Talvikauneuteni yllätti

tiedänetoonkaunis

en uskonut etttä talvella ihminen on kaunis, minä yllätyin miten olenkin ihanan näköinen vaikka on talvi.
Yleensä en talvella meikkaa enkä välitä hiuksista sen koommin, mutta nyt hämmästyin että olen kanis kun en laita meikkiä enkä välitä hiuksista muuten kun pesen ja kamapaan.
Olen siis luonnollisen kaunis, ja sillehän ei voi mitään.
Jotkut meikkaa ja laittautuu muttei siltikään ole kauniita.
Minä voin mennä minkä näköisenä vaan ja olen aina kaunis. Miehet monesti kehuvat ja siitä tulee itsetuntoa lisää kun ylistävät ja huutelevat että hitsi kun on oot ihanan näkinenen. Ei sitä tarvi sanoa, tiedän sen itekin, onhan mulla silmät päässä ja peili.

8

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opilukujakirjoitus

Vai niin, mutta valitettavasti olet äärimmäisen tyhmä, siihen se kauneus ei auta pätkääkään, kaikki huomaavat, kun avaat suusi kuinka tyhmä ja yksinkertainen olet.

• kauneusonminussa

Miksisinusta kauniit ihmiset ovat tyhmiä?
        Oletko itse sitten ruma? Katso peiliin jospa menisit kauneushoitolaan ja laihduttaisit sekä jättäisit kaljat ja tupakan pois, siitä on suuri apu.

• hyvätliivitkaunisolo

Kerro kauneutesi salaisuus. Esim minkälaisia liivejä käytät. Käytätkö topattuja pystymallisia teräviä rintaliivejä? Entäs käytätkö kokovartalokorsettia, jolla saa kaaret kohdalleen. Minulla on molemmat käytössä ja aina kun laitan ne päälleni, niin kehuja alkaa satelemaan aivan tuntemattomilta miehiltä.

• olettyhmä
        kauneusonminussa kirjoitti:

Miksisinusta kauniit ihmiset ovat tyhmiä?
        Oletko itse sitten ruma? Katso peiliin jospa menisit kauneushoitolaan ja laihduttaisit sekä jättäisit kaljat ja tupakan pois, siitä on suuri apu.

Ei kaikki kauniit ihmiset ole tyhmiä, mutta sinä olet tyhmä ja et taida mikään kauniskaan olla, vanha ruttuinen lortto.

• lissuonjuoppo
        hyvätliivitkaunisolo kirjoitti:

Kerro kauneutesi salaisuus. Esim minkälaisia liivejä käytät. Käytätkö topattuja pystymallisia teräviä rintaliivejä? Entäs käytätkö kokovartalokorsettia, jolla saa kaaret kohdalleen. Minulla on molemmat käytössä ja aina kun laitan ne päälleni, niin kehuja alkaa satelemaan aivan tuntemattomilta miehiltä.

Lässyn kauneuden salaisuus on viina, mitä enempi hän juo, sitä kauniimmaksi hän omasta mielestään muuttuu, kun katsoo peiliin.
        Eikä hän mitään liivejä käytä vanha paskainen toppatakki ja toppahousut , kun hän deekujen kaa liikkuu puistoissa ja siltojen alla.

• hsaf

tuolla kylillä kävelee miehiä ilman toista käsivartta, oletko sattunut huomaamaan jotain ylimääräistä sängyssäsi?

• kirjoittajaK

Olet kanis kun vain kamapaat hiuksesi...yhä edelleen toistan aikaisemmin sanomani: opettele hyvä ihminen kirjoittamaan !

• kaaaanisonkaaanis

tuolla lässylissulla on silmät ja peili päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 374
      5378
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      18
      2319
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      198
      2181
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1516
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      84
      1470
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1032
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1023
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      979
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      908
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      796
    Aihe