Tietääkö kukaan Fiat Punton (2003) sähkölaitteista tai niiden kulutuksesta silloin kun virta-avain on pois tai kun se on parkki- tai Mar-asennossa. Eli mitkä laitteet jäävät päälle, kun poistutaan autosta virta-avain kädessä ja mitkä taas ovat päällä, kun istutaan autossa tai jätetään se parkkiin, moottorin ollessa sammutettuna, mutta virta-avain lukossa.
Fiat Punton leposähköt
Pakkasella
1
149
Vastaukset
hmm.. siis autosta ulos niin sitten se on "off" ei kuluta mitään sähköä. No mun autossa niin kaks kohtaa missä se voi olla en koskaan käytä sitä alimmaista kohtaa on se sitten mar tai mikä pitää painaa joku nappi sitten ett se menee mar asentoon mä ihan vaan käännän avainta normaalisti ilman mitään nappia painaa sillälailla että ottaa vastaan. joo siis kaks kohtaa eka on virta päällä mutta moottori sammutettuna ja sitten se suraava on sytytys ett se moottori menee käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479