ketäs nykyään antaa nakkilan parhaat kyydit?
keltä nykyään saa parhaat kyydit
34
5460
Vastaukset
- mietiiän
Nakki kylän takseilta
- Kyytitakuu
Hei hei Heippanen
- kylmää.kyytiä
Nakkilan invatakseilta ja hautausurakoitsijoilta.
- olisko
kylmää kyytiä molemmilta ;)
- hyväkuskikovai
parhaan kyydin saa sellaiselta henkilöltä jolla on hyvä ajotaito ja toimiva
auto, oletko itse tällainen ?- olisko
autosta ei koskan tiedä koska se hajoaa ja ajotaitoani voit tulla arvostelemaan
- saatvittukyytiä
jollet lakkaa saatana pillittämästä sitä kyytin saamista!
- KyytiinNakkilaan
Parhaat kyydit antaa eräs ihana naikkonen mutta tieks mitä: ANTAA MUT EI SULLE. Joten jatka sä sitä puolveltollas runkkailua vaan, toivottavasti saat mällin irtoomaan edes jouluun mennessä.
- kokemustaolisi
eikö se ole se isorintainen nainen joka asuu rivarissa onnipekan toisella puolella. Antaa kakkostakin...meinaan kokemusta on
- olisko
ai mites hänen pääsis tutustuun ihan livenä?
- Anonyymi
Niin mutku juurikin tämä ihana nainen kertoi ettei ainakaan sulle anna koska sulla on niin pieni ettei edes mikroskoopilla erota.
- Nakkilankirkonvaiheil
Oon kans käyny samalla pesällä (onnaria vasta päätä). En nyt mitenkään kehus mut krapulapano oli hyvä niin et päästä vihlasi. :)
- ARVITSI
NI KUKA...SE? TAHTOO PESÄÄ
- rottarallionhanurist
Leinoze Alice antaa
- Roskaaaaa
Janette antanut pillua jo viimeiset 10 vuotta ympäriinsä
- Anonyymi
TV:ltähän sitä saa. Melkee resirentillist menoo.
- Anonyymi
Maijjan sikaosastolta tai sitte lelupoliiseilta saa parhaat kyyrit. Jos oikeen vittuilee nii saa kyyri oikee vanginkuljetus autol
- Anonyymi
Nakkilan taksi kuljettaa!!!!
- Anonyymi
Nakkilan taksi on halpa kun vertaa esim pääkaupunkiseudun takseihin. Olen asunut Espoossa, joten tiedän mistä puhun. Iltaisin usein taksilla muutaman muun kanssa kotiin Espooseen ja itse maksoin oman osuuteni - kallista oli!
- Anonyymi
Arontien kirnu.... Vai mitä pojat
- Anonyymi
Kaupalta
- Anonyymi
Viinakaupasta
- Anonyymi
olsin tahtonu maksua vastaan kaljaa ja viinaa....onko edes toinen baari auki enää?
- Anonyymi
Suljettu baari?
- Anonyymi
Ahosmäen ukoilta ja pojilta saatte kyl kyydit naiset
- Anonyymi
Menkää sinne Hormiston pellolle saatte kyytiä
- Anonyymi
Pitkästä aikaa tavattiin taannoisen likkakaverin kanssa,tällä kertaa pöksyt pysyivät jaloissa.
Ehdottomasti parasta suuseksiä mitä ikinäkoskaan milloinkaan olen saanut..ei ole samaan yltänyt kukaan muu joka yrittänyt on.
Ihailtavaa antaumusta ja päättäväisyyttä hän osoitti.
On kuulemma edelleenkin vapailla markkinoilla..minä itse en enää.
NilsHolger. - Anonyymi
Javanaiselt suullisesti
- Anonyymi
????,
- Anonyymi
Aitotaksi antaa parhaat kyydit.
- Anonyymi
Persatti et harmitta..
Se ainooki joka oli varma nakki oli saanu kikkelipeliä viimeks niin kauan sitte et tussu oli kasvanu takas kiinni,suomisen nahkarukkasen paksune oli eessä.
Suru oli puserossa
Puntissa pullotti kun
Kotiani kohti
Arontietä pitkin
Kävelin ja itkin - Anonyymi
Taksilta.
- Anonyymi
No?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698