Valtiolle iso WC-summa

MissäOnKohtuullisuudenRa

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2016/01/15/lahtelaismiehelle-kova-lasku-maksettava-valtiolle-385-000-euroa-wincapita-rikoshyotya

Lahtelaismiehelle kova lasku: maksettava valtiolle 385 000 euroa WinCapita-rikoshyötyä.

Päijät-Hämeen käräjäoikeus on tuominnut nelikymppisen lahtelaismiehen menettämään pyramidihuijaus WinCapitan tuottamana taloudellisena hyötynä yli 385 000 euroa.

Syyttäjän käsityksen mukaan rikoksen tuottama hyöty olisi ollut lähes 420 000 euroa.

Mies oli saanut WinCapitan kautta varoja 465 000 euroa sekä pitänyt erään henkilön klubiin tarkoittamat 10 000 euroa itsellään. Omia varojaan hän oli sijoittanut klubiin 80 000 euroa. Saamistaan voitoista hän oli maksanut veroa 9 000 euroa, joten taloudelliseksi hyödyksi jäi 385 000 euroa.

Mies oli vaatinut syyttäjän vaatimuksen hylkäämistä tai ainakin valtiolle menetettäväksi tuomittavan summan kohtuullistamista. Oikeus ei nähnyt kohtuullistamiselle perusteita.

Meneeköhän summa ämpäriin vai valtion pohjattomaan laariin ?

27

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wcwcwc

      Ollut aika hyvä panostusmaximi jannulla. Minne on pätäkkänsä piilottanut??

      • Olkalaukku

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1453092991428.html

        Vaimo raskaana ! pakko kohtuullistaa, Thaimaasta ostettu asunto, pakko saada pitää. Suomen asuntoon otettu lainaa 285.000,00

        Vinkit:
        Myy thaimaan hometalo pois
        Myy Suomen talo pois
        Maksa velat
        osta lada
        Tee abortti, tai elele leveästi lapsilisärahoilla


    • lapsus

      mika on se sponzi on se tunkki

    • Nyt tähän tarvittaisiin taas Trölliä kertomaan, kuinka nämä veijarit ovat tavallista paremmin toimeentulevia ja keskimääräistä paremmin koulutettuja.

      Tavallinen lukija voisi päätyä johtopäätökseen, että pers'aukisten veivareiden suuri marssi se tässä vaan jatkuu. Tämä kyseinen vempula poikkeaa kylläkin yleisesti massasta siinä, että hänelle ei myönnetty maksutonta oikeudenkäyntiä. Se on paljon se.;))))

      • ProfessoritJaPoliisit

        Tässä Trölli kertoo asian Hesarissa:

        >>> Rantalan mukaansa Wincapita-sijoittajat olivat keskivertosuomalaista koulutetumpia ja suurituloisempia. Tavallista korkeampi tulotaso tai koulutus ei siis suojannut sijoitushuijauksen uhriksi joutumiselta.

        "Mukana oli jopa useampia sijoitusneuvonnan ammattilaisia pankeista ja omaisuudenhoitajista. Tohtoritutkinnon tehneiden määrä oli sama kuin väestössä keskimäärin eli noin puoli prosenttia", Rantala kertoo.

        Rantala hämmästyi myös sitä, että huijaukseen lähti sijoittamaan myös varovaisiksi ja kriittisiksi miellettyjen joukko, kuten professorit ja poliisit. <<<

        http://www.hs.fi/talous/a1426573612033


      • VelkaVituttaa

        Eihän tuo mikään perseaukinen ole ollut kun on pystynyt sijoittamaan omia varojaan 80 000 euroa klubin tuotteisiin.

        Trölli on luultavasti estynyt kommentoimaan, joten minun täytynee yrittää kampittaa Perseentervaajan levittämää disinformaatiota omalla vaatimattomalla tavallani.

        Eikä tuo taida olla ihan perseaukinen tälläkään hetkellä, vaikka sellaista esittääkin.

        Nuo ulkomailta hankitut asunnot ovatkin mielenkiintoisia, sillä niitä ei ilmeisesti ole saatu konfiskoitua valtiolle.

        Ehkäpä se rikoksen toteennäyttö ulkomailla ei olekaan niin läpihuutojuttu kuin tässä oikeusvaltion kiiltokuvamaassa.

        Valtio se taas näpsäisi muutaman satatuhatta euroa rikosuhrien varoja virkamiesten palkkoja varten nostettujen lainojen korkomenoihin.

        Ja ihan laillisesti riippumattoman oikeuslaitoksen tuomareiden päätöksellä.


    • "Eikä tuo taida olla ihan perseaukinen tälläkään hetkellä, vaikka sellaista esittääkin."

      Eikös tämänkin pitänyt olla vilpittömällä mielellä liikkeellä ollut rehellinen sijoittaja, lähes mallikansalainen, mikäli uskoisin Trölliä?

      Uutinen ei kerro sitäkään, onko sijoittajan sijoittama 80 rahaa omaa varallisuutta vai naapurilta "lainattua".

      Kun tätä klubia ja klubilaisia tarkkailee, sitä kiitollisempi olisin, kun löytyisi edes yksi rehellinen ja vilpitön jäsen; koijareita on jo nähty kyllin.

      • Eräpäivänjälkeen

        >> Eikös tämänkin pitänyt olla vilpittömällä mielellä liikkeellä ollut rehellinen sijoittaja, lähes mallikansalainen, mikäli uskoisin Trölliä?

        Miksi sinä Trölliä uskoisitkaan, mutta ei edes KKO löytänyt voitolle jääneiden perusjäsenten toiminnasta mitään moitittavaa? Eihän kukaan ole enää pitkään aikaan epäillyt jäsenten vilpitöntä mieltä.

        Puolustusasianajaja ei ole ansainnut palkkaansa, ellei käytä puolustuksessa kaikkia lain suomia valtuuksia.

        >> Uutinen ei kerro sitäkään, onko sijoittajan sijoittama 80 rahaa omaa varallisuutta vai naapurilta "lainattua".

        Siinäpä oli lapsellista höpinää lapselliselta kirjoittajalta.

        >> Kun tätä klubia ja klubilaisia tarkkailee, sitä kiitollisempi olisin, kun löytyisi edes yksi rehellinen ja vilpitön jäsen; koijareita on jo nähty kyllin.

        Mikä järki olisi kirjoittaa juttua jäsenestä, joka maksaa maksunsa ajallaan ja korkoineen tai tekee juuri niin kuin käsketään? Ei siitä saa kunnon juttua.

        "Wincapitan jäsen maksoi valtiolle käräjäoikeuden määräämän summan 15 000 euroa eräpäivänä toisen tekemästä rikoksesta."


      • Eräpäivänjälkeen kirjoitti:

        >> Eikös tämänkin pitänyt olla vilpittömällä mielellä liikkeellä ollut rehellinen sijoittaja, lähes mallikansalainen, mikäli uskoisin Trölliä?

        Miksi sinä Trölliä uskoisitkaan, mutta ei edes KKO löytänyt voitolle jääneiden perusjäsenten toiminnasta mitään moitittavaa? Eihän kukaan ole enää pitkään aikaan epäillyt jäsenten vilpitöntä mieltä.

        Puolustusasianajaja ei ole ansainnut palkkaansa, ellei käytä puolustuksessa kaikkia lain suomia valtuuksia.

        >> Uutinen ei kerro sitäkään, onko sijoittajan sijoittama 80 rahaa omaa varallisuutta vai naapurilta "lainattua".

        Siinäpä oli lapsellista höpinää lapselliselta kirjoittajalta.

        >> Kun tätä klubia ja klubilaisia tarkkailee, sitä kiitollisempi olisin, kun löytyisi edes yksi rehellinen ja vilpitön jäsen; koijareita on jo nähty kyllin.

        Mikä järki olisi kirjoittaa juttua jäsenestä, joka maksaa maksunsa ajallaan ja korkoineen tai tekee juuri niin kuin käsketään? Ei siitä saa kunnon juttua.

        "Wincapitan jäsen maksoi valtiolle käräjäoikeuden määräämän summan 15 000 euroa eräpäivänä toisen tekemästä rikoksesta."

        "....sekä pitänyt erään henkilön klubiin tarkoittamat 10 000 euroa itsellään."

        Ehkä KKO ei löydä asiassa moitittavaa, mutta minä löydän.;)))))


    • Ahvenat
      • Mielenkiintoista. Gumuloiminen on ollut huonoa. Jäsenyysaika olisi kyllä riittänyt vaikka minkälaisen tilin kasaamiseen.


    • Täytyy antaa sinulle tunnustus ahkerasta asenteestasi. Olet valkopyykännyt klubia ja klubilaisia jo vuosia. Tosin sinulle käy kuten tälle intialaiselle pyykkärille: Kun alushousut alkavat olla säällisen puhtaita, housun perse repeää liiallisen pesun ja ryttyyttämisen vuoksi.
      https://www.youtube.com/watch?v=oUQwfwz_QgM

      ”Eihän kukaan ole enää pitkään aikaan epäillyt jäsenten vilpitöntä mieltä.”
      Tämä lause nauratti kamalasti, täytyy tunnustaa. Minä ja leegio järkeviä kansalaisia olemme juuri tätä epäilleet jo vuosia.

      ”Puolustusasianajaja ei ole ansainnut palkkaansa, ellei käytä puolustuksessa kaikkia lain suomia valtuuksia.”
      Puhutko sinä siitä veijarista, joka taannoin erotettiin asianajajaliitosta? Hän ei ole asianajaja enää, hän on ahkera lakiasioiden harrastelija.

      ”Siinäpä oli lapsellista höpinää lapselliselta kirjoittajalta.”
      Lasten ja imeväisten suusta usein kuullaan totuus. ;)))))

      • SaataSyyllinenOikeussali

        > Olet valkopyykännyt klubia ja klubilaisia jo vuosia.

        Jos muistan oikein, sinä itse olet itse tunkenut valkopesua omaan hanuriisi, ja olet jopa sillä nikillä kirjoittanut.

        > Minä ja leegio järkeviä kansalaisia olemme juuri tätä epäilleet jo vuosia.

        Sorry, sinä varmasti kuvittelet olevasi laivan kapteeni tai kapteenista seuraava, mutta et ole. Sinä olet pelkkä matkustaja, aivan konehuoneen vieressä, ikkunattomassa hytissä.

        Kun menettämisseuraamus kohdistetaan vilpittömässä mielessä toimineeseen hyödynsaajaan, siis rikokseen nähden ulkopuoliseen henkilöön, huomio on kiinnitettävä hyödynsaajan oman menettelyn moitittavuuteen ja hänen asemaansa. Winkkarissa oli tuhansia ja taas tuhansia sijoittajia. Vaikka jäsenet ovatkin tulouttaneet panoksiaan moninkertaisina takaisin, ei heidän menettelyynsä liity sen suurempaa moitittavuutta.

        Näin asia siis menee KKO:n mukaan, ja sinä, Brynolf, olet vain yksi vähäpätöinen sivustaseuraaja. Mitään et ole asialle voinut, et voi etkä tule koskaan voimaankaan. Sinä voit vapaasti heristää sormea, mutta sinulle ja sinun intohimollesi syyllistää ihmisiä vain (hyväntahtoisesti) naureskellaan.

        > Puhutko sinä siitä veijarista, joka taannoin erotettiin asianajajaliitosta? Hän ei ole asianajaja enää, hän on ahkera lakiasioiden harrastelija.

        En puhu, sillä arvostetulla varatuomarilla ei ole yksinoikeutta puolustaa kaikkia Winkkarin jäseniä. Jokainen jäsen kun on tilaisuudessa itse valita puolustajansa. Ei varatuomarilla ole jutussa mitään monopolia, vaikka niin haluat meille muille kertoa.

        > Lasten ja imeväisten suusta usein kuullaan totuus.

        Varmasti. Sinun suustasi ei kuitenkaan saa totuutta edes hampaat sieltä pois repimällä. Sen verran meni mummollasi lapsenlapsensa kasvatus pieleen.

        Kuten em. nimim. *Olen onnellinen* aka. Brynolf Ruokavalio sanoi: "Saattakaa syyllinen oikeussaliin, niin voimme aloittaa jutun tutkinnan."


    • Voi sitä tunteen paloa taas. Satuinko polkaisemaan kihdin runtelemalle ukkovarpaallesi?

      ”Sorry, sinä varmasti kuvittelet olevasi laivan kapteeni…”
      En kuvittele. Minä olen huutava järjen ääni tyhmyyden erämaassa.

      Kyllä se nyt on vain niin, että klubiin ja klubilaisiin on isketty tarkastusleima ”tyhmä&ahne, ei kaupalliseen käyttöön, FIN 0087”. Tuo FIN ja numerosarja on muuten tarkastusmaa ja eläinlääkärin tarkastajanumero. Ei tämä leima noin vaan haalistu, vaikka apinan raivolla valkopyykkäätkin täällä.

      Tollero huutelee tätä: ”…ei heidän menettelyynsä liity sen suurempaa moitittavuutta.” Ei niin. Tämäkin veijari oli pistänyt 10.000 erkkiä naapurin rahoja omaan taskuunsa, mutta eihän se meidän Tröllerö asiassa näe moitittavaa – ammattimies siinä vaan on asialla.

      ”Sinä voit vapaasti heristää sormea…”
      Lämmöllä ja hyväntahtoisella ymmärryksellä olen seuraillut klubilaisten kompastelua oikeuslaitoksen rattaissa. Usein siinä on pölvästiä viety kuin litran mittaa. Hupia ja iloa te olette minun elämääni tuoneet, kovin harvoin olen joutunut heristämään sormea. ;)))

      ” Ei varatuomarilla ole jutussa mitään monopolia…”
      Lainatkaamme muitakin lähteitä kuin vaan Tröllin propagandatoimistoa:
      ” 1998 asianajajaliitosta varattomana erotettu varatuomari ja ekonomi Ilkka Pitkänen kuuluu Wincapitan jälkilaskuttajien eliittiin: 90 päämiehen edustaminen ympäri Suomen käräjäsaleja tuottaa puolustusrintaman asiamiehelle muhkean miljoonatilin.”
      http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/04/07/kulta-hannun-pyramidipeli-kasikirjoitus

      ”Kuten em. nimim. *Olen onnellinen* aka. Brynolf Ruokavalio sanoi:..”
      Ei sanonut. Tämän on ihan sinun ikioma puujalkavitsisi. ;))))

      • EnnaltaSyyllistäjäJälkik

        >> Minä olen huutava järjen ääni tyhmyyden erämaassa.

        Et ole. Sinä olet vähäpätöinen tampio.

        Kun menettämisseuraamus kohdistetaan vilpittömässä mielessä toimineeseen hyödynsaajaan, siis rikokseen nähden ulkopuoliseen henkilöön, huomio on kiinnitettävä hyödynsaajan oman menettelyn moitittavuuteen ja hänen asemaansa. Winkkarissa oli tuhansia ja taas tuhansia sijoittajia. Vaikka jäsenet ovatkin tulouttaneet panoksiaan moninkertaisina takaisin, ei heidän menettelyynsä liity sen suurempaa moitittavuutta.

        Näin asia siis menee KKO:n mukaan, ja sinä, Brynolf, olet vaatimaton sivustaseuraaja. Mitään et ole asialle voinut, et voi etkä tule koskaan voimaankaan.

        Kuten em. nimim. *Olen onnellinen* aka. Brynolf Ruokavalio sanoi: "Saattakaa syyllinen oikeussaliin, niin voimme aloittaa jutun tutkinnan."


      • EnnaltaSyyllistäjäJälkik kirjoitti:

        >> Minä olen huutava järjen ääni tyhmyyden erämaassa.

        Et ole. Sinä olet vähäpätöinen tampio.

        Kun menettämisseuraamus kohdistetaan vilpittömässä mielessä toimineeseen hyödynsaajaan, siis rikokseen nähden ulkopuoliseen henkilöön, huomio on kiinnitettävä hyödynsaajan oman menettelyn moitittavuuteen ja hänen asemaansa. Winkkarissa oli tuhansia ja taas tuhansia sijoittajia. Vaikka jäsenet ovatkin tulouttaneet panoksiaan moninkertaisina takaisin, ei heidän menettelyynsä liity sen suurempaa moitittavuutta.

        Näin asia siis menee KKO:n mukaan, ja sinä, Brynolf, olet vaatimaton sivustaseuraaja. Mitään et ole asialle voinut, et voi etkä tule koskaan voimaankaan.

        Kuten em. nimim. *Olen onnellinen* aka. Brynolf Ruokavalio sanoi: "Saattakaa syyllinen oikeussaliin, niin voimme aloittaa jutun tutkinnan."

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/9012350/onko-sponsori-varmuudella-syyllinen
        Capitrolli 19.4.2010 15:47
        "Taluttakaa syyllinen oikeussaliin."

        Ei pitäisi niin hanakasti valehdella, siitä voi jäädä myös kiinni. ;))))


      • JohtajanJalanjäljissä
        Perseentervaaja kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/9012350/onko-sponsori-varmuudella-syyllinen
        Capitrolli 19.4.2010 15:47
        "Taluttakaa syyllinen oikeussaliin."

        Ei pitäisi niin hanakasti valehdella, siitä voi jäädä myös kiinni. ;))))

        >> "Taluttakaa syyllinen oikeussaliin."

        Kuten em. nimim. *Olen onnellinen* aka. Brynolf Ruokavalio sanoi: "Saattakaa syyllinen oikeussaliin, niin voimme aloittaa jutun tutkinnan."

        Kuka jaksaa etsiä alkuperäisiä - Capitrolli on näemmä simuloinut ajatuksensa nimimerkiltä *Olen onnellinen*, sillä nimim. *o.o.* aka. Br. Ruokavalio oli erittäin kova ennaltasyyllistäjä. *o.o.* syyllisti jäsenistön kollektiivisena ryhmänä jo paljon ennen oikeuskäsittelyä ja toimi johtaja Laihon käsikassarana tällä foorumilla.

        Teemana *o.o.*:lla oli winkkarilaisten ahneus, tyhmyys ja rikollisuus, eikä tuo teema ole mihinkään muuttunut vuosien saatossa! Vain nikki on vaihtunut, mutta sanoma pysyy kuin halvan punaviinin jättämä tahra valkoisella pitsillä.

        __

        Kun menettämisseuraamus kohdistetaan vilpittömässä mielessä toimineeseen hyödynsaajaan, siis rikokseen nähden ulkopuoliseen henkilöön, huomio on kiinnitettävä hyödynsaajan oman menettelyn moitittavuuteen ja hänen asemaansa. Winkkarissa oli tuhansia ja taas tuhansia sijoittajia. Vaikka jäsenet ovatkin tulouttaneet panoksiaan moninkertaisina takaisin, ei heidän menettelyynsä liity sen suurempaa moitittavuutta.

        Näin asia siis menee KKO:n mukaan, ja sinä, Brynolf, olet vaatimaton sivustaseuraaja. Mitään et ole asialle voinut, et voi etkä tule koskaan voimaankaan.


    • “Kuka jaksaa etsiä alkuperäisiä..”
      Kovin on tuttu asenne.
      https://www.youtube.com/watch?v=TuquUppdUqY
      - Turhaan, ei kukaan jaksa semmoista.

      ”…mutta sanoma pysyy kuin halvan punaviinin jättämä tahra valkoisella pitsillä.” Jos et pahastu, korjaisin tätäkin vertausta sinulle tutumpaa muotoon: Sanoma pysyy kuin tyhmän ja ahneen leima klubilaisessa.

      On totta, että olen johdonmukaisesti pysynyt kannassani. Onko sitten arvokkaampaa kääntää takkia, kuten sinä olet useasti joutunut tekemään, en tiedä.

      • TerseenPervaaja

        Teemana *o.o.*:lla oli winkkarilaisten ahneus, tyhmyys ja rikollisuus, eikä tuo teema ole mihinkään muuttunut vuosien saatossa! Vain nikki on vaihtunut, mutta sanoma pysyy kuin halvan punaviinin jättämä tahra valkoisella pitsillä.

        >> Sanoma pysyy kuin tyhmän ja ahneen leima klubilaisessa.

        Mikä tuli todistettua.

        >> Onko sitten arvokkaampaa kääntää takkia, kuten sinä olet useasti joutunut tekemään, en tiedä.

        Tiedät kyllä. On pohjalaisen typerää pitää kiinni omista periaatteistaan, jos saa asiasta perusteltua tietoa. Minä olen ollut kerran todistetusti väärässä, sinä muistaakseni noin 30 kertaa. Sinä puolustelet virheitäsi kuin kapinen koira luitaan, minä tunnustan virheeni.

        Tässä muistin virkistämiseksi.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288538602064.html

        Jos haluat oman virhelistasi, voin sen jostakin taas kaivaa - se vaan alkaa olla niin pitkä että enempää virheitä siihen ei enää mahdu.

        >> On totta, että olen johdonmukaisesti pysynyt kannassani.

        Olet tyypillinen tampio.


      • Tarkennuslehteen
        TerseenPervaaja kirjoitti:

        Teemana *o.o.*:lla oli winkkarilaisten ahneus, tyhmyys ja rikollisuus, eikä tuo teema ole mihinkään muuttunut vuosien saatossa! Vain nikki on vaihtunut, mutta sanoma pysyy kuin halvan punaviinin jättämä tahra valkoisella pitsillä.

        >> Sanoma pysyy kuin tyhmän ja ahneen leima klubilaisessa.

        Mikä tuli todistettua.

        >> Onko sitten arvokkaampaa kääntää takkia, kuten sinä olet useasti joutunut tekemään, en tiedä.

        Tiedät kyllä. On pohjalaisen typerää pitää kiinni omista periaatteistaan, jos saa asiasta perusteltua tietoa. Minä olen ollut kerran todistetusti väärässä, sinä muistaakseni noin 30 kertaa. Sinä puolustelet virheitäsi kuin kapinen koira luitaan, minä tunnustan virheeni.

        Tässä muistin virkistämiseksi.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288538602064.html

        Jos haluat oman virhelistasi, voin sen jostakin taas kaivaa - se vaan alkaa olla niin pitkä että enempää virheitä siihen ei enää mahdu.

        >> On totta, että olen johdonmukaisesti pysynyt kannassani.

        Olet tyypillinen tampio.

        "Ilmoitus on Uuden Suomen mukaan seurausta Suomi24-keskustelupalstalla aiemmin käydystä keskustelusta, jossa nimimerkki Capitrolli lupasi toiselle keskustelijalle ilmoituksen HS:iin, jos Kailajärvi tuomitaan Wincapitan takia.

        Lupaus on nyt täytetty."

        Asia koski rahankeräysrikosta, ei törkeää petosta.


      • Lainaus_2013
        Tarkennuslehteen kirjoitti:

        "Ilmoitus on Uuden Suomen mukaan seurausta Suomi24-keskustelupalstalla aiemmin käydystä keskustelusta, jossa nimimerkki Capitrolli lupasi toiselle keskustelijalle ilmoituksen HS:iin, jos Kailajärvi tuomitaan Wincapitan takia.

        Lupaus on nyt täytetty."

        Asia koski rahankeräysrikosta, ei törkeää petosta.

        > Ilmoitus on Uuden Suomen mukaan seurausta Suomi24-keskustelupalstalla aiemmin käydystä keskustelusta, jossa nimimerkki Capitrolli lupasi toiselle keskustelijalle ilmoituksen HS:iin, jos Kailajärvi tuomitaan Wincapitan takia.

        Pieni korjaus. En pitänyt WinCapitaa rahankeräys- ja rikoslakiin perustuen rahankeräysrikoksena, vaan pidin sitä puhtaana törkeänä petoksena. Syyttäjä Appelsinin mukaan Vantaan KO:n ja Helsingin HO:n perustelut olivat lähes identtiset, mutta lopputulema oli erilainen.

        Olen yrittänyt puolustaa WinCapitan jäseniä ennalta syyllistämistä vastaan. Tätä ennalta syyllistämistä on johtanut nimimerkki Valuuttakauppias. Kuten tänään kuitenkin on jo selvää, rikoksesta epäiltyjä on vain 10 - 20 jäsentä eli noin yksi tuhannesta jäsenestä. Muut jäsenet eivät ole syyllistyneet rikoksiin, vaan heitä on petetty ja sen seurauksena suurin osa mahdollisista tuotoista konfiskoidaan valtiolle. Koko showta on johtanut Kailajärvi, ja tähän vipuun ovat menneet sekä tyhmät että fiksut, ahneet mutta myös hieman kohtuullisemmatkin.

        Meidän kaikkien harras toiveemme tietenkin on, että rahat löytäisivät oikeat omistajansa ja että oikeus toteutuisi, kuten Suomessa yleensä tapana on. Jokainen ottakoon asiasta opikseen, mutta kenellekään ei pitäisi toivoa mitään ylimääräistä pahaa.

        Capitrolli


    • Kylläpä meidän valkopyykkärimme jaksaakin huiskia. Pesukarttu heiluu, pyykkilauta rallattaa, mäntysuopavaahtoa roiskuu ja pyykkipata porisee. On työtä ja on tarmoa, kun pitää yrittää valehdella mustakin valkoiseksi.

      Voi Trölli, Trölli. Tyhmä pysyy tyhmänä ja ahne ahneena. Ei ne faktat sillä muutu, että sinä raivopäisesti jankutat. ;))))

      • Hieno_plei

        Olet tyypillinen tampio.



      • Et_kertonut
        Perseentervaaja kirjoitti:

        http://faculty.fordham.edu/tampio/
        Kerroin asian Nicholakselle. Häntä nauratti kovasti. ;)))

        Et kertonut. Ei pitäisi niin hanakasti valehdella, siitä voi jäädä myös kiinni. Sinulla siitä on kokemusta ja reilusti.


      • Et_kertonut kirjoitti:

        Et kertonut. Ei pitäisi niin hanakasti valehdella, siitä voi jäädä myös kiinni. Sinulla siitä on kokemusta ja reilusti.

        Voi, voi. Eihän sinulla ensiökäämi ala kuumoittaa jo?

        Harkitsin jo, että kutsuisin myös sinut Tampioiden sukuseuran jäseneksi, mutta antaapa olla. ;))))


      • Kerroinnäin
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Voi, voi. Eihän sinulla ensiökäämi ala kuumoittaa jo?

        Harkitsin jo, että kutsuisin myös sinut Tampioiden sukuseuran jäseneksi, mutta antaapa olla. ;))))

        Kerroin asian vaimollesi. Häntä nauratti kovasti. ;)))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe