Pitääkö labbis seisottaa vapaasti vai asetellen? Pitääkö jalkojen olla suorassa linjassa ja vierekkäin, koska sitä meidän luppa ei kyllä vapaasti seisottaen osaa... Pitääkö hännän olla myös silleen tikkusuora vartaloon nähden, koska meidän koira joko vaan heiluttaa sitä tai laskee sen alas :D
Pyydän apua siis oikeisiin virallisiin näyttelyihin ja rotu kehiin :) Ensimmäiset viralliset näyttelyt mihin ollaan menossa on 5.5. Kangasniemellä. Meidän luppaluuri on siis silloin jo 1v herra :D
Ongelmia labradorin esittämisessä? Apua?
4
98
Vastaukset
- Jotain_Apua
Noh kannattaa sitä koiraa ainakin vähän asetella, itsellä ei tarvitse kun olen jo opettanut koiran menemään "Automaattisesti" siihen näyttelyasentoon ja jos haluat opettaa tuon, pidä namupalaa noin 10cm päässä koiran kuonosta ja sano sille että seiso ja jos se haukkuu / hyppii, niin kiellä!:)
- Herkules1
Entä tuo hännän asento?
- Jasmincr
Melkeinhän kaikki nuo vapaasti se tehtävät noutajat heiluttaa häntää kehässä, eikä siinä ole mitään väärää, kun yleensä näin häntä pysyy selkälinjan jatkeena missä sen kuuluukin olla.
- haluaisinmyös
Suosittelisin pyytämään kasvattajan apua, saat taatusti hyviä vinkkejä ja neuvoja opetteluun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984