Olen harrastanut kohta 30 vuotta, kaikki mitä luonnossa voi harrastaa kalastusta, 10 vuotta kullanhuuhdontaa , ja nyt viime vuosina tullut tuo kameran kanssa Kuhmon korpi metsässä petoja bongaamassa, ja yksin olen kulkenut kaikki reissut. Kun kulkee tuolla kuhmon metsissä niin kyllä tuntee itsensä hyvin pieneks ,välillä kun joku risu katkeilee jossain , niin kyl sitä kahtoo että seuraako joku peto, se luo pikkusen jännitystä elämään.mutta sitähän kuletaan luonnon ehdoilla.Välillä kun istahtaa nuotion ääreen on niin hiljaista että ei kuule muuta kun oman sydän ääntä. Mutta kyl sitä välillä kaipais juttu kaveriakin ,kun voi olla päiviä , ettei ketään ihmistä näy . Mutta löytyykö suomen maasta vielä saman henkistä kaveria , jolla on suhkot samat harrastukset , niin ei muuta kun kirjoittelemaan.
Hyvää kevättä kaikille.
TOISET ON LUOTUJA KULKEMAAN
Granduca
6
114
Vastaukset
- myösmetästäjä
Kaikkea mitä luonnossa voi harrastaa ?
Miten metsästys, oletko pienriista- vai suurriista miehiä ? - karpediem
Moi! Täällä olisi samanlaisia harrastava mies.Eikä ole kaukaa Kuhmoa. Vähän ehkä pienimuotoisemmin harrastan luontoa. Autiokämpissä yöpyminen on mukavaa.. mm. Kiinnostaisiko tutustua ketjun aloittaja?
- kirijoota-oikein
se on C !!
- metsänpoikako
Oletko seksuaalisesti sopivasti suuntautunut ?
- karpediem
Riippuu vastapelurista, kun tutustutaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379