Vituttaa turhasta maksaminen

tyucvbc

Olen yksin elävä mies ja yksinkertaisesti mitään toivoa päästä yksiöön ei tässä maassa ole ellei ole joku vitun työtön mielenterveyshihhuli tai muu moniongelmainen hörhö. Mikä helvetti siinä on, että yksin asuvan työssäkäyvän ihmisen on käytännössä pakko maksaa minimissään 500 euroa jostain 60 neliöstä tässä vitun kokoomuslandiassa ja maksaa turhaan neliöistä, joita ei ikipäivänä tarvitse??? Miksei tähän maahan voi rakentaa HALPOJA YKSIÖITÄ myös meitä yksineläviä varten??? Omistusasunnosta ei kannata puhua, koska muutan työn perässä 2-3 vuoden välein.

6

183

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvallaasut

Tuo 500 euro 60 m2 (kaksio oletan) on halpa hinta. Onko sitten kivaa muuttaa 30 m2 yksiöön 460 euron vuokralla? . Jos itse muuttaisin johonkin niin vähintäänkin kaksio. Toki 45-50 m2 riittäisi. Mutta vuokra täällä 8-900 euroa kuukaudessa. No toistaiseksi vaimon ja pojan kanssa 215 m2 talossa 1200 euron kukausikuluilla (1000 euroa lainaan).

• afedzsg

8 euroa ei ole kovin paljon sekään.

• rubbish

Olisit tyytyväinen. Tyypillinen hinta 60m² asunnosta alkaa olemaan €1000/kk.

• Jonskuna

Sinähän vitsin murjaisit 500 e 60 neliön asunnosta. Kaupungissa saa maksaa alle 30 neliön asunnosta tuon 500e kk. Helsingissä vielä enemmän.

• vsdvsd

Säästä rahaa ja osta oma.

Jos reppana joutuu muuttamaan niin laita vuokralle.

SKP:n jäsenen vihje.

• SDPkaikenPahanAlku

Vuokrat ovat kalliita tässä SDP-landiassa siitä syystä, veron osuus uuden asunnon hinnasta n. 50%, myös vuokraan on sisällytetty kiinteistöverot, vuokranantaja maksaa vielä 30% vuokratulosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      92
      2123
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1373
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1034
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      226
      991
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      856
    6. 95
      853
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      744
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      79
      741
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      727
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      92
      690
    11. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    12. 47
      634
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      621
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      27
      503
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      470
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      464
    18. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      462
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      437
    20. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33