Mitä pitää tehdä että saamme elää rauhassa!
Voi kauheaa kun sudet tulee jo etelään!
4
162
Vastaukset
- ainailoisaiina
Paijaa ja pussaile niitä luturiinoja.
- Nehän_voi
kaikki sudet pakata sinne pääkaupunkiseudulle, niin saadaan olla maalla rauhassa.
- kai-ihminen
Juu, sinne pääkaupunkiseudulle ne kaikki sudet joutaisikkin, siellähän he, "suden ystävätkin" kykkii turvassa! Vaan taitanee olla yhtä tyhjän kanssa, kuin veteen piirretty viiva, tällainen toivomus, ne kun eliminoidaan samantien pois päiviltä, koska siellähän asuu ihmisiä, kun taas täällä maalla on VAIN maalaisia ja NEhän ei ole ihmisiä, jos olen oikein tulkinnut nykyistä käytäntöä.
- ketäjäi
Kaikki matut, sutet, taiteilijat ja homot samaan onnikkaan ja helsinkiläisille. Myös ötökät ja vanhat metsät. Nuoriso, yritykset/ yrittäjät ja maaseudun sivistyneempi väestö niihin busseihin on jo noussutkin ja odottaa malttamattomana, että milloin mennään. Kohta ole kuin pirttipekat suhlinsa kanssa kynnettyjä hakkuuaukioita laukkomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161