aittoperän koulu lakkautettava!!

järvikylältä83

Vierailin joulun aikaan tuossa koulussa ja sain siellä oireita olen siis homeallerginen! myös muutama tuttuni on sanonut että homeessa tuo paikka on. tehkää asialle jotakin ennen kuin joku opettaja / oppilas sairastuu

4

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elgoog

Järvikyläläinen, nousiko paniikki kun järvikylän kylän lapsimääärä ei nousekaan niin kuin muutama vuosi sitten uhositte? Hyökkäät täällä tavalla naapurikoulun kimpuun? Vastuutonta. Olet aikamoinen lääkäri, kun pystyt tekemään itsellesi homediagnoosin. Mistäs sen olet saanut, omasta kodistasiko? Laita se ensin kuntoon. Ja ne muut, taitaa olla Kummin Kaima ja Renttu Ruusu sekä Navetta Taneli. Oikeat asiantuntijat sinulla. Lopeta alkuunsa.

• anna-p

Kannatan edellistä vastaajaa :)

Aittolan koulu on just mukava pikku koulu eikä siellä tosiaan mitään hometta ole!

• talevotriis

Just niin. Aittolan koulu on yksi parhaimmista ja meidän lapsille paras. Pieni ja turvallinen koulu. Erittäin ammattitaitoiset opettajat ja toimiva yhteisö muutenkin. Ei kiinteistössä mitään vikaa ole, ehkä puutteena pieni liikuntasali ja teknisen työn tila. Taitaa sama tilanne olla aika monella muullakin kylällä. Pihalla on tilaa temmeltää ja meillä on metsä koulun takana oppimispaikkana. Tsemppiä Aittolan koulu!

• Anonyymi

No joo Aittola on ihan paras

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5203
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5014
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4084
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3590
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3168
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      46
      1868
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1608
    Aihe