Siirtyykö herra kokopäivätoimisesti meidän palstalle?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14066650/lopetan-kauhajoki-palstalla
Myllis lopettaa kirjoittelun Kauhajoella
tervetuloa.peremmälle
7
91
Vastaukset
Kirjoittelen missä milloinkin, mutta nykyään enimmäkseen täällä.
- kuivalla.pualla
Meneppä vaihtamaan lady tenat uusiin.
- räsäspäivi
Ihanaa kun Myllis piristää päiviämme.
Kommentoin mielelläni erilaisia asioita täällä, vaikka minulla ei olisikaan mitään tähdellistä sanottavaa
- puhutte_vähän
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Sama vika minulla - meissä on paljon yhteistä ;)
Puhutte vähän mutta asiaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548