Kun RAY:n johtajalta kysyttiin että onko Hämeenlinna mahdollinen uuden Casinon sijaintipaikkakunta, ei johtaja ottanut siihen kantaa, todeten että Lahti on häntä asiasta lobannut, mutta Hämeenlinna ei. Asia on kuitenkin ollut esillä jo viime kesästä lähtien.
Ennen eduskuntavaaleja Kiemunki soimasi jopa oman puolueensa kansanedustajia siitä etteivät he lobbaa tarpeeksi oman maakuntansa edestä, ja nyt käy kuitenkin sitten ilmi ettei hän ole itsekään kovin innokas lobbaamaan edes oman kotikaupunkinsa puolesta.
Eikö Kiemunki lobbaakaan ?
12
166
Vastaukset
- sdHML
iisakki tekee työnsä hyvin. Paa tänne puh.numeroon niin voi soitella sinulle lobbaushankkeista. Ei tarvitse sinun olla tuskallisessa epätietoisuuden tilassa. Kiitos!
- Silmänlumeeksi
Lupailee tunnetusti olemattomia.
- Pikkukorjaus
Tarkoitat tietysti Kari Kantelua.
- Isokorjaus
Pikkukorjaus kirjoitti:
Tarkoitat tietysti Kari Kantelua.
KIEMURIAINEN on nykyään hiljaa kuin "Kusi sukassa" ja toivoo ettei kukaan nyt juurikaan muistaisi hänen olemassaoloaan tuossa yhteydessä.
Ennen sanottiin että "Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä", nyt taisi mennä kumpikin piloille, nimi ja mies. - Isosalailu
Huomenta Kari. Päivystyksen yövuoro jatkuu päivävuorolla. Eikö kukaan muu osaa salailla jälkiäsi.
- FloppienFloppiUkko
Ei LOBBAA Ei kun ei siitä mitään tunnetusti ymmärrä, mutta kaikkeen mihinkä tarttuu niin FLOPPAA sen kyllä hyvin!
- RuotuunKäsketty
Kiemungille on annettu varmaan demareissa jotain mediakasvatusta, että lopeta poika levottomat puheet julkisuudessa. Varmaan toi oikeusjuttu on viimeinen pisara demareillekin. Nyt ei uskalla suutaan avata, vaikka silmät kiiltävät jo terkkari Casinosta ja miljoonasta uudesta työpaikasta. Facebookissa tuskin maltaa kokonaan hiljetä kehumasta itseään ja mahtavia hankkeitaan.
- SopivanPieni
Kiemunki voisi marssia taas ELyy.n ja tällä kertaa lyödä nyrkin pöytään. Nyt ne perkeleen Goodmannin tienviitat moottoritielle. Autoja tarvitaan viisituhatta päivässä.
- TarkkanaNäppiksellä
Floppaa ei lobbaa. Elikkä F eteen niin tulee oikein.
- TyövoimapulaIskee
Kunpa tämä Filakin löytäisi.
- Maggarareservi
Niitähän äffällä piissaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560