ETUSET:
DALI ZENSOR 7 MUSTA KAIUTIN
459,00 € / KPL
TAKA:
DALI ZENSOR 1 AX MUSTA AKTIIVIKAIUTIN
699,00 € / PARI
CENTER:
DALI ZENSOR VOKAL MUSTA
299,00 € / KPL
SUBI:
DALI E-12F AKTIIVISUBWOOFER MUSTA
699,00 € / KPL
VAHVARI:
MARANTZ SR5010 BLACK 7.2 VIRITINVAHVISTIN
899,00 € / KPL
Tätä tarjoisivat hifistudiolla?
Onko TÄMÄ hyvä kotiteatteri paketti?
5
416
Vastaukset
- Wharfedale
On se aivan varmasti paljon parempi kuin yksikään soundbar systeemi, parempi kuin mikään Bosen muka arvokas muovipönttö viritelmä, tai muutaman sadan euron arvoinen All In Samsung, Lg tms. "kotiteatteripaketti", jossa on yhdessä muovikotelossa vahvistin ja blue ray soitin.
Dali on arvostettu kaiutinvalmistaja, mutta miksi ihmeessä ottaisit takakaiuttimiksi noin erilaiset ja täysin eri sarjaa olevat kaiuttimet etukaiuttimiin nähden?
Mielestäni kaikkien kaiutinten tulisi tulisi sopia yhteen, enkä ainakaan itse missään tapauksessa laittaisi aktiivikaiuttimia taakse. - Aloittajaaaaaaaa
Joo tuo zensor 1 on ihan normi ei aktiivikaiutin.
Kopsausvirhe tullu :) - 7plus7
On helkatin hyvä setti. Jos rahaa on pistää ton verran nii ei voi metsään mennä.
Totuushan taitaa olla se että jos on normi olohuone ettei oikein kotielokuvateatteri, niin on mikä vaan 500-1500 maksava vahvistin ja mitkä vaan kaiuttimet joiden hinnat on edessä ja keskellä pari sataa tai muutaman satkun kaiutinta kohti ja takana saa olla halvemmatkin, niin muuta et tarvii. Eikä tän palstan vakiovastaajat huomaa eroa onko vahvistin 500 vai 1500 euroa. Ja ei huomaa eroa onko edessä 300 vai 1300 maksavat kajarit. Kaiuttimien johto ja liitäntäasiat niissä huomaa eron kyllä ja kaiuttimen sijoitus täytyy olla tukeva ja suunniteltu.
Joku vääräleuka täälläkin tulee kommentoimaan joka aiheeseen muka asiantuntevia kommentteja mutta täyttä soopaa suoltaa. Tämä on helppo paikka kysyä nopeasti mutta jos oikeasti haluaa luotettavaa tietoa asiasta ku asiasta niin menee eri foorumeille.- Wharfedale
Tarkoititko minua ja minun kommenttejani mainitessasi vääräleuasta?
Olet todella väärässä jos tarkoitit. Kuulehan kloppi kun minä sopisin vaikka isäksesi. Olen syntynyt vuonna 1960 ja hyvä äänentoisto on ollut lähellä sydäntäni jo vuodesta 1979. Sinä et ollut silloin vielä edes syntynyt. Ja minä myös varmasti huomaan eron 300:n ja 1500:n euron kaiutinten välillä.
Minun mielestäni pari sataa euroa kappaleelta maksavat etukaiuttimet ovat hyvin harvoin, tai käytännössä tuskin koskaan äänenlaadultaan mitään muuta kuin korkeintaan välttäviä.
Käytännössä hyviksi luokiteltavat kaiuttimet ovat selkeästi kalliimpia. Toki ymmärrän mielipiteesi ja sen, ettei sinulla käyttövarojen vähäisyyden vuoksi ole vielä ollut mahdollisuutta niitä kunnollisia kaiuttimia hankkia. - Qqqq1
Jos olet asiantuntija ja varttunut niin puhu ja opasta sen mukaan, älä vihaisesti raivoten kuin teini-ikäinen vääräleuka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913050Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001727Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461607IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051427- 881421
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21169Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270918