Mitvit? Iso juttu Koiramme lehdessä viime vuonna tapahtuneesta jutusta jossa junnuhandleri treeneissä/sen ulkopuolella oli ulkomuototuomari lähestynyt junnuhandleria seksuaalisväritteisesti ja juttu ilmeisesti päätynyt oikeuteen?
Mistä on kyse? Missä tämä on tapahtunut ja kai tuomari menettänyt oikeutensa?
Oma lapsi käy junnutreeneissä ja heräsi tietenkin raivo ja huoli ja ihmetys miksei samaisessa lehdessä ollut myös pj:n tuomitsevaa kannanottoa ja selkeää ilmaisua että asialle aiotaan myös Kennelliiton taholta tehdä jotain, aivan samoin kuin Ratsastajaliitto on tehnyt?
Tuomari ja seksuaalinen häirintä- Koirammelehdessä
järkyttynyt
1
118
Vastaukset
- Jjfbjfjjfjbd
Koiramme-lehti on Kennelliiton julkaisu. Ei tarvitse erikseen pj:n lausuntoa, jos koko järjestö ottaa voimakkaasti kantaa asiaan. Suhtautuminen ei jääne epäselväksi syytetylle saati muulle koiralliselle kansalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984