Rakennusyhtiö Consti ja palaneet talot Vaasassa

sadanprosentinlähdesuoja

Hei kaikki pohjanmaan kauneimman asukkaat! Tutkivan journalistin korviini on kantautunut useammasta lähteestä puheita tapauksista, missä Vaasan keskustassa on palanut mystisesti puutaloja sen jälkeen kun rakennusyhtiö Consti on ostanut tontin talojen alta. Voisitteko kertoa lisää joko tässä tai lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected]?

17

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2255874

mistä siellä nyt niin niitä on palanut

• Constit on monet.

• Tervetulemas

Vai että itte Sulo.

• Työntekijä

Ihanko totta. Mikä talo esimerkiksi? Mitä ovat nämä "useimmat lähteet" ? Tämä juttu selvitetään.

• akkajklkalöl

Vaasassa palaneet talot liittyvät ruotsinkielisiin säätiöihin

• NopeePiirtäjä

Ok, yks tulee mieleen. Sitä paloa silloin ihmeteltiin, kun jo melki seuraavana päivänä aloitettiin rakennustyöt. Ihan keskustassa?

• Erehdyin
        NopeePiirtäjä kirjoitti:

Ok, yks tulee mieleen. Sitä paloa silloin ihmeteltiin, kun jo melki seuraavana päivänä aloitettiin rakennustyöt. Ihan keskustassa?

...mutt se ei ollutkaan puutalo.

• 212258

soittakaa fbi paikalle tutkimaan...krp on ihan turha ne sniffaa ja diilaa vaan

• AmmattinaIsännöitsijä

Aloitus on provo. Vaasassa on useita vanhoja taloyhtiöitä, joiden pihassa on käyttämätöntä rakennusoikeutta. Moni pieni taloyhtiö on valmis myymään rakennusoikeutta lisärakennukselle ihan laillisestikin, joten provoilut tuhopoltoista on pelkkää paskanjauhantaa.

• EikäJuuriKiinnosta

Ei Vaassassa muistaakseni ole ollut pahemmin koskaan tuhopolttoja.

• vanha_vaasalainen
        EikäJuuriKiinnosta kirjoitti:

Ei Vaassassa muistaakseni ole ollut pahemmin koskaan tuhopolttoja.

sinulla on lyhyt muisti tai olet kovin nuori. Vaasassa on riehunut useampi pyromaani esim. viimeisen 40 vuoden aikana. Tuorein tapaus oli Pyökkitien tulipalo. Samaan aikaan myös Vanhassa Vaasassa (Torikatu) omakotitalo laitettiin palamaan. Huutoniemen sairaalassa potilas laittoi huoneensa palamaan ja kuoli itse. Lisäksi useampi tulipalo Ristinummella, joita on epäilty tahallaan sytytyksi. Esim. kolmen rivitaloasunnon tulipalo Fasaaninkadulla. Nämä kaikki parin viimeisen vuoden sisällä

• PaloPate

Paloihan Club 25, rakennus oli suojeltu, heti aamulla vaan kaivinkoneella sotkettiin tuhkaksi ettei jää todistusaineistoa, tutkintaa ei tehty, aiheesta oli täällä keskustelua, se poistettiin.. Heti oli uudet rakennus-suunnitelmatkin valmiina mitä tehdään tilalle.

• mehtonen

muttei kai kaikkiin vaasan paloihin liity consti eikä katoamisiin ufot

• Äot

Eipä taida consti tällä alueella rakentaa...

• sadanprosentinlähdesuoja

Juuri tämä Club 25 on yksi näistä muutamasta keissistä mistä olen kuullut. Kiitos Vanhalle vaasalaiselle näiden palojen kertomisesta. Club 25-palo on kyllä todella kyseenalainen. Palava talo huoltoaseman vieressä ja tutkinnan leväperäisyys sai minut kiinnostumaan asiasta.

• TöissäVanhaMiesTies

Tutkippa seiskaliveä.

• Olise

Olikohan se joku muu firma, joka rakensi folkhälssanin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2106
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1527
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1197
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      976
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      794
    Aihe