Tosi törkeää käytöstä

todellaärsyttää

On nauraa toiselle, kun toinen yrittää parhaansa jossakin, missä ei ole niin hyvä. Aivan todella loukkaavaa. Ei kaikessa voi olla hyvä. Minä olen joutunut tähän tilanteeseen ja vieläpä sen tekijä on minulle tärkeä ihminen. Hän ei edes varmaan tajua omaa käytöstään, että se loukkaa minua. Hän vain nauroi minulle. Muutenkin ärsyttää hänen luonteensa, koska haluaa aina olla parempi kuin minä. En pidä ihmisistä, jotka haluavat vain tallata toisen jalkoihinsa. Ei se ole aitoa välittämistä. Minä olen aina auttanut ihmisiä, jos he eivät osaa ja onnistun siinä lähes aina. Häntäkin olen auttanut monesti, mutta vastapalveluksena saan tuollaista käytöstä. Halventavaa ja itsensä korottamista. Monesti olen hänelle sanonut siitä, mutta hän ei ota sanomaani tosissaan.

8

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellaärsyttää

      Ja mitä toinen edes hyötyy siitä? Ei yhtään mitään. Tuntee itsensä ehkä paremmaksi ihmiseksi, kun voi olla toista parempi ja nauraa toiselle. Olen todella pettynyt häneen. Tuntuu, että minulle aina voi käyttäytyä miten vain haluaa.

      • todellaärsyttää

        Ja tämä ei ole ainoa kerta, kun näin on tapahtunut. Jostain syystä tietyt ihmiset haluavat tallata minut ja olla minua aina parempi kaikessa. Aina, kun epäonnistun jossain, niin he ovat iloisia. Jos taas onnistun, niin heitä ärsyttää. Mikä siinä on, että herätän ihmisissä jonkinlaisen kilpailuhalun ja katkeruuden? Miksi ei vaan voi olla toisen puolesta iloinen?


      • kehittykööthekeskenään
        todellaärsyttää kirjoitti:

        Ja tämä ei ole ainoa kerta, kun näin on tapahtunut. Jostain syystä tietyt ihmiset haluavat tallata minut ja olla minua aina parempi kaikessa. Aina, kun epäonnistun jossain, niin he ovat iloisia. Jos taas onnistun, niin heitä ärsyttää. Mikä siinä on, että herätän ihmisissä jonkinlaisen kilpailuhalun ja katkeruuden? Miksi ei vaan voi olla toisen puolesta iloinen?

        No se on heidän ongelmansa, se kateus, ei minun. On eri asia olla huomaamatta ja olla välittämättä. Hoidan oma osuuteni ja kehityn itsekseni.


      • todellaärsyttää
        kehittykööthekeskenään kirjoitti:

        No se on heidän ongelmansa, se kateus, ei minun. On eri asia olla huomaamatta ja olla välittämättä. Hoidan oma osuuteni ja kehityn itsekseni.

        Niin se on heidän ongelma.


    • vaikeasanoa

      Ei sellainen olenkaan toisesta välittämistä.Jospa sinä tahtomattasi herätät tiettyjä tuntemuksia toisessa,käytös kumpuaa jostain hänen entisestä,kohdistuu vain sinuun.

    • Ohooho

      Voihan paska sentään!! Minun ihana mieheni ei koskaan ole ollut iloinen saavutuksistani ym. Suoritettua ammattitutkintoa ( luin illat, yöt korvatulpat päässä, pienet lapset) kun sen sain onnistuneesti läpi, juhlistaen työkavereiden kanssa töissä, vastaus oli " no eihän tuo nyt mitään ole" . Halutessa aloittaa uusia liikunnallisia harrastuksia, vastaus on "et varmasti mene" ym ym ym..... Kateellinen narsisti, jonka mielestä en ole mitään, minulla ei ole mitään...

    • imekää

      Mä olen todella pahoillani suomalaisten puolesta tässä asiassa. todella huonoa käytöstä on nauraa, jos todella yrittää iskeä jokun ja se osapuoli, jota yritetään iskeä, alkaa nauraa välittömästi sen toisen tunteille ja mainitsee välittömästi miten ei pidä kaltaisistani ihmisistä. Asia on niin, ettei häntä kyllä ymmärrä kukaan muukaan, kuin minä, (kun raaputin pinnan alta, niin huomasin, miten siellä oli samankaltaisia kokemuksia.) Miksi samankaltaisia ihmisiä ei päästetä pariutumaan, vaikka se olisi heille kaikkein paras asia maailmassa? Vastaus, se johtuu suomalaisesta yhteiskunnasta, missä vain ne ihmiset, jotka ovat epäsuhtaisia saavat pariutua. Sitten kun tulee avioeroja, aletaan ihmetellä, missä syy. Syy- seuraussuhde on hyvin ilmeinen. vain ne parit, jotka ovat samansuhtaisia keskenään menestyvät ja ymmärtävät toisiaan. Vastakohdat eivät täydennä toisiaan, koskaan. Se on vain jonkun keksimä stoori siitä syystä, että hän pääsisi parempiin naimisiin, eikä katsoisi itseään peilistä ja näkisi totuuden. Tyhmät ihmiset vetävät ihan oikeasti toisiaan puoleensa. Älykkäille ei taas anneta mahdollisuutta pariutua keskenään,koska tyhmät tulee kateellisiksi. Samoja kokemuksia kokeneet osin rankkojakin haluaisivat olla ihan oikeasti keskenään, mutta siihen ei anneta mahdollisuutta, koska muut ihmettelisivät heidän yhteistä kokemustaan. poikkeuksia ovat harrastuspiireistä ja kouluista ja osin työpaikoiltakin löydetyt suhteet, joiden joskus annetaan kasvaa, jos se siis pysyy salassa.Se on siis sallittua suomalaisessa yhteiskunnassa. Tätä asiaa pahoittelen todella ja oikeasti!!!! Mikä vitun malliyhteiskunta tämä on?? Kysyn vaan????

    • heheheheeeeeee

      Nauraminen on positiivinen asia. Jos sä käyttäydyt naurettavasti niin naura mukana. Jos joku on ilkeä niin käännä sille selkäsi sille. Aina jaksatte marista täällä, en kestäisi tollasta ihmistä kuin ap.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe