Carina E lähtee hyvin käyntiin kovillakin pakkasilla, ei mulla muuta.
Pakkasella käyntiin lähtö.
10
116
Vastaukset
- Nyheter
No, sehän on todellinen uutinen. Hienoa. Älä ole niin vaatimaton. Kaikki tavallisuudesta poikkeava tilannetiedotus on tervetullutta.
- 4a-fe
Tämähän oli ihan järkevä ja tärkeä tieto, jos esimerkiksi vertaa tuonne Suhteet puolen keskusteluun.
Oma Toyotani on myös käynnistynyt ihan hyvin, toki lähes aina tolpasta.
Kulutus on noussut vain mukavaan 9l/100km.
Kone sama kuin carinassa, eli 4a-fe. - qweqeq
oli -33 eikä kukaan muistanut laittaa 385tkm ajettua Carina E 1.6:sta lämmitykseen. Kerta startista muutaman pyörähdyksen jälkeen käynnissä. Noinhan sen pitäisikin kun on noin vähän ajettu
- nykypäivän_lada
Ihan samoin sitä edellistäkin itäautoa, Ladaa, tapasivat aatteen miehen kehua
- Leluseula
Toiset kehuu, toiset kävelee...
- Toyotanisti
Kahta en vaihda omaa vaimoani ja Toyota autoani.
- opelius
Lada lähetee käyntiin -40 kymmenessä eikä edes tarvitse lohkolämmitintä.
- Reinoinen
Vieläkö joku jaksaa kehua auton käynnistymisellä? Jokainen ehjä nykyauto lähtee Suomen pakkasissa käyntiin. Kunhan akussa on virtaa. Jotkut vanhat kaasarivehkeet voivat olla asia erikseen, mutta toivottavasti niitä nyt ei paljon enää arkiajossa ole.
- etewewr
Paskat että lähtee kaikki nykyautot käyntiin -33 asteen pakkasella lämmittämättä. Monissa valvotaan mm. startatessa moottorin pyörimisnopeutta ja jos se ei täyty = ei käynnisty. Vikaa joskus antureissa tai sitten siinä ettei vaan pyörimisnopeus oikeasti ole riittävän iso.
- Sellofaani
Ainakin Audikuskit valittavat, että kovalla pakkasella lähtee nipin napin käyntiin ja saa joka kerta pelätä, että lähteekö käyntiin, itse tulin vanhalla Toyotalla töihin ja ottaa päähän kun on lähes tuliterä Audi vieressä ja viitsivät valitella auton käyntiin laittamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465781Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553075- 1832665
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112382mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132099- 272093
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151786- 141389
- 1471344
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621175