Pakkasella käyntiin lähtö.

toyotatero

Carina E lähtee hyvin käyntiin kovillakin pakkasilla, ei mulla muuta.

10

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyheter

No, sehän on todellinen uutinen. Hienoa. Älä ole niin vaatimaton. Kaikki tavallisuudesta poikkeava tilannetiedotus on tervetullutta.

• 4a-fe

Tämähän oli ihan järkevä ja tärkeä tieto, jos esimerkiksi vertaa tuonne Suhteet puolen keskusteluun.
      Oma Toyotani on myös käynnistynyt ihan hyvin, toki lähes aina tolpasta.
      Kulutus on noussut vain mukavaan 9l/100km.
      Kone sama kuin carinassa, eli 4a-fe.

• qweqeq

oli -33 eikä kukaan muistanut laittaa 385tkm ajettua Carina E 1.6:sta lämmitykseen. Kerta startista muutaman pyörähdyksen jälkeen käynnissä. Noinhan sen pitäisikin kun on noin vähän ajettu

• nykypäivän_lada

Ihan samoin sitä edellistäkin itäautoa, Ladaa, tapasivat aatteen miehen kehua

• Leluseula

Toiset kehuu, toiset kävelee...

• Toyotanisti

Kahta en vaihda omaa vaimoani ja Toyota autoani.

• opelius

Lada lähetee käyntiin -40 kymmenessä eikä edes tarvitse lohkolämmitintä.

• Reinoinen

Vieläkö joku jaksaa kehua auton käynnistymisellä? Jokainen ehjä nykyauto lähtee Suomen pakkasissa käyntiin. Kunhan akussa on virtaa. Jotkut vanhat kaasarivehkeet voivat olla asia erikseen, mutta toivottavasti niitä nyt ei paljon enää arkiajossa ole.

• etewewr

Paskat että lähtee kaikki nykyautot käyntiin -33 asteen pakkasella lämmittämättä. Monissa valvotaan mm. startatessa moottorin pyörimisnopeutta ja jos se ei täyty = ei käynnisty. Vikaa joskus antureissa tai sitten siinä ettei vaan pyörimisnopeus oikeasti ole riittävän iso.

• Sellofaani

Ainakin Audikuskit valittavat, että kovalla pakkasella lähtee nipin napin käyntiin ja saa joka kerta pelätä, että lähteekö käyntiin, itse tulin vanhalla Toyotalla töihin ja ottaa päähän kun on lähes tuliterä Audi vieressä ja viitsivät valitella auton käyntiin laittamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5781
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      3075
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2665
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      11
      2382
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2099
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2093
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1786
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      14
      1389
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      147
      1344
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      262
      1175
    Aihe