Jokos siilinjärvellä?

SiiliTukkaKukkaHukka

Joko siilinjärvellä on tullut jotain sellaista esiin että naiset olisivat käyneet ostamassa seksiä nuorilta turvapaikanhakijoilta?

16

353

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamuahmah

Heh, joko rupesi pikkukullia pelottamaan että vaimo käy hakemassa isoa meisseliä tarinanharjulta :D.

• SiiliTukkaKukkaHukka

Sun muija se siellä näkyi jo kiehnäävän...oli joku mamupoika kainalossa...ihan sillä mä vaan kysyin...

• mamuahmah

Mitä sitten? Ja täällä kotona mun sylissä on hemaiseva Thai tyttö eli se mamupoika saa pitää akkani vaikka ilmaiseksi. Joko akkas on tullut takaisin tarinanharjulta ettei sun tarvitse tumputtaa pikkuveitikkaa sormet känsäisinä :D.

• hehehehehehee
        mamuahmah kirjoitti:

Mitä sitten? Ja täällä kotona mun sylissä on hemaiseva Thai tyttö eli se mamupoika saa pitää akkani vaikka ilmaiseksi. Joko akkas on tullut takaisin tarinanharjulta ettei sun tarvitse tumputtaa pikkuveitikkaa sormet känsäisinä :D.

Sormet rakoilla olisi oikea sanonta, känsät eivät tule vemputtamisesta. :)

• mamuahmah

No sinähän sen tiedät kun joudut vemputtamaan. Minä kun saan aitoa tavaraa aina kun haluan, niin nämä vemputusasiat ovat vähän vieraita. :D.

• sdasasdsad
        mamuahmah kirjoitti:

No sinähän sen tiedät kun joudut vemputtamaan. Minä kun saan aitoa tavaraa aina kun haluan, niin nämä vemputusasiat ovat vähän vieraita. :D.

Ihanko totta! Peräkamarin poikako siellä valehtelee? Et oo naista saanut ikinä ja siksi näkyy miten olet kateellinen noille irakin pojille. Akkaskaan ei sulle nysvelölle ola antanut:) Saati Thaitytöt :=) Ne pakolaiset pistää sunkin akkas vonkumaan siellä aisan perään. Thai tyttö muka sylissä, HAHAHAA! taitaa olla tyttö läppärin näytöllä ja miljoonan potti roskahti näppikselle? Siilinjärveläinen thaipano.

Eukkos voihke kuuluu pitkin kylää kun mamut pistää tikkua nekkuun...ja mies siellä kotona vaan kättelee.....

• mamuahmah

Kylläpä pikkukullilla kolahti pahasti kun kävi totuus ilmi että on käsi vähän pipinä vemputuksesta. Tuollainen äidin pikku mammanpoika ei ole nähnytkään naista alasti kuin ainoastaan oman äitinsä saunassa. Minulla riittää naisia ja rahaa joka sormelle toisin kuin sunlaisella luuserilla jota jokainen nainen sylkee kasvoille. Tälläkin hetkellä Thai naiseni hieroo mun jalkoja samalla kun polttelen kuubalaista sikaria konjakkilasi kädessä samaan aikaan kun sinä luuseri paska työntelet lumia kunnan vuokratalon parkkipaikalta paskan Tojotasi ympäriltä bua-ha-haa... Jep, akkani voihke kuuluu pitkin kylää mutta se voihke on pelkkää anelua kun se raukka yrittää päästä takaisin mun syliin mutta en enää kelpuuta kun laatunaiset löytyy ulkomailta. Painu sä löysä paska vaan äitisi syliin joka lukee sulle Muumipeikkoa että pääset uneen. Hyvää yötä pikku piltti ja älä vemputa liikaa syyläistä ja rupista pikkuveijariasi . :D.

• vmm332

Rupesko vanha suola janottamaan vanhaa ämmää ja vielä piti lähteä uusiin vaaleihin heikoin tuloksin. Eikun vaan lohdutukseksi Hankenin laakeriseppele päähän ja viikko-savoon kirjoittelmaan 20-v urokselle vastauksia Bugati Veyronista.

• jeevestietää

Kuulemma siellä Fontanellan kuntosalilla päivisin lihaa jaetaan.. aika avointa näytti olevan..

• jeeveseitiedä

Hitto kun kiinnostaa...

• sunjokellusta

Pakolaiset ovat traumatisoituneet sodasta ja tekevät noita varmaan sen takia, jos nyt yleensäkään tekevät mitään lainkaan, voi olla että nuo raiskausjutut lehdissä on ihan keksittyjä pakolaisten yleisen maineen mustaamiseksi.

Kävihän ne Hennalan pakolaiskeskuksessa lucia neidotkin vierailulla eikä siellä kai ketään siinä raiskattu, pelkästään kuvia olivat ottaneet tytöistä erityisen runsain mitoin.

Ehkä laittavat kuvat facebookin kautta kotimaahansa osittaen kuinka hyvää tarjontaa pakolaisille täällä annetaan. Ettei tarvitse itseään räjäytellä päästäkseen neitsytlauman tykö.

Eli tyttöjen pitää varmaan noudattaa vain ohjetta että: jos sinua lyödään poskelle käännä lyöjälle silloin toinenkin poski, siten että jos sinut raiskataan emättimeesi käännä raiskaajalle vielä anaalisi. Kyllä raiskaaja ymmärtää silloin ja tuntee suurta syyllisyyttä....

• Kuikuikui

Hiphei, kiva, kun vastaukset on kysymyksen kanssa samaa tasoa. Jatketaan samaan malliin. Käävään, missä käävään, arvuutelkoon ukot, jos ei tärkeempöö tekemistä, ollaanko ompeluseurassa vai mieron tiellä.

• kuikkuik

Älä nyt ämmä noin katkera ole vaikka et enää Keskustalle kelpaakaan. Siellä on katsos päteviä nuoria naisia nyt kehissä!

• Ootkotosissasmitä

Ei ole, se on rikos, normimuija ei alaikäiseen sekaannu.

• Anonyymi

Olen sinkku - asun 200m2 omakotitalossa 45 m2 kaksio Olen OK kaikin puolin .onko tarjota ie liian rasvaista . olen itse dieetillä kerro

• Anonyymi

Ei tiällä pöljällä naiset kiinnosta sen kun vievät luuskat lidän leireille. Meillä on fontiksessa ihan omat jutut vai mitä kehvontimppa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2122
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1949
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe