Vierailin joulun aikaan tuossa koulussa ja sain siellä oireita olen siis homeallerginen! myös muutama tuttuni on sanonut että homeessa tuo paikka on. tehkää asialle jotakin ennen kuin joku opettaja / oppilas sairastuu
aittoperän koulu lakkautettava!!
4
597
Vastaukset
- elgoog
Järvikyläläinen, nousiko paniikki kun järvikylän kylän lapsimääärä ei nousekaan niin kuin muutama vuosi sitten uhositte? Hyökkäät täällä tavalla naapurikoulun kimpuun? Vastuutonta. Olet aikamoinen lääkäri, kun pystyt tekemään itsellesi homediagnoosin. Mistäs sen olet saanut, omasta kodistasiko? Laita se ensin kuntoon. Ja ne muut, taitaa olla Kummin Kaima ja Renttu Ruusu sekä Navetta Taneli. Oikeat asiantuntijat sinulla. Lopeta alkuunsa.
- anna-p
Kannatan edellistä vastaajaa :)
Aittolan koulu on just mukava pikku koulu eikä siellä tosiaan mitään hometta ole!- talevotriis
Just niin. Aittolan koulu on yksi parhaimmista ja meidän lapsille paras. Pieni ja turvallinen koulu. Erittäin ammattitaitoiset opettajat ja toimiva yhteisö muutenkin. Ei kiinteistössä mitään vikaa ole, ehkä puutteena pieni liikuntasali ja teknisen työn tila. Taitaa sama tilanne olla aika monella muullakin kylällä. Pihalla on tilaa temmeltää ja meillä on metsä koulun takana oppimispaikkana. Tsemppiä Aittolan koulu!
- Anonyymi
No joo Aittola on ihan paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608