Mikkelin JHL 525 tulevaisuus

yhdistyksenjäsen

Pitääkö paikkaansa ettei mikkelin suurimman ammattiyhdistyksen hallituksessa ole 2016 - 17 yhtään ainoaa miestä?

16

369

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettätällästä

joo ja uusi puheenjohtaja on kaupungin pääluottamusmies

• vladimirvladimirovits

Akkojen hommaa koko ay touhu, ei vois vähempää kiinnostaa.

• miehiämukaan

Yhdistyksessä lähes 2000 jäsentä, kyllä päätöksentekoon miehiä tarvitaan. Jos pitää paikkaansa asialle pitää tehdä jotain.

• ghretyet

Vieläkö siellä on niitä samoja ämmiä edellisestä hallituksesta?

• Saunamaksu

Joku mies sotki siellä kaikki. Virheitä korjattu kauan.

Nyt jäsenet tyytyväisiä.

• Selvämerkki

Sinut tunnistaa jo kaukaa, hallituksen jäsen

• tgg4g

Joku mies sotki ilmeisesti hallituksen sulle-mulle etujen jakamisen. Nytkö toimii taas?

• Hehehejejejjeje

No mistäs se johtuu että jäseniä tulee lisää koko ajan. Onneksi eräs on poissa sotkemasta. Näissä hommissa vaaditaan kovaa ammattitaitoa. Amisviiksille tämä ei sovi :)

• gk.kuygt

On siellä miehiäkin ollut mut ne on kaikki vuosien aikana savustettu porukalla pois

• eimuutosta

Samat jatkaa hallituksessa, jotka aikaisemminkin olleet. Puheenjohtaja Sirpa Hakkarainen, Varapuheenjohtaja Sari Eronen, Sihteeri Tanja Mäkipää, Varsinaiset jäsenet Riitta Torniainen, Katri Torniainen, Sirpa Halinen, Arja Häyrinen, Helena Lindholm, Mari Hokkanen, Varajäsenet Susanna Huovinen, Outi Hokkanen, Kirsi Kovanen, Laura Parkkinen

• kaipaajarnoa

Ovatko kaikki ihan selväjärkisiä tuossa hallituksessa/varajäsenissä. Kuka vaan taitaa kelvata kunhan on samaa mieltä muiden kanssa. Voi luoja!

• 545432

Kyllä tältä yhdistykseltä on maine mennyt!!!!

• 545432

Unohtui lisätä, jos sitä on ikinä ollutkaan!!!!

• rrrgffg

Eikös tämä porukka kähminyt hallituksessa etuja itselleen.. miten kehtaavat naamaansa tuolla näyttää..

• surffi0

Taitaa olla tietämätöntä porukkaa täällä, jäsenet valitsee hallituksen. Kyllä sinne voi miehiä esittää ja kannattaa. Savustamalla jos miehet lähtee ni aika vellihuosuja. Järjestötyö on teemityötä ei siellä sooloilla vain omaan ns.pussiin.

• vapaajhl

Strengelöijiä vituttaa :D HEHHEH :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4541
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2420
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1981
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1779
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      79
      1543
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1061
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      93
      900
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      39
      827
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      118
      818
    Aihe