Onko sinua kähmitty tai lääpitty? Kerro kokemukse

gallupkyselijä

01 Minkäikäinen olit, kun sinua lääpittiin?

02 Oletko tyttö, vai poika?

03 Kuka sinua lääppi ja minkälaisessa paikassa. Arvioi lääppijän ikä!

04 Mitenkä sinua lääpittiin? Esim. puristeltiin tissejä, jonkun käsi sujahti rintsikoihini, joku kopeloi haarojen välistä ja jopa pikkareitten sisäpuolelta, taputettiin takapuolesta joku yritti hiplata penistäsi, jne.

05 Miltä sinusta tuntui luvaton lääppiminen?

06 Ilmoititko jollekkin? kotiin, kouluun, järjestysmiehelle,poliisille

07 Pelkäsitkö, oliko vaara, että kähmintä muuttuu pahoinpitelyksi tai raiskaukseksi?

OTA OSAA SUUREEN KÄHMINTÄGALLUPPIIN ! ! ! ! !

23

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miestäältäpäin

Olen poika. Olin töissä ja siellä pidettiin pikkujoulut. Ohjelmaan kuului erilaisia kontaktileikkejä. Eräässä sellaisessa olin mukana ja parinani oli minua vanhempi naistyöntekijä, iältään noin 40-vuotias. Hän kokeili kesken kaiken kaluani ja kiveksiäni housujen läpi. Ehkä muutkin huomasivat sen, mutta kukaan ei reagoinut mitenkään. Lääppiminen tuntui yllättävältä. En ilmoittanut siitä minnekään. En pelännyt, että kähmintä muuttuu pahoinpitelyksi tai raiskaukseksi. Olin silloin 34-vuotias.

• hauka.alkopalstalta

Laivalla eräs vieressä istuva nainen alkoi hivelemään mun reisiä ja oli lähinnä hämilläni. Olin alle 30v ja rouva oli 65v.

Viime kesänä tanssittii yhen tytön kanssa tai siis naisen kanssa ja vieressä tanssi eräs seurue olisko jotain 60 vuotiaita tai yli. Yksi antoi pusun suoraaan huulille.

Molemmissa tapauksissa jos kysytään että panisinko, sanoisin et EN!!!

Kerran sain deitti.netistä oikein kunnon riesan. Monimutkaisten vaiheiden jälkeen kieltäydyin seurustelemasta ja sitten se häirikkösoittelu alkoi ja kaikki jutut ja myös vääriä juttuja levis esim. Tänne palstoille. Siitä akasta päästiin kun säikäytettiin se oikein kunnolla. Et terveisiä vaan Karjaan Ericksonille.

Häiritsevät lääppimiset ja nettilähentelyt kannattaa ilmoittaa hyvissä ajoin nettivinkin rikosilmon avulla. Älkää hyvänen antako mitään kikkejä ja wappitunnuksia iha kelle vaan. Itse en niitä käytä enkä edes asenna niitä.

• Nii tykkää! Etenkin 5-6luokkalaiset

• alakoululainen

Saadaanks me kans köyriä ja kähmiä sua ja sun tissejäs ja alapäätäs?
        Me varmaan tykkättäis siitäki!

• söpöliini_ kirjoitti:

Nii tykkää! Etenkin 5-6luokkalaiset

suomi69 on taas vauhissa ja poistelee mun viestejä

• Kk__
        LOLIHENTAI kirjoitti:

Kun katsoo sun edellisiä viestejä ja se mitä alkoholipalstoille laitoit tissun vatsan aukaisemisesta... Suhtaudun erittäin suurella varauksella sinuun ja samoin tekee suomi24 ylläpito. Olet mös pistespämmännyt tänne nuorisopuolelle ihan omalla nickillä.

• LOLIHENTAI kirjoitti:

Taitaa harmittaa ku ollaan liia söpöi niille;3

• söpöliini_ kirjoitti:

Taitaa harmittaa ku ollaan liia söpöi niille;3

no äläpä

• UskallasanoaEI

Minkäikäinen olit, kun sinua lääpittiin? Mua on lääpitty tosi useesti joten ei tarkkoja ikiä ole, mutta alko joskus 13 ikävuoden paikkeilla

Oletko tyttö, vai poika? tyttö

Kuka sinua lääppi ja minkälaisessa paikassa. Arvioi lääppijän ikä!
      Yksi samalla luokalla oleva poika tarttui vaan yht äkkiä perseeseen ja kerto kuinka hyvä perse mulla on. (Se oli eka kerta. Sen jälkeen useita samankaltaisia lääppimishommia ollu monelta eri pojalta) Lääppijä oli siis saman ikäinen kuin minä eli 13.

04 Mitenkä sinua lääpittiin? Esim. puristeltiin tissejä, jonkun käsi sujahti rintsikoihini, joku kopeloi haarojen välistä ja jopa pikkareitten sisäpuolelta, taputettiin takapuolesta joku yritti hiplata penistäsi, jne.
      persettä on lämitty, rintoja puristeltu ja silitelty yms.

Miltä sinusta tuntui luvaton lääppiminen? Ei hyvältä. Menin ihan lukkoon enkä ymmärtänyt, että se on väärin, enkä uskaltanut sanoa mitään.

Ilmoititko jollekkin? kotiin, kouluun, järjestysmiehelle,poliisille
      En ilmoittanut koskaan kellekkään, koska en ymmärtänyt sen olevan väärin.

Pelkäsitkö, oliko vaara, että kähmintä muuttuu pahoinpitelyksi tai raiskaukseksi? Kerran oli tilanne, jossa ihan oikeasti pelkäsin tulevani raiskatuksi. Taisin olla silloin 15. Onneksi kaverit ehti hätiin eikä mitään käynyt. Silti jäänyt jonkinlaiset traumat.

• Anonyymi

Mua kähmittiin vuonna 1976, oli kovin tyydytetty, koska lasti irtosi noin 6 tunnissa!

• EiIkinäDiskoon

1 Se oli viime kesänä ja olin 18 niinkö oon nytkin.
      2 Oon nuori nainen.
      3 ja 4 Meitä oli kolme tyttöö tosi hyvii ystävii oltiin menos yhteen diskoon, mut siel oli ovet kii ja jäätiin venaan, millon ovet aukee. Sinä iltana oli hyvät esiintyjät ja jengii oli paljon menos. Meidäntaakse kerty tosinopeeta hirvee jengi venaan ovien aukasuu.
      Jouduttiin odottaan ainakin puoli tuntii. Meidän takana oli jotain parikymppisii mamuja jotka oli jo kännissä. Niitten kädet kävi meidän hameen alla ja mä tunsin, että mun pillua koitettiin. Mun kaverit kerto samaa ja yhden rintsikat oli aukastu ja yks tytöistä sano, että hän tunsi selvästi, että hänen rintsikoissa käytiin ja sitten samat kädet oli pikkareissa tunkemassa vaginaan. Kaikki nää mamut oli jotain 20-30 ikäsii.
      5 ja 6 Me oltiin kaikki aivan kauhuissamme, sillä mitään tämmöstä ei kenellekkään ollu koskaan aikaisemmin käyny . Jotenkin tunsi itsensä häväistyks ja raiskatuks.
      Kun päästiin sisään, niin yksi meistä ilmoitti portsarille, että noi mamut vois heittää heti pihalle, koska käyttäyty niin törkeesti meitä kohtaan. Portsari van sano, että hän ei voi tehdä mitään, laki on vaan sellainen.
      7 No eipä pelätty,kun portsarit oli siinä, mutta juhlafiilikset häipy totaalisesti ja oli koko illan ja kauan sen jälkeenkin häväisty ja raiskattu olo.

• pi3333

Kivat kokemukset, haluaisitko että tapahtuisi taas?

• MitenVoiOllaMahdollista

On täysin uskomatonta, että tähän maahan on pesiytynyt arabien jokkonuolemis kamppanja. En voisi mitään yököttävämpää kuvitella.
      Hyi helvettin helvetti!

• rohkaistunut

01 Yläasteikäinen, 12-13-vuotias (nyt olen 19 v.)

02 Tyttö

03 Saman ikäinen, samalla luokalla oleva poika. Lääpintää tapahtui useita kertoja koulussa

04 Poika alkoi aina välillä yllättäen esim. välitunnilla puristella takapuolesta tai rinnoista. Kerran hän tarttui kesken oppitunnin minua rinnoista eikä irrottanut otetta ennen kuin itse huitaisin hänen kätensä pois. Kerran hän myös tuli yllättäen luokseni ja läppäisi minua kädellään kasvoihin muiden luokkalaisten ja opettajan edessä (ei varsinaisesti seksuaalista häirintää, mutta äärimmäisen loukkaavaa tuokin)

05 Pahalta tottakai. Mutta ennen kaikkea hämmentävältä. Aika usein nuo tilanteet tuli niin yllättäen, että lähinnä hämmennyin enkä osannut reagoida tilanteeseen. Olin tuohon aikaan myös aika ujo ja hiljainen enkä oikein osannut pitää puoliani. Toisaalta myös minä ja tuo poika olimme molemmat vielä aivan kakaroita eikä kumpikaan välttämättä tajunnut, että tuollainen kähmintä ei ole sopivaa.

06 En ilmoittanut. Tiedän kuitenkin, etten ollut ainoa joka koki tuollaista kähmintää. Aika varmasti monet opettajatkin olivat tietoisia asiasta mutta eivät jostain syystä tehneet asialle mitään. Tuossakin tilanteessa jossa poika löi minua kasvoihin, opettajamme seisoi vieressä ja tiedän, että hän näki mitä tapahtui, mutta hänkään ei reagoinut tapahtumaan mitenkään. Ehkä sitä vaan ajateltiin että pojat on poikia ja tuollainen käytös kuuluu murrosikään.

07 En oikeastaan. Kuten sanoin, olimme kaikki vielä niin kakaroita että tuskin kenelläkään kävi mielessä mitkään raiskaukset.

• pi3333

01 Minkäikäinen olit, kun sinua lääpittiin? 15v

02 Oletko tyttö, vai poika? Poika

03 Kuka sinua lääppi ja minkälaisessa paikassa. Arvioi lääppijän ikä! Koulussa, samanikäinen.

04 Mitenkä sinua lääpittiin? Esim. puristeltiin tissejä, jonkun käsi sujahti rintsikoihini, joku kopeloi haarojen välistä ja jopa pikkareitten sisäpuolelta, taputettiin takapuolesta joku yritti hiplata penistäsi, jne. Otti kyrvän esiin ja laittoi sen suuhun.

05 Miltä sinusta tuntui luvaton lääppiminen? Hyvältä.

06 Ilmoititko jollekkin? kotiin, kouluun, järjestysmiehelle,poliisille
      Poliisille

07 Pelkäsitkö, oliko vaara, että kähmintä muuttuu pahoinpitelyksi tai raiskaukseksi?
      Juuuu

• olen poika minua kähmittiin kun olin noin parin minuutin vanha. olin juuri tullut jostain tunnelista mutta joku nainen olikin odottamassa tunnelin yläpuolella, ja otti minusta kiinni juuri kun pääsin ulos. en voi arvioida ikää kun olin ollu niin kauan sisällä niin oli aika paljon unihiekkaa silmissä :(

• Kiitti_vitusti

Jammusetä klääppi kun olin 6v. poju. Myöhemin minusta tuli isämmaallinen maahanmuuttokriitikko. Siksi pidän aina kiitospaitaa.

• pienestitraumatisoitunut

Olin 13-vuotias tyttö, kun vanha, ehkä noin 70-vuotias samalla kesäkurssilla opettajana toiminut mies kulki junan vaunussa ohi ja kosketteli rinnanalkujani ja kutsui käymään luonaan Helsingissä, jossa olisimme "musisoineet yhdessä". Olin hämilläni, häpesinkin jollain tavalla ja asia mietitytti minua pitkään. En kertonut kenellekään, mutta muistin aina hänet kun hänestä puhuttiin tv:ssa (oli melko tunnettu muusikko) ja vielä silloinkin, kun hän vuosia myöhemmin kuoli. Toisen kerran olin jo nuori aikuinen, kun jälleen junassa pitkällä junamatkalla ahtaassa kabinettivaunussa minä ja viisi tuntematonta nukuimme vierekkäin ja heräsin, kun vieressä ollut nuori mies alkoi painautua minua vasten takaapäin...olin niin seksihullu tuohon aikaan, että onneksi hän pomppasi ylös ja häipyi vaunusta....Samoihin aikoihin aiemmin samana kesänä pyöräilin kaupungilla, kun eräs mies juoksi minut kiinni ja kutsui luokseen kahville, kun oli nähnyt minut aiemminkin ja halusi tutustua, hän oli noin 20 vuotta minua vanhempi. Olin naiivi ja tyhmä, innokas tutustumaan uusiin (ulkomaalaisiin) ihmisiin enkä tuossa tilanteessa edes ajatellut seksin mahdollisuutta...asunnossa minua alkoi pelottaa, mies tarjosi kyllä pullakahvit, mutta oli jotenkin niin varautuneen oloinen, helpotuksekseni hän päästi minut lähtemään ja kiitti, kun olin luottanut häneen! Voi miten älytön silloin olin, toivottavasti kukaan tyttönen ei tee vastaavaa ja joudu pahaan pulaan!

• Anonyymi

Minä lääpin kerran tyttöystävääni, hän oli humalassa ja meni yökkäilemään pöntölle.
      Hän oli aikaisemmin käynyt suihkussa ja oli vain pyyhe päällä joka tippui päältä kun oli polvin siinä vessan lattialla.
      Menin hänen taakseen ja aloin puristella peppua, lopulta oli pakko tehä muutakin..

• Anonyymi

Olin tuolloin 15-16v, poika.
      Tuttavaperheen reilu nelikymppinen äiti, 43v taisi olla atarkka ikä tuolloin.
      Kännissä oli ja oli tapellut miehensä kanssa. Soitti meille mutsille ja valitteli kaikkea tupakan loppumista myöden ja mutsi pisti mut sitten viemään heidän mökille tupakkaa hänelle, vaikka en halunnut lähteä.
      Se nainen oli kai kuitenkin päättänyt saada seksiä sillä kertaa ja kun kerta omalta mieheltä ei saanut, niin sitten kait sääli- tm hoitoa multa.
      Hiplasi sepalusta, änkesi iholle muutenkin ja huohotti korvaan ja jotain tällaista, mikä tuntui aika vastenmieliseltä.
      Oli kai olevinaan niin hiton romanttinen ja kiihottava, vaikka oli enemmänkin kuin joku vanha bernhardilainen.
      Selitti jotain "mennään mustikkaan, hänellä on alapäässä sellainen marja, mitä saat maistella mielin määrin", "mennään veneilemään, saat soutaa mua oikein kunnolla" ym. Oltiin maaseudulla tosiaan silloin järven rannalla.
      Onneksi oli lähtenyt tulemaan vastaan ja osui mökkinaapureidensa kohdalla vastaan, mikä kai hillitsi häntä hieman, kun mökkinaapuritkin olivat mökillä.
      Heitä kyllä nauratti tilanne omasta humalatilastaan johtuen kaiketi.
      Mutta tiedä sitten, mitä olisi ollut, jos olisin ehtinyt heidän mökille saakka ja olisin ollut kaksistaan hänen kanssaan. Olisi varmaan jo repinyt vaatteet päältäni ja ties mitä känniläisen kiihkossaan.
      Tämän naisen käytös oli todella vastenmielistä kaikinpuolin. Kuvottaa vieläkin ajatella koko juttua, vaikka siitä on jo aikaa.
      Kerroin mua 10v vanhemmalle siskolleni ja hänen miehelleen tapauksesta jälkeenpäin, mutta eipä siitä mitään tullut enempiä.
      Siskonmies itseasaissa oikeastaan haukkui mut siitä, kun olin torjunut sen muijan(vaati kyllä aikamoista vääntöä) Ja häivyin tilanteesta.
      Siis siitä syystä, että hänen mielestään mun olisi pitänyt panna sitä tuttavaperheen rouvaa, olisi kuulemma ollut hyvää oppia mulle yms. Siskoa taisi naurtattaa tai jotain, ei kai uskonut ylipäätään tai koki jotenkin asian muuten huvittavaksi, että miespuolinen voisi muka joutua ahdistelluksi.
      Mutsille puhuin asian vasta vuosia tuon jälkeen.

• Anonyymi

On sulla taas fantasiat, ei ihme että neitsyys tallella.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4350
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      338
      2184
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2074
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1800
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1449
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      482
      1343
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe