Banjul ja seksi

Kiinnostaisi

Thaimaa on jo Iin nähty... Naiset käyvät kuulemma kovasti seksin perässä Gambiassa, mutta onko siellä jotain tarjolla myös miehille?

9

558

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustaamullekin

On siellä ylipainoisia suomi-ja brittimummoja.

• jomppex

Kyllä sieltä seksiseuraa saa, ainakin Senegambian alueella on paljon maksullisia naisia, joista monet ovat muista Afrikan maista tulleita. Paljon kauniita nuoria tyttöjä joten sinne vaan, muista ottaa kortsut mukaan, jos sinne suuntaat.

• duiddu

Todellakin löydät naisia Gambiasta ja varsinaisia kaunottaria löydätkin.Ja voit löytää helposti kunnon naisen,vaimonkin Gambiasta.

• Eikaiketi

Suomen maahanmuuttoviraston virkanaiset suhtautuvat positiivisesti vain miespuolisiin gambialaisiin.

• duiddu

Valetta.Mä sain vaimon helposti Suomeen asumaan.

• Gambiannainen

Eihän se todista mitään niiden akkojen suhtautumisesta sinuun. Pykälien mukaan niidenkin on toimittava.

• duiddu

?Tä?Sä väitit et vaan Gambimiehet pääsee Suomeen.Toi sun kirjotus kertoo et oot mieltä et naiset ei pääsis.Sil ei oo mitään eroa onko tänne tuleva mies tai nainen,piste.

• duiddu

Jomppe,KAIKKI maksulliset ja vapaat naiset vapaina ovat muista maista,yksikään ei oo Gambialainen,ei yksikään.

• jallukauranen

Gambia on islamilainen valtio, joskin väljemmästä päästä. Gambiassa naiset pysyvät kotona. Siksi maksulliset naiset ovat kaikki rajojen yli tulleita. En tiedä hallituksen virallista linjaa prostituutioon mutta sillä on ainakin sen hiljainen hyväksyntä. Tytöt ovat nuoria ja kauniita ja puhuvat yleensä hyvää englantia. Hyvin ammattitaitoisia ja hienoja huoria kaikenkaikkiaan. Hinta on kiinni neuvottelutaidosta, kuitenkin hyvinkin kohtuullinen. Ystävällinen ja toverillinen lähestymistapa alentaa hintaa.
      Aasiassa ei kumiesineitä tarvita mutta Gambiassa se on hyvin suositeltavaa. Virallinen HIV- tilasto on prosentin luokkaa ja voinen vain arvailla mitä se on todellisuudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1642
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      849
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      132
      604
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      78
      561
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe