XV Subaruko

sportageasx

olen ostamassa uutta autoa ja yksi vaihtoehdoista on Subaru XV CVT vaihteistolla.

Näyttää olevan vain 3 vuoden takuu, onko kokemuksia , monta tuhatta kilometriä maksimissaan kannattaa pitää, ennekuin vaihtaa ja miten on XV vaihtoarvo vrt muut vastaavat?

24

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväostos

      Osta bensakoneella. Kestää pitkään ja on huoleton.
      Hyvä maavara.
      CVT laatikko on hyvä ja kestävä Subarulla.

      • pikkusubbe

        jousitus pompottava mutta muuten napakka peli ja bensakone sopii tähän koska tällä ei ajeta pitkää matkaa, on paremmin sellainen pahantien kulkija eikä mikään maanteiden nielijä.


    • Seseso

      On se kumma jos ne eivät osaa Subaruun jousitusta tehä nyt, kun osasivat sen jo -90 luvun alussa. Sillon se ei pompottanu, vaan oli erittäin hyvä.Outoa tuo "kehitys".

      • Hydropneumatic

        Kyllä Outbackkiin ja legasyyn osaavat, samoin forreen mutta nämä uudet XV ja Levorg eivät juuri jousituksesta kehuja saa.


      • tymp.see
        Hydropneumatic kirjoitti:

        Kyllä Outbackkiin ja legasyyn osaavat, samoin forreen mutta nämä uudet XV ja Levorg eivät juuri jousituksesta kehuja saa.

        Ei ole Cvt Outback enään edellisen veroinen, apurungon jälkeen meni lusta nypyttäväksi, vaihdoin pois.


      • TekniikastaKiinnostunut

        Mikä on lusta? Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn, kun mullakin on uusi Outback, enkä todellakaan ole vaihtamassa sitä pois......


    • Subbegubbe

      Osta Forrester, XV on sama auto kuin impreza mutta korotetulla maavaralla, ahdas peli.

    • XV-S

      Olen ajanut 2014 Foresterin, 2014 XVn ja Levorgin. Ainakin 2014 XV mallin jousitus oli hyvin samantapainen kuin Foresterissa, itseasiassa Foresterissa oli ylimääräisiä pompahteluja mitä ei XVssä ole. XV:n jousitus on kyllä jämäkkä muttei ollenkaan liian kova, ilmeisesti sitä on hienosäädetty alun jälkeen milloin ekat testit tehtiin ja maine jäi. Sen sijaan Levorgin jousitus on hieman liian pintakova pidempään normiajeluun.

      XV on hyvä auto, joka ei ole saanut Suomessa ansaitsemaansa arvostusta.

      • Subarutargaetenee

        Osta outbackki on pykälää parempi ja tilaa riittää, matka-ajossa tullut ajettua toistatuhatta päivässä, eikä mitään! Luotu kulkemaan eikä ole pompotin, saa edullisesti vanhojakin jos pussi on piukalla! Diisselinä menee todella pienellä, Itellä -11 malli.


    • Hyviäkaikkisubbet

      Mulla on bensa Forester cvt vm. -15. Olen ollut siihen todella tyytyväinen. Ei vikoja, niin kuin ei ollut edellisessäkään Subarussa. Ja jousitus ei muuten todellakaan pompota.
      Siinä on paras maavara Subaruista 22cm. Eli jos maavaraa kaipaat niin silloin Forester on paras valinta.

      • XV-S

        Tuossa kun ylempänä kirjoitin että Forester pompottaa enemmän kuin XV, tarkoitin sellaista ylimääräistä lievää keulan pompahdusta joka tuli esiin silloin tällöin omalla koeajollani, XV:ssä samaa "virhe" pompahdusta ei ole. En tarkoittanut jatkuvaa kovan jousituksen joka kuopan huomaamista, sitä ei esiinny kummassakaan.

        XV:ssä muuten sama 22cm maavara.

        Ei sillä, Forester on varmaan varmempi valinta jälleenmyyntiä ajatellen. Mutta jos hieman pienemmät tilat riittää, XV on myös hyvä valinta.


      • Hyviäkaikkisubbet

        Jep. Niinpäs onkin sama kunnon 22cm. maavara XV. ssäkin.
        Taisin muistella Outbackin 20cm. maavaraa. Jos vähän pienempää olisin vailla, niin toi XV olis kyllä todella vahvoilla. Onhan toi maara kuitenkin katumaastureiden parhaimmistoa. Monessa se on luokkaa 17 cm.


    • xv12

      Tähän mennessä omaan 80tkm xv:en on vaihdettu: Ilmastoinin kompura, raidetangonpää, cvt-vaihteisto uudelleen opetettu nykimisen takia, jakopääketjun suojakotelon tiivistevaihdettu (öljyvuoto), lisäjarruvalo (vettäsisällä). Siinä tärkeimmät. Muuten ihan mahtava auto. Pois en vaihda.

      • KunhanKyselen

        Minä taas vaihdoin oman XV;ni 100000km ajettuna Uuteen Outbackiin. Eipä ollut ensimmäistäkään vikaa XV; ssä joten Trollin tuntee aina sepustuksistaan, kun muutakaan sisältöä elämässä ei ole. Oletko koskaan ajatellut tehdä kurjuudellesi jotain, Vai ajattelitko olla koko elämäsi valtion elättinä?


      • nojohansepomppas

        Naurettava luuseri, joka yrittää elättää itsensä myymällä marginaalimerkkiä.


      • xv12
        KunhanKyselen kirjoitti:

        Minä taas vaihdoin oman XV;ni 100000km ajettuna Uuteen Outbackiin. Eipä ollut ensimmäistäkään vikaa XV; ssä joten Trollin tuntee aina sepustuksistaan, kun muutakaan sisältöä elämässä ei ole. Oletko koskaan ajatellut tehdä kurjuudellesi jotain, Vai ajattelitko olla koko elämäsi valtion elättinä?

        Onneksi on sossu joka maksaa kaiken.


      • KunhanKyselen

        No sehän on sinun kannaltasi hyvä, että olet sossun suosiossa. Minä taas joudun maksamaan kaikki hankintani omalla työllä.


      • xv12
        KunhanKyselen kirjoitti:

        No sehän on sinun kannaltasi hyvä, että olet sossun suosiossa. Minä taas joudun maksamaan kaikki hankintani omalla työllä.

        Antavat harkinnanvaraista lisä toimeentulotukea. Eikö olekkin mahtavaa.


      • Jokainenpäätteleeitse

      • Jokainenpäätteleeitse

    • RidgejaSummit

      Uusi Olutbackki on hieno peli mutta uuteen ei ole varaa, hinta niin suolainen! Vanhalla ajellaan vielä vuosia jos ei mitään isompaa?

      • UusiOutbackAjossa

        Mitähän UUTTA sellaista autoa saa hintaan alk. 42000€, missä on jatkuva neliveto, automaattilaatikko, 2,5l Bensiinimoottori, farmarimalli, reilu maavara, kolmen vuoden täystakuu, ja varusteita jo perusmallissa enemmän kuin riittävästi. Itselläni ei juuri nyt tule mieleen muita vastaavia.....


      • ridgeforester

        Kyllä uusi outbackki ridge ja diesel alkaa mieluummin siinä hiukka alle 50000e pitäähän ostaa kahdet renkaat ja vanteet ym. tilpehööriä, Bensakone ei sovi muille kuin vähän ajaville, diisseli ehdoton raskaaseen neliivetoon. pieniruokainen tuo subarun diisseli. bensaa vie väh. 10l keskikulutus!


      • UusiOutbackAjossa

        Luetun ymmärtäminenkö tuottaa vaikeuksia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe