Käykö tohatsu MFS 50 vh 2015
Muidenerkkien potkuri ja minkälaisella sais lisää vauhtia
tohatsu MFS 50 potkuri
3
895
Vastaukset
- excceellii
Tsekkaa netistä taulukko miten potkuri vaikuttaa vauhtiin/kiihtyvyyteen. Tiedossa pitää olla mikä potkuri nyt käytössä ja paljon ottaa kierroksia.
Käytössä 50 TLDI ja olen pari kertaa potkurin vaihtanut kivilleajon seurauksena. Molemmilla kerroilla otin eri kokoisen kuin vakoi. Toisella vauhti hieman parani, mutta kuormalla kiihtyi huonommin. Toisella huippunopeus pienempi, mutta 22-24 solmun matkavauhti parisataa kierrosta pienempi kuin vakiopotkurilla > vaikutti käyttömukavauuteen selvästi. Itse pidin tätä kolmesta kokeilemastani potkurista parhaimpana. - raunoks
Tohatsu MFS 50:een käy samat potkurit kuin mm Yamahaan ja Mercuryyn. Jos haluat lisää nopeutta, niin pitää ensin tsekata riittääkö tehot. Paljonko ottaa kierroksia nyt vakiopotkurilla? Rosteripotkuri antaa lisää nopeutta, koska se kestää trimmata korkeammalle. Esim. Turning pointilla on hyviä rosteripotkureita.
- mullaoNvain
90-vm 20 johnsson, ja suvi 410R. Se kulkee kahen 100kg äijän kuormalla 27 solmua GPS mukaan. Potkurina on nousultaan 15 tuumainen alumiini Solas. Kiihtyy niin, että kaveri joutuu pönkkäämään ihteään, ettei putoa penkiltä.
Oonkin tullu siihen tulokseen,-että Solaksen potkurit ovat ihan huippua pidossa ja nopeudessa, eivätkä oo ees hinnaltaan hirvittäviä.-mutta onko muunlaisia kokemuksia ?
Tottakait,-jos nostetaan konetta-niin myös potkuri on oltava sen mukaan.
Mulla on kavitaatiolevy 5 milliä pohjalinjan yläpuolella, ja pito on kaikissa tilanteissa ollut aivan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978