Lentomäen MM-kisat saivat mitä ikävimmän alun. Itävaltalainen vuoden 2009 nuorten maailmanmestari heitti ilmassa voltin, syöksyi pääedellä rinteeseen ja pussasi kumpua.
Hänen uransa mäkihyppääjänä on ohi.
Se oli jo toinen halvaantuminen jo vuoden sisällä.
Kilpailun johtajiston tästä kuitenkaan yhtään viisastumatta itse henkilökohtainen kilpailu vietiin läpi hurjia vauhteja käyttäen.
Pitkiä hyppyjä hakemalla hakijen, hyppääjien terveydellä leikkien. Monta hurjaa läheltäpiti tilannetta ja Norjalaisen Forfangin hurja syöksy pääedellä montun pohjalle. Hyvällä tuurilla selvittiin toistaiseksi.
Hyvä tuuri kuitenkin loppuu aikanaan. Suksi pelleily ja hurjat vauhdit tulevat vaatimaan veronsa.
Kun mäkisirkus kauden lopussa saapuu planican lentomäkeen, ovat katastrofin merkit jälleen ilmassa.
Planica nimittäin haluaa vikkersundin lentomäelle menetetyn maaiman pisimmän hypyn jälleen itselleen.
Katastrofinmerkit ilmassa!
Phallusimpudicus
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3715126Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3521774- 1151018
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27877
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h50730- 64712
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35648