Onko TÄMÄ hyvä kotiteatteri paketti?

salvadorDALI007a

ETUSET:
DALI ZENSOR 7 MUSTA KAIUTIN
459,00 € / KPL

TAKA:
DALI ZENSOR 1 AX MUSTA AKTIIVIKAIUTIN
699,00 € / PARI

CENTER:
DALI ZENSOR VOKAL MUSTA
299,00 € / KPL

SUBI:
DALI E-12F AKTIIVISUBWOOFER MUSTA
699,00 € / KPL

VAHVARI:
MARANTZ SR5010 BLACK 7.2 VIRITINVAHVISTIN
899,00 € / KPL

Tätä tarjoisivat hifistudiolla?

5

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wharfedale

      On se aivan varmasti paljon parempi kuin yksikään soundbar systeemi, parempi kuin mikään Bosen muka arvokas muovipönttö viritelmä, tai muutaman sadan euron arvoinen All In Samsung, Lg tms. "kotiteatteripaketti", jossa on yhdessä muovikotelossa vahvistin ja blue ray soitin.

      Dali on arvostettu kaiutinvalmistaja, mutta miksi ihmeessä ottaisit takakaiuttimiksi noin erilaiset ja täysin eri sarjaa olevat kaiuttimet etukaiuttimiin nähden?

      Mielestäni kaikkien kaiutinten tulisi tulisi sopia yhteen, enkä ainakaan itse missään tapauksessa laittaisi aktiivikaiuttimia taakse.

    • Aloittajaaaaaaaa

      Joo tuo zensor 1 on ihan normi ei aktiivikaiutin.
      Kopsausvirhe tullu :)

    • 7plus7

      On helkatin hyvä setti. Jos rahaa on pistää ton verran nii ei voi metsään mennä.

      Totuushan taitaa olla se että jos on normi olohuone ettei oikein kotielokuvateatteri, niin on mikä vaan 500-1500 maksava vahvistin ja mitkä vaan kaiuttimet joiden hinnat on edessä ja keskellä pari sataa tai muutaman satkun kaiutinta kohti ja takana saa olla halvemmatkin, niin muuta et tarvii. Eikä tän palstan vakiovastaajat huomaa eroa onko vahvistin 500 vai 1500 euroa. Ja ei huomaa eroa onko edessä 300 vai 1300 maksavat kajarit. Kaiuttimien johto ja liitäntäasiat niissä huomaa eron kyllä ja kaiuttimen sijoitus täytyy olla tukeva ja suunniteltu.

      Joku vääräleuka täälläkin tulee kommentoimaan joka aiheeseen muka asiantuntevia kommentteja mutta täyttä soopaa suoltaa. Tämä on helppo paikka kysyä nopeasti mutta jos oikeasti haluaa luotettavaa tietoa asiasta ku asiasta niin menee eri foorumeille.

      • Wharfedale

        Tarkoititko minua ja minun kommenttejani mainitessasi vääräleuasta?
        Olet todella väärässä jos tarkoitit. Kuulehan kloppi kun minä sopisin vaikka isäksesi. Olen syntynyt vuonna 1960 ja hyvä äänentoisto on ollut lähellä sydäntäni jo vuodesta 1979. Sinä et ollut silloin vielä edes syntynyt. Ja minä myös varmasti huomaan eron 300:n ja 1500:n euron kaiutinten välillä.

        Minun mielestäni pari sataa euroa kappaleelta maksavat etukaiuttimet ovat hyvin harvoin, tai käytännössä tuskin koskaan äänenlaadultaan mitään muuta kuin korkeintaan välttäviä.
        Käytännössä hyviksi luokiteltavat kaiuttimet ovat selkeästi kalliimpia. Toki ymmärrän mielipiteesi ja sen, ettei sinulla käyttövarojen vähäisyyden vuoksi ole vielä ollut mahdollisuutta niitä kunnollisia kaiuttimia hankkia.


      • Qqqq1

        Jos olet asiantuntija ja varttunut niin puhu ja opasta sen mukaan, älä vihaisesti raivoten kuin teini-ikäinen vääräleuka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe