Finnair ei edes vastaa

rff44

Valitettiin viikko siiten Finnairin heikosta palvelusta (omasta milestäsyystä) ja ne eivät edes vastaa ,otään. Ylimielinen ja asiakkaista piittaamaton flafka.

7

2099

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgg55

      Hei rff44,

      Finnair vastaa varmasti teille, jos palautteenne on kirjoitettu asiallisesti.
      Yhtiöllä on suuri määrä asiakkaita ja heille tullee päivittäin runsaasti palautetta. Jokaiseen viestiin perehtyminen ja vastaaminen vie aikaa.

      Itse reklamoin taannoin eräästä asiasta Finnairille. Sain odottaa vastausta jonkin aikaa, ehkä jopa muutamia viikkoja. Joka tapauksessa sain asiallisen vastauksen ja koin, että asiani käsiteltiin niin kuin piti.

      Luulen, että Finnair plaraa viestejä kaiken aikaa. Kiireelliset tapaukset priorisoitaneen.

      Olisi mukava kuulla teiltä, rff44, aikanaan, saitteko vastauksen! :)

      (Huom! Finskillä on myös asiakaspalvelunumeroita, joihin voitte soittaa, jos asianne on erityisen kiireellinen.)

      • neetoi

        On joo asiakaspalvelunumero johon soittaminen maksaa reilusti yli kaksi euroa/minuutti


      • sgg55

        Hei Neetoi,

        Viestissäsi oli virhe:
        Finskin asiakaspalvelunumeroon soittaminen EI ole minuuttihintaista.

        Puhelu Finnairin asiakaspalveluun maksaa kolmisen euroa puhuitpa sitten miten pitkään tahansa. Asia tulee varmasti selvitettyä. Saatavilla on siis varsin kohtuuhintaista palvelua kotisohvalta käsin, jos kyse on kiireellisestä asiasta. (Lentolipun hinnassa ei moinen summa tunnu missään.)

        Osoitteessa http://www.finnair.com/fi/fi/customer-care on nähtävissä hyvin selkeästi kaikkien Finnairin puhelinpalveluiden numerot ja hinnat.

        Ps. Ennen lentolipun ostamista kannattaa ottaa selvää myös lentoyhtiön kokonaispalvelusta: millainen asiakaspalvelu on (aukioloajat, puhelinmaksut yms.).


      • Anonyymi

        Jos tiedät, kerrotko miten saan yhteyden Finnairin asiakaspalveluun? Olen soittanut Finnairin sivuilla oleviin asiakaspalvelunumeroihin jo kolmen viikon ajan aina silloin tällöin ja jonottanut 1,5h > ei vastaa, olen vain maksullisessa jonotuksessa. Kalliiksikin tulee. :( Chatin kautta yrittänyt robotin kautta asiakaspalveluun jopa 3h > ei pääse läpi. Asiani on sellainen, että itse ei netissä pääse asiaa tekemään, eikä ohjetta sivuilla ole. Olen paljon matkustellut ja tiedän käytännöt itse toimimiseen. Lähes kaikki siellä saakin hoidettua, mutta tätä ei.
        Palautettakin (erittäin asiallista ja kiireellistä) laitoin jos sieltä kautta saisin vastauksen, mutta sieltäkään ei vastata. Asun paikkakunnalla jossa Finnairin palvelua ei ole. Ensi viikolla olisi reissuun lähtö ja olo on epätoivoinen.. :( Tulee kohta itku jo aikuisellakin ihmisellä kun asiaa ei saa hoidettua eikä kukaan vastaa.. :( En käsitä kuinka tällaista voi olla.


    • MikäPalvelu

      "Valitettiin viikko siiten Finnairin heikosta palvelusta"
      No oliko palvelu kuiten sitä mitä oli luvattu tuohon lippuun sisältyvän?

    • Anonyymi

      Niin on, tuntitolkulla saa odottaa chattiin ja puhelimeen, eivätkä vastaa, ala-arvoista palvelua,vai ei siis ole palvelua lainkaan

    • Anonyymi

      Eivat vastaa puhelimeen asiakaspalvelussa. Paska lafka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1545
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1233
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      977
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      900
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      819
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      42
      797
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe