Valitettiin viikko siiten Finnairin heikosta palvelusta (omasta milestäsyystä) ja ne eivät edes vastaa ,otään. Ylimielinen ja asiakkaista piittaamaton flafka.
Finnair ei edes vastaa
7
2171
Vastaukset
- sgg55
Hei rff44,
Finnair vastaa varmasti teille, jos palautteenne on kirjoitettu asiallisesti.
Yhtiöllä on suuri määrä asiakkaita ja heille tullee päivittäin runsaasti palautetta. Jokaiseen viestiin perehtyminen ja vastaaminen vie aikaa.
Itse reklamoin taannoin eräästä asiasta Finnairille. Sain odottaa vastausta jonkin aikaa, ehkä jopa muutamia viikkoja. Joka tapauksessa sain asiallisen vastauksen ja koin, että asiani käsiteltiin niin kuin piti.
Luulen, että Finnair plaraa viestejä kaiken aikaa. Kiireelliset tapaukset priorisoitaneen.
Olisi mukava kuulla teiltä, rff44, aikanaan, saitteko vastauksen! :)
(Huom! Finskillä on myös asiakaspalvelunumeroita, joihin voitte soittaa, jos asianne on erityisen kiireellinen.)- neetoi
On joo asiakaspalvelunumero johon soittaminen maksaa reilusti yli kaksi euroa/minuutti
- sgg55
Hei Neetoi,
Viestissäsi oli virhe:
Finskin asiakaspalvelunumeroon soittaminen EI ole minuuttihintaista.
Puhelu Finnairin asiakaspalveluun maksaa kolmisen euroa puhuitpa sitten miten pitkään tahansa. Asia tulee varmasti selvitettyä. Saatavilla on siis varsin kohtuuhintaista palvelua kotisohvalta käsin, jos kyse on kiireellisestä asiasta. (Lentolipun hinnassa ei moinen summa tunnu missään.)
Osoitteessa http://www.finnair.com/fi/fi/customer-care on nähtävissä hyvin selkeästi kaikkien Finnairin puhelinpalveluiden numerot ja hinnat.
Ps. Ennen lentolipun ostamista kannattaa ottaa selvää myös lentoyhtiön kokonaispalvelusta: millainen asiakaspalvelu on (aukioloajat, puhelinmaksut yms.). - Anonyymi
Jos tiedät, kerrotko miten saan yhteyden Finnairin asiakaspalveluun? Olen soittanut Finnairin sivuilla oleviin asiakaspalvelunumeroihin jo kolmen viikon ajan aina silloin tällöin ja jonottanut 1,5h > ei vastaa, olen vain maksullisessa jonotuksessa. Kalliiksikin tulee. :( Chatin kautta yrittänyt robotin kautta asiakaspalveluun jopa 3h > ei pääse läpi. Asiani on sellainen, että itse ei netissä pääse asiaa tekemään, eikä ohjetta sivuilla ole. Olen paljon matkustellut ja tiedän käytännöt itse toimimiseen. Lähes kaikki siellä saakin hoidettua, mutta tätä ei.
Palautettakin (erittäin asiallista ja kiireellistä) laitoin jos sieltä kautta saisin vastauksen, mutta sieltäkään ei vastata. Asun paikkakunnalla jossa Finnairin palvelua ei ole. Ensi viikolla olisi reissuun lähtö ja olo on epätoivoinen.. :( Tulee kohta itku jo aikuisellakin ihmisellä kun asiaa ei saa hoidettua eikä kukaan vastaa.. :( En käsitä kuinka tällaista voi olla.
- MikäPalvelu
"Valitettiin viikko siiten Finnairin heikosta palvelusta"
No oliko palvelu kuiten sitä mitä oli luvattu tuohon lippuun sisältyvän? - Anonyymi
Niin on, tuntitolkulla saa odottaa chattiin ja puhelimeen, eivätkä vastaa, ala-arvoista palvelua,vai ei siis ole palvelua lainkaan
- Anonyymi
Eivat vastaa puhelimeen asiakaspalvelussa. Paska lafka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057