Eikö Kiemunki lobbaakaan ?

ewdwe56565

Kun RAY:n johtajalta kysyttiin että onko Hämeenlinna mahdollinen uuden Casinon sijaintipaikkakunta, ei johtaja ottanut siihen kantaa, todeten että Lahti on häntä asiasta lobannut, mutta Hämeenlinna ei. Asia on kuitenkin ollut esillä jo viime kesästä lähtien.

Ennen eduskuntavaaleja Kiemunki soimasi jopa oman puolueensa kansanedustajia siitä etteivät he lobbaa tarpeeksi oman maakuntansa edestä, ja nyt käy kuitenkin sitten ilmi ettei hän ole itsekään kovin innokas lobbaamaan edes oman kotikaupunkinsa puolesta.

12

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdHML

      iisakki tekee työnsä hyvin. Paa tänne puh.numeroon niin voi soitella sinulle lobbaushankkeista. Ei tarvitse sinun olla tuskallisessa epätietoisuuden tilassa. Kiitos!

      • Silmänlumeeksi

        Lupailee tunnetusti olemattomia.


      • Pikkukorjaus

        Tarkoitat tietysti Kari Kantelua.


      • Isokorjaus
        Pikkukorjaus kirjoitti:

        Tarkoitat tietysti Kari Kantelua.

        KIEMURIAINEN on nykyään hiljaa kuin "Kusi sukassa" ja toivoo ettei kukaan nyt juurikaan muistaisi hänen olemassaoloaan tuossa yhteydessä.
        Ennen sanottiin että "Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä", nyt taisi mennä kumpikin piloille, nimi ja mies.


      • Isosalailu

        Huomenta Kari. Päivystyksen yövuoro jatkuu päivävuorolla. Eikö kukaan muu osaa salailla jälkiäsi.


    • FloppienFloppiUkko

      Ei LOBBAA Ei kun ei siitä mitään tunnetusti ymmärrä, mutta kaikkeen mihinkä tarttuu niin FLOPPAA sen kyllä hyvin!

    • RuotuunKäsketty

      Kiemungille on annettu varmaan demareissa jotain mediakasvatusta, että lopeta poika levottomat puheet julkisuudessa. Varmaan toi oikeusjuttu on viimeinen pisara demareillekin. Nyt ei uskalla suutaan avata, vaikka silmät kiiltävät jo terkkari Casinosta ja miljoonasta uudesta työpaikasta. Facebookissa tuskin maltaa kokonaan hiljetä kehumasta itseään ja mahtavia hankkeitaan.

    • SopivanPieni

      Kiemunki voisi marssia taas ELyy.n ja tällä kertaa lyödä nyrkin pöytään. Nyt ne perkeleen Goodmannin tienviitat moottoritielle. Autoja tarvitaan viisituhatta päivässä.

      • TarkkanaNäppiksellä

        Floppaa ei lobbaa. Elikkä F eteen niin tulee oikein.


      • F kuin Fila.


      • TyövoimapulaIskee

        Kunpa tämä Filakin löytäisi.


      • Maggarareservi

        Niitähän äffällä piissaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe