Jokos siilinjärvellä?

SiiliTukkaKukkaHukka

Joko siilinjärvellä on tullut jotain sellaista esiin että naiset olisivat käyneet ostamassa seksiä nuorilta turvapaikanhakijoilta?

16

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamuahmah

      Heh, joko rupesi pikkukullia pelottamaan että vaimo käy hakemassa isoa meisseliä tarinanharjulta :D.

      • SiiliTukkaKukkaHukka

        Sun muija se siellä näkyi jo kiehnäävän...oli joku mamupoika kainalossa...ihan sillä mä vaan kysyin...


      • mamuahmah

        Mitä sitten? Ja täällä kotona mun sylissä on hemaiseva Thai tyttö eli se mamupoika saa pitää akkani vaikka ilmaiseksi. Joko akkas on tullut takaisin tarinanharjulta ettei sun tarvitse tumputtaa pikkuveitikkaa sormet känsäisinä :D.


      • hehehehehehee
        mamuahmah kirjoitti:

        Mitä sitten? Ja täällä kotona mun sylissä on hemaiseva Thai tyttö eli se mamupoika saa pitää akkani vaikka ilmaiseksi. Joko akkas on tullut takaisin tarinanharjulta ettei sun tarvitse tumputtaa pikkuveitikkaa sormet känsäisinä :D.

        Sormet rakoilla olisi oikea sanonta, känsät eivät tule vemputtamisesta. :)


      • mamuahmah

        No sinähän sen tiedät kun joudut vemputtamaan. Minä kun saan aitoa tavaraa aina kun haluan, niin nämä vemputusasiat ovat vähän vieraita. :D.


      • sdasasdsad
        mamuahmah kirjoitti:

        No sinähän sen tiedät kun joudut vemputtamaan. Minä kun saan aitoa tavaraa aina kun haluan, niin nämä vemputusasiat ovat vähän vieraita. :D.

        Ihanko totta! Peräkamarin poikako siellä valehtelee? Et oo naista saanut ikinä ja siksi näkyy miten olet kateellinen noille irakin pojille. Akkaskaan ei sulle nysvelölle ola antanut:) Saati Thaitytöt :=) Ne pakolaiset pistää sunkin akkas vonkumaan siellä aisan perään. Thai tyttö muka sylissä, HAHAHAA! taitaa olla tyttö läppärin näytöllä ja miljoonan potti roskahti näppikselle? Siilinjärveläinen thaipano.

        Eukkos voihke kuuluu pitkin kylää kun mamut pistää tikkua nekkuun...ja mies siellä kotona vaan kättelee.....


      • mamuahmah

        Kylläpä pikkukullilla kolahti pahasti kun kävi totuus ilmi että on käsi vähän pipinä vemputuksesta. Tuollainen äidin pikku mammanpoika ei ole nähnytkään naista alasti kuin ainoastaan oman äitinsä saunassa. Minulla riittää naisia ja rahaa joka sormelle toisin kuin sunlaisella luuserilla jota jokainen nainen sylkee kasvoille. Tälläkin hetkellä Thai naiseni hieroo mun jalkoja samalla kun polttelen kuubalaista sikaria konjakkilasi kädessä samaan aikaan kun sinä luuseri paska työntelet lumia kunnan vuokratalon parkkipaikalta paskan Tojotasi ympäriltä bua-ha-haa... Jep, akkani voihke kuuluu pitkin kylää mutta se voihke on pelkkää anelua kun se raukka yrittää päästä takaisin mun syliin mutta en enää kelpuuta kun laatunaiset löytyy ulkomailta. Painu sä löysä paska vaan äitisi syliin joka lukee sulle Muumipeikkoa että pääset uneen. Hyvää yötä pikku piltti ja älä vemputa liikaa syyläistä ja rupista pikkuveijariasi . :D.


    • vmm332

      Rupesko vanha suola janottamaan vanhaa ämmää ja vielä piti lähteä uusiin vaaleihin heikoin tuloksin. Eikun vaan lohdutukseksi Hankenin laakeriseppele päähän ja viikko-savoon kirjoittelmaan 20-v urokselle vastauksia Bugati Veyronista.

    • jeevestietää

      Kuulemma siellä Fontanellan kuntosalilla päivisin lihaa jaetaan.. aika avointa näytti olevan..

      • jeeveseitiedä

        Hitto kun kiinnostaa...


    • sunjokellusta

      Pakolaiset ovat traumatisoituneet sodasta ja tekevät noita varmaan sen takia, jos nyt yleensäkään tekevät mitään lainkaan, voi olla että nuo raiskausjutut lehdissä on ihan keksittyjä pakolaisten yleisen maineen mustaamiseksi.

      Kävihän ne Hennalan pakolaiskeskuksessa lucia neidotkin vierailulla eikä siellä kai ketään siinä raiskattu, pelkästään kuvia olivat ottaneet tytöistä erityisen runsain mitoin.

      Ehkä laittavat kuvat facebookin kautta kotimaahansa osittaen kuinka hyvää tarjontaa pakolaisille täällä annetaan. Ettei tarvitse itseään räjäytellä päästäkseen neitsytlauman tykö.

      Eli tyttöjen pitää varmaan noudattaa vain ohjetta että: jos sinua lyödään poskelle käännä lyöjälle silloin toinenkin poski, siten että jos sinut raiskataan emättimeesi käännä raiskaajalle vielä anaalisi. Kyllä raiskaaja ymmärtää silloin ja tuntee suurta syyllisyyttä....

    • Kuikuikui

      Hiphei, kiva, kun vastaukset on kysymyksen kanssa samaa tasoa. Jatketaan samaan malliin. Käävään, missä käävään, arvuutelkoon ukot, jos ei tärkeempöö tekemistä, ollaanko ompeluseurassa vai mieron tiellä.

      • kuikkuik

        Älä nyt ämmä noin katkera ole vaikka et enää Keskustalle kelpaakaan. Siellä on katsos päteviä nuoria naisia nyt kehissä!


    • Ootkotosissasmitä

      Ei ole, se on rikos, normimuija ei alaikäiseen sekaannu.

    • Anonyymi

      Olen sinkku - asun 200m2 omakotitalossa 45 m2 kaksio Olen OK kaikin puolin .onko tarjota ie liian rasvaista . olen itse dieetillä kerro

    • Anonyymi

      Ei tiällä pöljällä naiset kiinnosta sen kun vievät luuskat lidän leireille. Meillä on fontiksessa ihan omat jutut vai mitä kehvontimppa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe