Hei. Onko kukaan koskaan lukenut? Ja mitä mieltä ollaan? Mä vastentahtoisesti yritän verrata García Márquezin Sadan vuoden yksinäisyys -teokseen mutten saa oikein mahtumaan samalle hehtaarille. Ilmeisesti ihan omanlaisen tyylisuunnan edustaja? On haluttu luoda aivan uusi tapa sekoittaa sillisalaatti?
Sir Ahmad Salman Rushdie: Saatanalliset säkeet
kjuurikka
2
204
Vastaukset
- TenhoNSuomaa
Ehkä jokainen näkee tämän kirjan omalla tavallaan. Niinkuin kaiken muunkin tässä maailmassa ja sitä kirja haluaakin alleviivata. Kirja on luettava kerran nopeasti ja kerran hitaasti ja antauduttava sen lämpimän maidon vietäväksi mikä rivien välissä hyrskyää.
- kjuurikka
Sydän ja mieli avoimina kuin tuhannella miehellä ja tuhannella naisella kuin ollen kaikki ihmiset yhdessä ihmisessä ja katso, kirjan kerrokset avautuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048