Eikö Kiemunki lobbaakaan ?

ewdwe56565

Kun RAY:n johtajalta kysyttiin että onko Hämeenlinna mahdollinen uuden Casinon sijaintipaikkakunta, ei johtaja ottanut siihen kantaa, todeten että Lahti on häntä asiasta lobannut, mutta Hämeenlinna ei. Asia on kuitenkin ollut esillä jo viime kesästä lähtien.

Ennen eduskuntavaaleja Kiemunki soimasi jopa oman puolueensa kansanedustajia siitä etteivät he lobbaa tarpeeksi oman maakuntansa edestä, ja nyt käy kuitenkin sitten ilmi ettei hän ole itsekään kovin innokas lobbaamaan edes oman kotikaupunkinsa puolesta.

12

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdHML

      iisakki tekee työnsä hyvin. Paa tänne puh.numeroon niin voi soitella sinulle lobbaushankkeista. Ei tarvitse sinun olla tuskallisessa epätietoisuuden tilassa. Kiitos!

      • Silmänlumeeksi

        Lupailee tunnetusti olemattomia.


      • Pikkukorjaus

        Tarkoitat tietysti Kari Kantelua.


      • Isokorjaus
        Pikkukorjaus kirjoitti:

        Tarkoitat tietysti Kari Kantelua.

        KIEMURIAINEN on nykyään hiljaa kuin "Kusi sukassa" ja toivoo ettei kukaan nyt juurikaan muistaisi hänen olemassaoloaan tuossa yhteydessä.
        Ennen sanottiin että "Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä", nyt taisi mennä kumpikin piloille, nimi ja mies.


      • Isosalailu

        Huomenta Kari. Päivystyksen yövuoro jatkuu päivävuorolla. Eikö kukaan muu osaa salailla jälkiäsi.


    • FloppienFloppiUkko

      Ei LOBBAA Ei kun ei siitä mitään tunnetusti ymmärrä, mutta kaikkeen mihinkä tarttuu niin FLOPPAA sen kyllä hyvin!

    • RuotuunKäsketty

      Kiemungille on annettu varmaan demareissa jotain mediakasvatusta, että lopeta poika levottomat puheet julkisuudessa. Varmaan toi oikeusjuttu on viimeinen pisara demareillekin. Nyt ei uskalla suutaan avata, vaikka silmät kiiltävät jo terkkari Casinosta ja miljoonasta uudesta työpaikasta. Facebookissa tuskin maltaa kokonaan hiljetä kehumasta itseään ja mahtavia hankkeitaan.

    • SopivanPieni

      Kiemunki voisi marssia taas ELyy.n ja tällä kertaa lyödä nyrkin pöytään. Nyt ne perkeleen Goodmannin tienviitat moottoritielle. Autoja tarvitaan viisituhatta päivässä.

      • TarkkanaNäppiksellä

        Floppaa ei lobbaa. Elikkä F eteen niin tulee oikein.


      • F kuin Fila.


      • TyövoimapulaIskee

        Kunpa tämä Filakin löytäisi.


      • Maggarareservi

        Niitähän äffällä piissaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      275
      826
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      711
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe