Olen yksin elävä mies ja yksinkertaisesti mitään toivoa päästä yksiöön ei tässä maassa ole ellei ole joku vitun työtön mielenterveyshihhuli tai muu moniongelmainen hörhö. Mikä helvetti siinä on, että yksin asuvan työssäkäyvän ihmisen on käytännössä pakko maksaa minimissään 500 euroa jostain 60 neliöstä tässä vitun kokoomuslandiassa ja maksaa turhaan neliöistä, joita ei ikipäivänä tarvitse??? Miksei tähän maahan voi rakentaa HALPOJA YKSIÖITÄ myös meitä yksineläviä varten??? Omistusasunnosta ei kannata puhua, koska muutan työn perässä 2-3 vuoden välein.
Vituttaa turhasta maksaminen
6
114
Vastaukset
- halvallaasut
Tuo 500 euro 60 m2 (kaksio oletan) on halpa hinta. Onko sitten kivaa muuttaa 30 m2 yksiöön 460 euron vuokralla? . Jos itse muuttaisin johonkin niin vähintäänkin kaksio. Toki 45-50 m2 riittäisi. Mutta vuokra täällä 8-900 euroa kuukaudessa. No toistaiseksi vaimon ja pojan kanssa 215 m2 talossa 1200 euron kukausikuluilla (1000 euroa lainaan).
- afedzsg
8 euroa ei ole kovin paljon sekään.
- rubbish
Olisit tyytyväinen. Tyypillinen hinta 60m² asunnosta alkaa olemaan €1000/kk.
- Jonskuna
Sinähän vitsin murjaisit 500 e 60 neliön asunnosta. Kaupungissa saa maksaa alle 30 neliön asunnosta tuon 500e kk. Helsingissä vielä enemmän.
- vsdvsd
Säästä rahaa ja osta oma.
Jos reppana joutuu muuttamaan niin laita vuokralle.
SKP:n jäsenen vihje. - SDPkaikenPahanAlku
Vuokrat ovat kalliita tässä SDP-landiassa siitä syystä, veron osuus uuden asunnon hinnasta n. 50%, myös vuokraan on sisällytetty kiinteistöverot, vuokranantaja maksaa vielä 30% vuokratulosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019