Kun RAY:n johtajalta kysyttiin että onko Hämeenlinna mahdollinen uuden Casinon sijaintipaikkakunta, ei johtaja ottanut siihen kantaa, todeten että Lahti on häntä asiasta lobannut, mutta Hämeenlinna ei. Asia on kuitenkin ollut esillä jo viime kesästä lähtien.
Ennen eduskuntavaaleja Kiemunki soimasi jopa oman puolueensa kansanedustajia siitä etteivät he lobbaa tarpeeksi oman maakuntansa edestä, ja nyt käy kuitenkin sitten ilmi ettei hän ole itsekään kovin innokas lobbaamaan edes oman kotikaupunkinsa puolesta.
Eikö Kiemunki lobbaakaan ?
12
166
Vastaukset
- sdHML
iisakki tekee työnsä hyvin. Paa tänne puh.numeroon niin voi soitella sinulle lobbaushankkeista. Ei tarvitse sinun olla tuskallisessa epätietoisuuden tilassa. Kiitos!
- Silmänlumeeksi
Lupailee tunnetusti olemattomia.
- Pikkukorjaus
Tarkoitat tietysti Kari Kantelua.
- Isokorjaus
Pikkukorjaus kirjoitti:
Tarkoitat tietysti Kari Kantelua.
KIEMURIAINEN on nykyään hiljaa kuin "Kusi sukassa" ja toivoo ettei kukaan nyt juurikaan muistaisi hänen olemassaoloaan tuossa yhteydessä.
Ennen sanottiin että "Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä", nyt taisi mennä kumpikin piloille, nimi ja mies. - Isosalailu
Huomenta Kari. Päivystyksen yövuoro jatkuu päivävuorolla. Eikö kukaan muu osaa salailla jälkiäsi.
- FloppienFloppiUkko
Ei LOBBAA Ei kun ei siitä mitään tunnetusti ymmärrä, mutta kaikkeen mihinkä tarttuu niin FLOPPAA sen kyllä hyvin!
- RuotuunKäsketty
Kiemungille on annettu varmaan demareissa jotain mediakasvatusta, että lopeta poika levottomat puheet julkisuudessa. Varmaan toi oikeusjuttu on viimeinen pisara demareillekin. Nyt ei uskalla suutaan avata, vaikka silmät kiiltävät jo terkkari Casinosta ja miljoonasta uudesta työpaikasta. Facebookissa tuskin maltaa kokonaan hiljetä kehumasta itseään ja mahtavia hankkeitaan.
- SopivanPieni
Kiemunki voisi marssia taas ELyy.n ja tällä kertaa lyödä nyrkin pöytään. Nyt ne perkeleen Goodmannin tienviitat moottoritielle. Autoja tarvitaan viisituhatta päivässä.
- TarkkanaNäppiksellä
Floppaa ei lobbaa. Elikkä F eteen niin tulee oikein.
- TyövoimapulaIskee
Kunpa tämä Filakin löytäisi.
- Maggarareservi
Niitähän äffällä piissaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa275826- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19711- 52699
- 28637
- 49599