Sosiaalitoimiston Haukiputaantoimipiste on lyönyt lapun luukulle ?
Hyvinvointia puttaalaisille ?
25
221
Vastaukset
- Helevatta
hyvä niin joutaa sossun pummitkin vähän reissaamaan kaupunkia kohti.
- Asiahaneiminullekuulu
Syynä Oulun pään päättämättömyys, sillä henkilöstön vajaus ollut tiedossa kuukausia, mutta Oulussa ei ole tehty asialle mitään.
- SiipeilySEIS
Miksi rahaa pitäisi edes saada ilmaiseksi? Kaikki sossut vaan kiinni ja ihmiset tekemään töitä, josta raha tulee. Eihän tästä tule mitään kun väki vaan siipeilee ja maailmalta tulee elätettäviä lisää!
- jupolivb
Miksi rahaa pitäisi edes saada ilmaiseksi? Kaikki sossut vaan kiinni ja ihmiset tekemään töitä, josta raha tulee. Eihän tästä tule mitään kun väki vaan siipeilee ja maailmalta tulee elätettäviä lisää!
Olethan huomannut että kaikille ei vaan yksinkertaisesti ole töitä.
On oikein että heitä autetaan,mutta väärin jos autetaan esim
kaljan ostossa tupakan ostossa,
avustus pitäs näille antaa ruokana jossakin laitoksessa.
pelkästään ruoka ja asunto riittää juopoille. - kalkaloi
Kaikki työpaikat seitsemän päivän viikkoon
4h päivässä,toiseen vuoroon työttömät
Kesälomat pois kokonaan,ei niitä ole työttömälläkään. - eikösjoo
jupolivb kirjoitti:
Olethan huomannut että kaikille ei vaan yksinkertaisesti ole töitä.
On oikein että heitä autetaan,mutta väärin jos autetaan esim
kaljan ostossa tupakan ostossa,
avustus pitäs näille antaa ruokana jossakin laitoksessa.
pelkästään ruoka ja asunto riittää juopoille.Ja myöskin pakoloisille.
- rahat
Minä en oo juoppo enkä tupakoi, pakko hakea soskun luukulta rahaa, kun tulot on reilu 500 euroa, ei tuoltakaan satoja euroja tule niinkuin monet kuvittelee, hyvä jos 20- 30 euroa saa, mutta siihenkin olen tyytyväinen!
- avunsaaja
Kaipaan todella niitä aikoja, kun meillä oli oma kunta ja sossu. Miten hyvää palvelua saimmekaan omilta osaavilta ja hyvin koulutetuilta virkailijoilta. Aina sai avun ongelmiin läheltä palveluhenkiseltä henkilökunnalta. Nyt jälkeenpäin ymmärtää, kuinka hyvin viimeinen sosiaalijohtaja ja palveluesimies Kurthi asiat hoitivat. Tästä halusimme luopua ja menettää ihmisläheiset palvelut.
- laksentri
työssäolevien veroja korottaa että riittää rahat sossun luukulle
olisko 10% lisää kaikille veroa hyvä ratkaisu.
alle 2000€ tulot verottomiksi
yli 50000€ tulot 70% veroa
- Kotiineipidämaksaa
Vähän pitää nähdä vaivaa rahan eteen.Kuten tekevät myös töissä käyvät!
- kurtti
Harmi, että kaikki palvelut siirtyvät aina vaan kauemmaksi. Kyllä oma sosiaali pitäisi olla lähellä, että köyhätkin voisi saada apua.
- anonyyminenneuvonta
Kyllä ehdottomasti, varsinkin kun tietää Oulun sosiaalihuollossa asiat pitkistyy, mutkistuu ja käsittelyt viivästyvät viikkojen päähän, vaikka kuinka käsittelyajat laissa määritelty.
- kovaikävä
Onko näitä putaan sossutätejä töissä vielä Oulusa, vai onko kaikki jo eläkkeellä, ovat kai jo siinä ijässä?
- apuasaanut
Ei se haittais vaikka sossu oisi kaukanakin kunhan työntekijät olis yhtä hyvät edelleen kuin Karppisen aikana. Ystävällisiä ja ammattitaitoisia, heitä tassä tulee ikävä, etenkin kurttia.
- nimetoikein
Ei se ollut mikään Kurtti, vaan Kurdh. Pitäs asiakkaan edes nimi osata lausua oikein, eikä sinnepäin.
- koalkaloiaksi
Joo karppinen anto rahaa vaikka oli tilillä yli 100000€ säästössä
tuumas että eihän sitä tiedä jos vielä paha päivä tulee,on sen varalle.
Kurdh laitto ylimääräistäkin pari tonnia tilille,ku sanoin että pitää
käydä alkossa. - tuensaanut
Miksi aina kun puhutaan sosiaalitoimesta puhutaan rahasta. Kyllä molemmat edellä mainitut korkeasti koulutetut alansa ammattilaiset osasivat tukea ihmisä heidän vaikeissa elämäntilanteissaan. Ysatävällisesti ja pyyteettömästi he työnsä tekivät kuntalaisten parhaaksi. Että suurta RESPEKTIÄ.
- Hynyä
Kyllä rahaa pitää saaha silloin kun omat rahat ei riitä ruokaan sossusta.
- Muutoksentuulet
Eikö "sossu" muuta hyvinvointikeskukseen? Ainaki tämmöstä on saanu lukia josaki vaiheesa.
Ei sinne hometaloon kukaan lähe .
- homeläävä
Eipä taida nykyinenkään paikka olla sen "terveempi" eli sädesientä pukkaa.
Ainoa homevapaa rakennus vanha kunnatalo Simmppulanharjulla sinne vaan kaikki toiminnot mitä mahtuu ja loput voi siirtä kaupunkiin .
- Olihyvin
Oli kaikki hyvin, kun sossu oli kirkolla ja johtajina Kurdh ja Karppinen. Kaikki asiat hoitu. Missähähän nämä ammattilaiset nykyään ovat?
- uskojeesukseen
Hyvinvointi paranee kun rakennetaan uusi vastaanottokeskus pakolaisille. Sen jälkeen ei tarvitse potea syyllisyydentuntoa kun tietää että elämän kolhimilla lapsosilla on säädylliset tilat missä kotoutua ja heitä voidaan ottaa entistä enemmän Haukiputaalle. Samalla putaalaisten mielenterveys kohenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269