Tapa ittes

Vesimiesäks

Täyttääkö tuo lause sanottuna netin kautta nimellisenä kunnianloukkauksen kriteerit? Tämä lause loukkasi henkisesti hyvin paljon.

5

2896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No-eipä-täytä

Kuulepas nyt. Sinulla on "vähän" käsitteet nyt sekaisin. Tämä on kunnianloukkaus:

"Joka
      1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
      2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
      on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."

Jos joku sanoo sinulle netissä "Tapa ittes" niin miten sinun mielestäsi tuo teko on sinusta esitetty valheellinen tieto tai vihjaus siten että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä sinulle??

Se, että joku pahoittaa mielensä jonkun toisen sanomisista ja tuntee itsensä "hyvin paljon henkisesti loukatuksi" kun nyt vaan ei ole mitenkään eikä millään tavalla kunnianloukkaus.

Eiköhän olisi parempi että unohtaisit koko jutun etkä tuhlaisi omaa ja muiden aikaa vatvomalla typeryyksiä. Ja ihan ystävällisenä neuvona: jos otat noin herkästi ja henkilökohtaisesti jonkun tuntemattoman nettihorinat niin kannattaisi varmasti pysyä pois kaikilta keskustelupalstoilta. Säilysi mielenrauhasi paremmin.

• GorillaKingKong

Juuri noin. Jos ei ap:lle rotanmyrkky maistu niin voihan sitä mennä vaikka hirteen tai junan alle. Lättyyn tuollaisille inisijöille ja näin pakkaspäivän kunnaiksi kaikille lämpimästi lättyyn, se saa veren kiertämään.

• KUNNIANLOUKKAUS MINÄ AINAKIN OLEN VUODEN MIETTINYT MITEN SEN TEKISIN KIVUTTOMASTI JA PERHETTÄNI KUNNIOITTAEN JA VÄHIMMÄLLÄ PASKALLA...

• TÄÄLLÄ KUKAAN PASKA JAKSA ELÄÄ JA KERÄTÄ RAHOJA VIHERPIIPERTÄJILLE MAAILMA VITTU PELASTU IKINÄ SUOMEN TOIMILLA,,,SE ON AINA JA IÄM
      N KAIKKISEEN PUOLUKAN KUKKA VALTAMERES....NÖÄÄMÄ SAATAT LUULEE JOTTA KUN ON VILLAPAITA JA ÄITI JA ISKÄ MAKSAA KAIKEN NIIN MÄ VOIN PELASTAA MAAILMAN ...MENE VITTU KATTOON ESM ETELÄ AMERIKKAA TAI INDONESIAA NIIN LÖYTYY IDEOLOGIAA JOKA EI MUUTA TEE KUN KUSETTAA SUA JA TAPPAA MEIDÄT KAIKKI

• Anonyymi

progress report oletko jo maan alla?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      45
      4886
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      61
      2745
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1074
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1054
    5. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1045
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      127
      1016
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      974
    8. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      204
      968
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      885
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49