Finnmatkoille oppaaksi

Oppaaksihaaveena

Hei! Onko joku muukin hakenut finnmatkoille oppaaksi? Oletteko saaneet kutsuja haastatteluun? Mikä päivä aiotte mennä?:) minä olen menossa 3 pv:)

Mitenkäs oletteko hakeneet myös aurinkomatkoille? Onko sielt tullut vastausta... Hiljaista ollut video haastattelun jälkeee :/

18

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opashaku

      Joo, kutsu on tullut Finnmatkoilta. En ole vielä päivää valinnut, odotan Nazarin vastauksen ensin. Aurinkomatkoilta ei tosiaan videoiden jälkeen ole kuulunut mitään. :(

    • opastelemaan

      Oon menossa Finnmatkoille 2pv :) Nazarilta ainakin akiviteettiopaat kuulemma valittiin jo :(

    • Jeppissss

      Minä ajattelin mennä kolmaspäivö:) joko ootte tehneet sen parin minuuutin esityksen? :D millaisen teettte :D

    • Opashaku

      Onko aktiviteettioppaat saaneet Nazarilta jo hylkäyskirjeetkin? Onko oppaiksi hakijat saaneet hyväksymiskirjeitä? Hylkäyskirjettä ei ole tullut..

    • Opashaku

      10. pv nyt päätetty haastattelupäiväksi. Esityksestä ei vielä tietoakaan. :)

    • jännittääjo

      Mitenköhän kun ohjeissa luki että kaikkista aikaisemmisat töistä ja koulutuksista on tuotava rekrytointipäivile mukana kopiot, tarkoittaako todella KAIKKIA? Korkeakoulu, lukio, useat kesätyöt, useat koulutukset (anniskelupassi, hygieniapassi jne.) ja muut todistukset (esim. vaapaehtoistyö)

    • Milloinmennään

      Montahan rekrypäiviin on kutsuttu ja montahan suunnilleen ollaan valitsemassa?

      Onko kukaan muuten aiemmin ollut Finnmatkojen rekrypäivillä? Jostain olen kuullut juttua että osa porukasta tiputetaan ja puolessa välissä päivää, pitääkö paikkansa?

    • Jännitystäilmassa

      Taisivat puhua reilusta 300 hakijasta, joista 80 haastatellaan ja n. 40 valitaan :)

      Milloinkohan ilmottelevat tuolta finnmatkoilta tuloksia? Puhuivat haastattelussa tietävänsä jo päivän lopuksi kuka otetaan.

    • Huomennapitäisi

      Jos en ihan väärin muista ni niin puhuivat huomisesta :)

      Mites muilla meni rekrypäivä? Omasta mielestä meni hyvin mutta niin näytti menevän muillakin. Viikon verran jo kuumotellut tuloksia :D voi olla ihan kummin vaan...

    • Uusisuunta

      Huomenna sanoivat ilmoittavansa. Aikas jännää. :)
      Luvut olivat tuota luokkaa kuin yllä mainittiinkin. Jos muistan oikein, niin oppaaksi oli vähiten paikkoja vs sportti- ja lasten aktiviteetit. Musta tuntuu että meidän ryhmässä kaikilla meni tosi hyvin, varmaankin persoona sit loppupeleissä ratkaisee?
      Onnea kaikille hakijoille!

    • Eikuulumitään

      Eikö finnmatkat sitten tänään ilmoittaneetkaan mitään? Täällä kokopäivän ootellut meiliä :/

      • Opashaku

        Lupasivat haastattelussa, että 21:00 mennessä tänään. Ei ole mullekaan vielä kuulunut mitään... Saapa nähdä onko siis edessä hylsy, kun jo tietoja on tullut muille?


      • eikuulumitään

        Jeee!!! kärsivällisyys palkitaan! seittemän aikoihin tuli tieto että paikkaa tarjotaan!


    • Uusisuunta

      Moikka!

      Ounou :)
      Mulle ainakin ilmoitettiin tänään 16.00 aikoihin pääsystä. Luulisi että kaikille ainakin paikan saaneille on ilmoitettu samaan aikaan??

      • Onneatulevaan

        Saitko ihan oppaan paikan vai aktiviteetti tai lasten ohjaajan? :)

        Haastatteluissa taisivat puhua että aika nopeasti hyväksymisen jälkeen tulis kohdetiedotkin mut en vaa malttais oottaa oon liian innoissani!


    • Opashaku

      Jep. Hylsyviesti tuli. Onnea kaikille uusille oppaille! :)

      • Onneatulevaan

        No voi harmi :(


    • ohmygod

      Olin varma, että mun kanssa samassa rekrypäivässä olleista suunnilleen kaikki muut saisi paikan paitsi minä. Valmistauduin koko viikon siihen, että hylkyviesti sieltä kuitenkin tulee, enkä perjantaina uskaltanu edes avata meilejä. Tein ilmeisesti sittenkin rekrypäivässä jotain oikein, sillä paikka avautui enkä voisi olla onnellisempi :) tää on mun pitkäaikanen unelma ja mä oikeasti saavutin sen... ihan uskomaton fiilis!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1128
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      47
      916
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      69
      897
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe