Finnair ei edes vastaa

rff44

Valitettiin viikko siiten Finnairin heikosta palvelusta (omasta milestäsyystä) ja ne eivät edes vastaa ,otään. Ylimielinen ja asiakkaista piittaamaton flafka.

7

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgg55

Hei rff44,

Finnair vastaa varmasti teille, jos palautteenne on kirjoitettu asiallisesti.
      Yhtiöllä on suuri määrä asiakkaita ja heille tullee päivittäin runsaasti palautetta. Jokaiseen viestiin perehtyminen ja vastaaminen vie aikaa.

Itse reklamoin taannoin eräästä asiasta Finnairille. Sain odottaa vastausta jonkin aikaa, ehkä jopa muutamia viikkoja. Joka tapauksessa sain asiallisen vastauksen ja koin, että asiani käsiteltiin niin kuin piti.

Luulen, että Finnair plaraa viestejä kaiken aikaa. Kiireelliset tapaukset priorisoitaneen.

Olisi mukava kuulla teiltä, rff44, aikanaan, saitteko vastauksen! :)

(Huom! Finskillä on myös asiakaspalvelunumeroita, joihin voitte soittaa, jos asianne on erityisen kiireellinen.)

• neetoi

On joo asiakaspalvelunumero johon soittaminen maksaa reilusti yli kaksi euroa/minuutti

• sgg55

Hei Neetoi,

Viestissäsi oli virhe:
        Finskin asiakaspalvelunumeroon soittaminen EI ole minuuttihintaista.

Puhelu Finnairin asiakaspalveluun maksaa kolmisen euroa puhuitpa sitten miten pitkään tahansa. Asia tulee varmasti selvitettyä. Saatavilla on siis varsin kohtuuhintaista palvelua kotisohvalta käsin, jos kyse on kiireellisestä asiasta. (Lentolipun hinnassa ei moinen summa tunnu missään.)

Osoitteessa http://www.finnair.com/fi/fi/customer-care on nähtävissä hyvin selkeästi kaikkien Finnairin puhelinpalveluiden numerot ja hinnat.

Ps. Ennen lentolipun ostamista kannattaa ottaa selvää myös lentoyhtiön kokonaispalvelusta: millainen asiakaspalvelu on (aukioloajat, puhelinmaksut yms.).

• Anonyymi

Jos tiedät, kerrotko miten saan yhteyden Finnairin asiakaspalveluun? Olen soittanut Finnairin sivuilla oleviin asiakaspalvelunumeroihin jo kolmen viikon ajan aina silloin tällöin ja jonottanut 1,5h > ei vastaa, olen vain maksullisessa jonotuksessa. Kalliiksikin tulee. :( Chatin kautta yrittänyt robotin kautta asiakaspalveluun jopa 3h > ei pääse läpi. Asiani on sellainen, että itse ei netissä pääse asiaa tekemään, eikä ohjetta sivuilla ole. Olen paljon matkustellut ja tiedän käytännöt itse toimimiseen. Lähes kaikki siellä saakin hoidettua, mutta tätä ei.
        Palautettakin (erittäin asiallista ja kiireellistä) laitoin jos sieltä kautta saisin vastauksen, mutta sieltäkään ei vastata. Asun paikkakunnalla jossa Finnairin palvelua ei ole. Ensi viikolla olisi reissuun lähtö ja olo on epätoivoinen.. :( Tulee kohta itku jo aikuisellakin ihmisellä kun asiaa ei saa hoidettua eikä kukaan vastaa.. :( En käsitä kuinka tällaista voi olla.

• MikäPalvelu

"Valitettiin viikko siiten Finnairin heikosta palvelusta"
      No oliko palvelu kuiten sitä mitä oli luvattu tuohon lippuun sisältyvän?

• Anonyymi

Niin on, tuntitolkulla saa odottaa chattiin ja puhelimeen, eivätkä vastaa, ala-arvoista palvelua,vai ei siis ole palvelua lainkaan

• Anonyymi

Eivat vastaa puhelimeen asiakaspalvelussa. Paska lafka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe