pleijeri kenties

surullinenniin

erosin n.puoli vuotta sitten koska mieheni petti. mietin ja olen vielä surullinen ja ahdistunut ajoittain,myös jälkikasvun vuoksi harmittaa todella paljon. luotin mieheen kunnes sitten kärysi rysän päältä.koko maailma romahti ja siinä meni yöunet muutamaksi viikoksi.miten joku voi salata ja valehdella vielä vaikka käry kävi.
koskaan ei tunnustanut.kielsi kaiken.

nyt olen tapaillut erästä uutta tuttavuutta miestä muutaman viikon ja ilmoitti hetimiten että lähdössä thaikkulaan.loma kuulemma varattu jo ennenkuin minut tapasi.mies kertoi ettei olisi matkalle lähdössä jos olisin ollut kuvioissa kun päättivät että miesporukalla sinne lähtevät. mies kertoo myös että haluaa seukata ja tykkää minusta paljon.muttei näytä tykkäävän niin paljon että esittelisi kavereilleen.tosin hänellä ei ole kuulemma paljon kavereita vielä täällä.
jotenkin vain on sellainen pelko mulla aivoissa matkansa suhteen että hui hel..mitä siellä touhutaan ja en kai taas ole typerä ja luota.
emme ole näyttäytyneet parina yhdessä vielä kuin ravintolassa,kerran kahvilla.eikä kuulemma kieltäydy jos lähisukulaisiani käytäs moikkaamassa. käymme toistemme luona ja viikonloppuisin yötäkin olen hänen luonaan.pitää sylissä ja saan olla hyvänä.pussailee yms.
tapaamisten alkupäivinä kerroin hänelle että en pidä yhdenyön kännisekoilusta ja hän sanoi niistä pitävänsä.mutta käänsi kelkkansa muutaman päivän jälkeen asiasta.
alkuun yritti kammeta makkariin mutta nyt kertoikin ettei sexin vuoksi mun kaa ole.huomaavainen on ollutkin eikä enää sexiä yrittele jos en halua.en saa selvää tilastamme koska kenties pelkään niin sokeana että mulle vaan valehdellaan taas.

tämä tilanne vain on niin vaikea.olen aivan kauhuissani tulevasta matkastaan ja mietin onko parempi että lopetan tapailun ko.tyypin kanssa kylmästi? tunteita jo pelissä minun puoleltani ainakin. auttakaa kun en osaa itse päättää.

2

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelimiesolimullakin

      Aika kummallista, jos pyörtää puheitaan ja jos teillä parisuhde? meneillään, niin kyllähän siihen myöskin seksi kuuluu ja sille pihtauslinjalle ei kannata lähteä.
      Jotenkin ei kuulosta oikein siltä, että uskaltaa suorilta luottaa, mutta jos katsoisit jonkin aikaa ja kyllä sen huomaa aika pian, jos on kyseessä pelimies. Vieläkö juttunne jatkuu? kun huomaan, et kirjoittamastasi on jo aikaa

    • Eikuulostahyvälle

      Sinuna en alkais seurustelemaan tuollaisen tyypin kanssa. Mies on yrittämässä heti sinua sänkyyn. Se on minusta ihan selvää, mitä hän sinusta haluaa. Nyt vielä reissuun lähdössä kaveriporukan kanssa. Sen nyt tietää tyhmempikin, mitä siellä touhutaan. Tuon reisuun jälkeen et voi luottaa häneen enää koskaan. Sinä aina epäilet, mitä hän siellä touhusi. Hän kertoo sulle yhdessä sovitun peitetarinan, josta he kaikki pitävät kiinni. Näinhän se menee. Jos hän olisi tosissaan, hän olisi perunut matkansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe