Rapumieheen ihastumista työpaikalla

KeitettyjäAvokadoja

Juttelin töissä erään rapumiehen kanssa viime viikolla. Olen horoskoopiltani eri merkkiä kuin mitä on sanottu ravulle sopivaksi merkiksi.
Olin imarreltu huomiosta/monista kysymyksistä jota häneltä sain, hän kysyi minulta esim mistä ruuasta pidän, suosikkibändiä kotimaisessa musiikissa, juttelimme matkustamisesta ja muutamista muista asioista. Yleensä olemme töissä eri työpisteissä tai vähemmän tekemisissä, joten olin iloinen kun sain jutella rauhassa hänen kanssaan edes sen pienen hetken.
Tuo henkilö on suloinen monella tapaa. Haaveilen siitä, että saisin lähteä hänen kanssaan vaikka elokuviin. Elokuvatkin tulivat puheeksi meillä.
Luin täällä kuvauksia ravuista ja tiedän että ihmiset ovat silti yksilöitä ja kaikki asiat eivät sovi kaikkiin rapuihin. Mikäli hän olisi romanttinen tai romantiikasta pitävä, se sopisi minulle kyllä!
Olen melko varma, että hän vain halusi saada ajan kulumaan ja siksi jutteli mitä jutteli. Silti, nautin kovasti hänen seurastaan ja myös kerroin sen hänelle.
Huomenna menen jälleen töihin ja toivon että hän tulisi joskus muulloinkin juttelemaan, tai sanotaan näin, että hän sattuisi samalle työpisteelle toistekin vastaavalla tavalla.
Olet ajatuksissani, "pastaruuista pitävä" :)
Jos sellainen ihme tapahtuisi, että sattuisit lukemaan tätä ja miettisit että lähtisinkö kanssasi elokuviin, niin kysy vaan! Paitsi siinä tapauksessa että sattuisit jo asumaan rakastettusi kanssa. Silloin tuntisin oloni vain hölmöksi.
Kun menen nukkumaan, toivon näkeväni suloisia unia, koska joskus ne tuntuvat niin tosilta ja saavat tuntumaan niin hyvältä. Kuin töissä juteltuani kanssasi, miten hyvältä sinä saitkaan minussa tuntumaan vain juttelemalla kanssani!
Terveisin eräs nainen

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        92
        6618
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        28
        2652
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        33
        2233
      4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        74
        1894
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1671
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        6
        1457
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        9
        1367
      8. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        14
        1351
      9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        7
        1279
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1233
      Aihe