http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016011420958266_uu.shtml
Onko Satalinnassa ollut juhlat?
Juhlahetkikö parantolassa?
8
149
Vastaukset
- Seksipalvelut_ilmaiseksi
Nenästävetojärjestö vapaaehtoisineen tarjoaa täyden palvelun juhlapaikan...
- Seksiparantola
Kuulemma Satalinnassa!!
- kaikki_jakaa-piparia
tuliko tämä muka yllätyksenä,niinkuin talvikin.itsestään selvä asia.AUTETAAN MATUJA.
- Riisutaan_pelleliivit
SPR:n liivi, hutsun uniformu.
- kaiepäilläsaa
Mahdollisesti kyseessä on se keltahampainen, hieman ns. kirveellä veistetyn näköinen rouvashenkilö, joka syksyllä oli järjestämässä "pojille" sitä jalkapallomatsia heti sen jälkeen kun niitä lapsosia rupesi Satallinnaan tulemaan.
- pekantoimvastusta
Ilmeistä on ettå moni alaikäinen on saanut elinikäisen kauhun mustasta Pekasta.että naiset jotka ovat jääneet sivuraiteelle suomalaisessa parisuhdejaossa ovat äkänneet mahdollisuutensa tulla huomioiduksi ja käytetykssi mamu skenaariossa. Niin ainakin SPR- tiedonannoista tavallinen kansalainen ymmärtää. Siksikö nämä suvakit ovat mamujen maahantulon puolesta, vaikka niin moni alaikäinen on saanut kauhun Mustasta Pekasta
- Haravointitalkoot
Juurikin näin asia on. Muille kun ei kelpaa, niin hutsuliivi päälle, jalat kohti kattoa ja "auttamaan" sotalapsia paineen poistossa.
- Se_on_suuhunpantavana
kovin haluttu tuo tamperelainen perinneherkku musta makkara...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1384734- 1773883
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153586Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432901- 1381846
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?541277Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231203