Löytyykö palstalta siellä käyneitä ?
Miten mielestänne operaatio onnistui ?
Kuinka suuri määrä siirretyistä grafteista lähti kasvamaan ?
Hiustensiirto RoyalEstethic
5
106
Vastaukset
- Hmn
Muistelen että joku siellä kävi, en muista nimimerkkiä,
huonosti olivat lähteneet, mistä se taas johtui, vaikea
sanoa, nimimerkki epäili firmaa.
Halpa oli ollut.
Tsekkaa Civas.
Mulla on nupissa todiste, että homma hoituu - o69o
No mites on Royalestethic potilaan hautalankangas100
oma tilanne? Lievää pettymistähän oli havaittavissa kasv
uvaiheen puolivälissä...Onko tilanne yhtään parantunut?Kiitos kysymästä. Yllättävää kyllä, kasvua alkoi tapahtua vasta noin vuoden päästä siirrosta. Nyt tuuhentumista on tapahtunut selvästi. Mutta edelleen uskon, että osa siirteistä kuoli ja juuri tämän pohjoismaisen silkinohuen hiustyypin vuoksi.
FUT-menetelmä lienee meille edelleen se paremman saannon antava menetelmä, siinähän niskasta otetaan suikale, josta siirteet leikataan mikroskoopin alla kirurginveitsellä slivereiksi, jotka pilkotaan grafteiksi. Näin juuret ovat koko ajan näkyvillä, mutta micromotorilla porataan suoraan päähän, meni juuri mihin suuntaan tahansa, siinä niitä sitten katkeilee.
- Hmn
Näyttää siltä, että kannattaa rauhassa katsoa
miten kasvu lähtee liikkeelle. Minulla oli edessä
harva paikka, jota pitkään ihmettelin, tuuhettuuko
se koskaan, kunnes unohdin koko asian, huomasin
juuri jokin aika sitten että näin on käynyt.
Kuten sanottu, aikaa on kulunut vajaat puolitoista
vuotta. - Kiitoratapää
Mites Hautalankangas tilanne nyt? Itse siis en vielä ainoassakaan siirrossa käynyt, mutta menohaluja olisi. Paikka pitäisi päättää mihin mennä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446