Kyllä taas hävetti eilen katsoa lentomäki kisaa suomalaiset hävesivät 100m muille.On erittäin lapsellista väittää että jos suomalaisilla olisi norjan varusteet niin kyllä sitten lennettäisiin. Tämähän on aivan puhasta pas... Kun meillä ei ole mailmantason hyppääjiä. Tämähän on faktaa eikä se miksikään muutu,pitäisi mäkipomojenkin se vihdoin reilusti tunnustaa.
Vastaukset 2
- NiinSeVaanOn
NöfNöf NöF NöF... olen pikku possu pieni suloinen possu: ) Niin se vaan on.
- keskenkasvuisiakloppeja
Suomen mäkimiehet ovat olleet vuosikymmenet ns. kansakoulupohjilta hyppimässä.miksi eivät käy kouluja ja opiskele nuorena kunnon ammattia. nykäset.ahoset.niemiset. ollit sun muut .ku ikääntyväe.eivät osaa käyttäytyä kunnolla. koulun penkille miehistyyn joutavat .rip rap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 571015
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69801Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli66787- 62750
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52710- 64657
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7646Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33613Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti256534Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16490