Löytyykö palstalta siellä käyneitä ?
Miten mielestänne operaatio onnistui ?
Kuinka suuri määrä siirretyistä grafteista lähti kasvamaan ?
Hiustensiirto RoyalEstethic
5
109
Vastaukset
- Hmn
Muistelen että joku siellä kävi, en muista nimimerkkiä,
huonosti olivat lähteneet, mistä se taas johtui, vaikea
sanoa, nimimerkki epäili firmaa.
Halpa oli ollut.
Tsekkaa Civas.
Mulla on nupissa todiste, että homma hoituu - o69o
No mites on Royalestethic potilaan hautalankangas100
oma tilanne? Lievää pettymistähän oli havaittavissa kasv
uvaiheen puolivälissä...Onko tilanne yhtään parantunut?Kiitos kysymästä. Yllättävää kyllä, kasvua alkoi tapahtua vasta noin vuoden päästä siirrosta. Nyt tuuhentumista on tapahtunut selvästi. Mutta edelleen uskon, että osa siirteistä kuoli ja juuri tämän pohjoismaisen silkinohuen hiustyypin vuoksi.
FUT-menetelmä lienee meille edelleen se paremman saannon antava menetelmä, siinähän niskasta otetaan suikale, josta siirteet leikataan mikroskoopin alla kirurginveitsellä slivereiksi, jotka pilkotaan grafteiksi. Näin juuret ovat koko ajan näkyvillä, mutta micromotorilla porataan suoraan päähän, meni juuri mihin suuntaan tahansa, siinä niitä sitten katkeilee.
- Hmn
Näyttää siltä, että kannattaa rauhassa katsoa
miten kasvu lähtee liikkeelle. Minulla oli edessä
harva paikka, jota pitkään ihmettelin, tuuhettuuko
se koskaan, kunnes unohdin koko asian, huomasin
juuri jokin aika sitten että näin on käynyt.
Kuten sanottu, aikaa on kulunut vajaat puolitoista
vuotta. - Kiitoratapää
Mites Hautalankangas tilanne nyt? Itse siis en vielä ainoassakaan siirrossa käynyt, mutta menohaluja olisi. Paikka pitäisi päättää mihin mennä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245