Jos oot esim miettinyt kämppistä.. Tässä ois kokeilu :D Tuun ylensä toimeen kaikkien kanssa, hoidan kotitöitä yms, maksan vuokraa. Oon töissä ja ikää tulee 20. Oon huumorintajuinen, sosiaalinen ja totta kai luotettava. T:Mimmi
Tarvitsen 2kk asuinpaikan!
Mimmihädässä
3
223
Vastaukset
- Kämppä84
Mun luona voit asua muutaman kuukauden kyllä :) pistä jotain yhteystietoja niin ilmoittelen sulle tarkemmin itsestäni ja niin edelleen..
- MikaelElonen
Vähän nuori olet, mutta opetan sut hyväsi sänkyhomiissa ja saat kunnon klitorisorkut kolmekin kertaa peräkkäin. Soita 050 2177731
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542398
- 622292
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p151790- 621602
- 521562
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111837Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118787Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33758- 40713