Tää ei voi olla totta miten voi ikävöidä ihmistä jota ei edes tunne..Eikä tässä muutenkaan ole mitään järkeä mut joku ihme tunne on joka ei mene vaan ohi..
Sä oot sekoittanut mun pään mies
12
303
Vastaukset
- Jaksamistajaempatiaa
No voi kun tuo aloitus on jo monesti ollut täällä, varmaan tarvitaan kyllä iso annos jaksamista ja empatiaa, Jaxuhali. Ja empatiaa, se on tärkeää, mutta kyllä ehkä sinulle myös jaksamista. Vaikea sanoa jos pää ei toimi, kumpiko auttaa jaksaminen vai empatia, ehkä jompikumpi, ainakin nyt empatiaa sitten (ja jaksamista).
Sehän on pahinta, jos tunne on pysyvä...
<3- Tarkka_Poika
Sinulla ei taida edes sihti kunnossa..Ripa. Myönnä pois. Ei Sarianne sellaisten kanssa, varmaankaa. Mutta minä olen tarkka poika. Vähän niin kuin hän.
https://www.youtube.com/watch?v=YEMIlJEdCtY
- ajaudutko
Palstan mukana :)
Luulet että jokainen kirjoitus on tarkoitettu sille yhdelle miehelle ja näin ollen luot hänestä suuremman kuvan mitä hän oikeasti on.
Ikävöinti ja ihannointi on palstan harhakuvaa - YksiIlmoittautuu
No, juuri tein samasta aiheesta aloituksen!! En hulluuden syövereissäni ja omaa napaa tuojottaessani huomannut tätä aloitusta. Eli et ole yksin.
- Sarianne-on-minun
Risto Rimppakinttu?
Sarianne tuskin vilkaiseekaan enää sinuun, kun pääsee kunnolla muhinoimaan kanssani. Minä olen kunnossa, ei pumppu herkästi läpätä pienistä.. juoksukuntoni on parempi kuin koskaan..
- säootihana
Joo en ois ikinä uskonut että eksyisin tämmöiselle palstalle mutta niin näköjään eksyin kuitenkin..
- 1.varaphj
Olenko? Voisitko ajatella, että olisit näin kanssani Sarianne? Meikäläiselle ainakin passaisi..
https://www.youtube.com/watch?v=5_ChWTrTo-M
- Timppa_kaipaa-sarkkua
Oletko se sinä viileänvaalea raikas Sarianneni. Saat syödä minut, jos vain voin olla heiniäsi, raikas Lady. Tule minusta hulluksi rakas, ja tee minulle kuppikakkuja.
Sinun vuoksesi Sarianne, olen valmis lyömään Risto Rimppakintun laudalta..
ja opettelemaan vaikka seuraavan laista akrobatiaa.. raikas purjehtiatar..
seiloriprinsessa..
https://www.youtube.com/watch?v=UixvKf1qGNE - koosminenvärevälillämme
Ei sitä uskos että tänne ny eksys ja alentus kirjoittaa, mutta jos tykkää niin pakkohan sitä on tehä. :)
- Nimieitierossa
Samat sanat runette.
- vvnmghjjg
kreikkalainen mytologiamies ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59788
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40534
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470