Vituttaa turhasta maksaminen

tyucvbc

Olen yksin elävä mies ja yksinkertaisesti mitään toivoa päästä yksiöön ei tässä maassa ole ellei ole joku vitun työtön mielenterveyshihhuli tai muu moniongelmainen hörhö. Mikä helvetti siinä on, että yksin asuvan työssäkäyvän ihmisen on käytännössä pakko maksaa minimissään 500 euroa jostain 60 neliöstä tässä vitun kokoomuslandiassa ja maksaa turhaan neliöistä, joita ei ikipäivänä tarvitse??? Miksei tähän maahan voi rakentaa HALPOJA YKSIÖITÄ myös meitä yksineläviä varten??? Omistusasunnosta ei kannata puhua, koska muutan työn perässä 2-3 vuoden välein.

6

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvallaasut

      Tuo 500 euro 60 m2 (kaksio oletan) on halpa hinta. Onko sitten kivaa muuttaa 30 m2 yksiöön 460 euron vuokralla? . Jos itse muuttaisin johonkin niin vähintäänkin kaksio. Toki 45-50 m2 riittäisi. Mutta vuokra täällä 8-900 euroa kuukaudessa. No toistaiseksi vaimon ja pojan kanssa 215 m2 talossa 1200 euron kukausikuluilla (1000 euroa lainaan).

      • afedzsg

        8 euroa ei ole kovin paljon sekään.


    • rubbish

      Olisit tyytyväinen. Tyypillinen hinta 60m² asunnosta alkaa olemaan €1000/kk.

    • Jonskuna

      Sinähän vitsin murjaisit 500 e 60 neliön asunnosta. Kaupungissa saa maksaa alle 30 neliön asunnosta tuon 500e kk. Helsingissä vielä enemmän.

    • vsdvsd

      Säästä rahaa ja osta oma.

      Jos reppana joutuu muuttamaan niin laita vuokralle.

      SKP:n jäsenen vihje.

    • SDPkaikenPahanAlku

      Vuokrat ovat kalliita tässä SDP-landiassa siitä syystä, veron osuus uuden asunnon hinnasta n. 50%, myös vuokraan on sisällytetty kiinteistöverot, vuokranantaja maksaa vielä 30% vuokratulosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe