Tähän ketjuun negatiiviset kokemukset turvapaikanhakijoista, ei väliä missä päin Satakuntaa tapahtunut. Uimahallit, kaupat, ravintolat, mitä missä ja koska? Ihan sen takia koska asioita pimitetään, esim. Satakunnan Kansa EI TODELLAKAAN ole uutisoinut ihan kaikkea. Tai Sydän-Satakunta.
Koska karu tosiasia on se että ei tänne Suomeen eikä Satakuntaan ole mitään "paremminkäyttäytyviä" tai "kiltimpiä" tyyppejä vokkeihin valittu, samaa porukkaa jota löytyy esim. Youtubesta oikeilla hakusanoilla, eikä tarvitse mennä rakasta naapuriamme Ruotsia edemmäs nähdäkseen sen sairaan kaaoksen jota nämä "rauhanuskonnon" ja kulttuurin edustajat parastaikaa tänne levittävät.
Toivo ettet ole oman pienen tyttäresi kanssa jossain vaiheessa rikastuttajapiirin keskellä nuoltavana ja lyötävänä.
Kokemukset vok-sakeista Satakunta.
36
923
Vastaukset
- Vedetään_nenästä
Ei ongelmia. Me olemme ainoana kaupunkina täysin turvassa.
- ahmmahdmusafah16v
Ei oikein kaikkea jaksa edes kirjotella.. pienempää ja isompaa huonoa on kyllä havaittu. Ensi kesää ja raiskauksia ja ahdisteluja odotellaan. Tai ei kai täällä.. Ovat kuulemma korkeasti koulutettuja ihmisiä
- Niinpä_varmaan
en tiennyt, että kamelikuski on Lähi-Idässä korkeakoulututkinto.
- Joo-Niinisalossa
nuo korkeakoulutetut lappoivat ruuan suoraan tarjottimelle. Lienee lautaset siellä paikallisessa korkeakoulussa tuntemattomia.
- eiongelmiaminulle
Olis kiva kuulla ihan konkreettisia juttuja, mitä itse olette kokeneet eikä mitään "kaikenlaista". Itse työskentelen palveluammatissa paikkakunnalla jossa on vok, vapaa-ajalla käyn paljon uimahalleissa, jäähalleissa ja liikuntapaikoissa. Baareissa en käy. Missään työssäni tai vapaa-ajallani en ole kohdannut erityisempiä ongelmia turvapaikanhakijoiden suhteen. ovat toki erilaisia ja joskus hidastavat palvelua koska heille pitää selittää asioita, mutta en ongelmiksi näitä laskisi.
- allahmohammed666
Sinulta jäi kertomatta missä VOKissa työskentelet palveluammatissasi? Ryhmien kanssa käytte uimahalleissa, jäähalleissa ja liikuntapaikoissa? Allahi taitaa sitten tuon baareissa pyörimisen kieltää? Vai tarkoititko että baareihin et saa ryhmääsi viedä virka-ajalla?
- eiongelmiaminulle
allahmohammed666 kirjoitti:
Sinulta jäi kertomatta missä VOKissa työskentelet palveluammatissasi? Ryhmien kanssa käytte uimahalleissa, jäähalleissa ja liikuntapaikoissa? Allahi taitaa sitten tuon baareissa pyörimisen kieltää? Vai tarkoititko että baareihin et saa ryhmääsi viedä virka-ajalla?
Palveluammatteja _on_ muitakin kuin vokissa. Vokissa työskentelevät taitavat sitäpaitsi sosiaalialan ihmisiä.
En kuitenkaan työpaikkaani aio sinulle kertoa. Voit miettiä olenko se kodinkoneliikkeen mies, joka myy sinulle scart-kaapelisi. Tai R-kioskin täti, joka ottaa vastaan veikkauskuponkisi. Ehkä olenkin postinkantajasi, joka täyttää luukkusiperintäkirjeillä. Tai tyyppi joka paistaa pizzasi. Tai kaupantäti jolta ostat kaljakeissisi. Voin olla mitä tahansa näistä, tai en mikään. - AbulAhmedSiral
Suomen Paritus Rinkin toiminta on siis sinulle hyvin tuttua...
- mitäneluuleeolevansa
Minusta ne ovat äänekkäitä. Minua ärsyttää kun ne pölöttävät omaa kieltään. Ne liikkuu aina 3-4 hengen ryhmissä. Ne ei väistä pyörätiellä ja kävelee joskus autotiellä. Niillä on ärsyttävän siistit hiukset ja oudon valkoiset hampaat. Jotkut niistä tulevat puhumaan tuntemattomille ja jotkut pummaa törkeästi autokyytiä tai tupakkaa. Minusta ne ovat röyhkeitä. Ne luulevat olevansa jotenkin hyvännäköisiä ja ovat liian itsetietoisia.
- UrpåtVaihtoon
PRKL! Kerrankin joku tekee asiallisen aloituksen, ja eikös vaan perusUrpåt sölkötä kaikenmaailman potaskaa sitten siihen jatkoksi! Itseäni todellakin kiinnostaisi tietää muiden kokemuksia (todellisia!) näistä turvapaikanhakijoista. Enkä nyt sitten tarkoita mitään suvakkipxskaa... Koen oloni turvattomaksi nykyisin, en uskalla baariin, enkä muutenkaan liikkumaan pimeän aikaan yksin. Olen aikaisemmin ajatellut, että täällä "maalla" tohtii yksinään Nainenkin kulkea ja baarissa voi iltaansa viettää turvallisin mielin. Mutta nykyisellään, asia ei olekkaan ihan noin... :-( Itseä harmittaa, kun julkisuudessa ei todellakaan asioista kerrota, tahdon tietää mitä täällä OIKEASTI tapahtuu!!!
- emmäpelkää
nimimerkille urpåtvaihtoon: Miks susta vaan negattiiiviset olis sit niitä oikeita kokemuksia ja muut urpoja? Jos on kokemuksii kysytty nii kai saa kertoo mitä ite on kokenu eikä sitä mitä mediassa lukee tai mitä juttui on kuullu? Mul ei oo varsinaisesti omii kokemuksii ku et kyl niitä ny näkyy tääl harjavallas ja porissakin mut oon vaan nähny niitä en muuta. Eikä muakaan kyl ne pelota. Mut on ne tietty vähä outoi ja kyll niihin kiinnittää huomiota kun niitä jossakin näkee.
- 03130
emmäpelkää kirjoitti:
nimimerkille urpåtvaihtoon: Miks susta vaan negattiiiviset olis sit niitä oikeita kokemuksia ja muut urpoja? Jos on kokemuksii kysytty nii kai saa kertoo mitä ite on kokenu eikä sitä mitä mediassa lukee tai mitä juttui on kuullu? Mul ei oo varsinaisesti omii kokemuksii ku et kyl niitä ny näkyy tääl harjavallas ja porissakin mut oon vaan nähny niitä en muuta. Eikä muakaan kyl ne pelota. Mut on ne tietty vähä outoi ja kyll niihin kiinnittää huomiota kun niitä jossakin näkee.
Aloittaja pyysi nimenomaan NEGATIIVISIA kokemuksia. Tosin voi sekin jonkun mielestä olla negatiivista ettei kokemuksia ole...
- Hyvää_otantaa
eiongelmiaminulle, sinun kokemuksesi koskee vain sinua itseäsi, mutta lue nyt vaikka Pakolaishuijari ja suvakit- ketjua niin näet mitä valtamedia ongelmista kirjoittaa. Sekin lienee vasta jäävuoren huippu, mutta toivottavasti antaa sinulle jo vähän näkökantaa...
- omatkokemukset
Omia kokemuksia alkuperäisessä mun mielestä kysyttiinkin, eikä mitään muualla tapahtuneita? Maailmalla tapahtuu jatkuvasti kaikenlaista, silti se ei tarkoita, että juuri mulle tapahtuisi kaikkea sitä mitä kirjoitetaan. En ole esimerkiksi koskaan törmännyt rattijuoppoon, vaikka niitä lehtien mukaan on jatkuvasti liikkeellä. En ole myöskään joutunut nettihuijarin uhriksi, enkä terrori-iskun kohteeksi vaikka niitäkin juttuja lehdet on täynnå.
Joten omia kokemuksia aloittajalle. Oon nainen, en enää teini, mutten vanhakaan. Käyn töissä ja käyn baareissa ja liikun pimeällä yksin kuten ennenkin. Joskus iltaisin lenkilläkin, mutta harvemmin. Mua ei pelota eikä ole pelottanut ennen pakolaisiakaan. Kokemukseni mamuista täällä on se että kylällä olen muutaman kanssa jutellut muutaman sanan. Pari kyseli jotain ja yksi halusi harjoittaa suomenkielen taitoaan.Aika hyvin osasikin jo. Baarissa myös jutellut näitten kanssa. Jutut yleensä liittyy suomen kieleen ja niitten kokemuksiin suomesta. Yksi tarjosi joskus drinkin. Jotkut tyypit moikkaavat vastaantullessaan, mutten tiedä onko ne ne samat joittenka kanssa olen jutellut vai eri, kun musta ne näyttää kaikki samannäköisiltä. Tai sitten ne moikkaa kaikille. Yhden nimi oli omar ja se oli pikimusta. Mun kokemukset on siis tosi vähäiset. Luulin, että ne olisi jotenkin enemmän näkyviä tai niistä olisi enemmän häiriötä. Esimerkiksi laivalla olen törmännyt kyllä semmoisiin hinkkaajiinkin, mitkä tulee tanssilattialla taakse perseeseen kiinni tanssimaan. Täällä hinkuttajat on ollu paikallisia ja kännissä.
Mä en oo koskaan neliveto päällä, enkä usein muutenkaan, niin ehkä sekin on vaikuttanut etten ole vielä koskaan joutunut tilanteisiin missä mun olis tarvinnut pelätä.
- on_ne_ihania
tyttöjen perään lähdetty pyörällä,takaa-ajo lopetettu kun autoilija lähti matujen perään.pikkupojan polkupyörä yritetty viedä kesken ajon. yöntimo joi ja maisteli kaupassa tuotteita sen jälkeen laittoi pullot (kastike) takaisin hyllyyn.myyjille ilmoitettiin.lukemattomat naisiin käsiksikäymiset mitä olen kuullut.
- 2020202
Oliko nämä nyt sinun omia kokemuksia, vai asioita joita olet kuullut?
- on_ne_kamalia
Minä taas olen kuullut että he olisivat heitelleet polttopulloja ihmisten koteihin ja että partioisivat öisin ja vetäisivät lättyyn vastaantulevia valkoihoisia. Lisäksi he kuulemma uhkailevat jatkuvasti mitä julmimmin sanankääntein suomalaisia internetissä ja ovat perustaneet jopa oman vihasivuston jonka tehtävänä on vain ja ainoastaan aikaansaada vihaa suomalaisia kohtaan. Barbaarista.
- JotiaTolkkua
Miksi, suvakki, kirjoitit provoviestisi?
Jos ihmiset kokevat ongelmallisia tilanteita, ei niissä ole mitään pilkattavaa. - suvaitseesuvakit
JotiaTolkkua kirjoitti:
Miksi, suvakki, kirjoitit provoviestisi?
Jos ihmiset kokevat ongelmallisia tilanteita, ei niissä ole mitään pilkattavaa.Kuka on suvakki? Ja mikä oli provoviesti? Pilkkaakaan en näe missään?
Jokaisen kokemus on oma, eikä niissä ole mitään pilkattavaa. Myöskin suvakkien kokemukset on omia ja todellisia, ei niissäkään ole mitään pilkattavaa. - ytcvbdfe
on_ne_kamalia kirjoitti:
Minä taas olen kuullut että he olisivat heitelleet polttopulloja ihmisten koteihin ja että partioisivat öisin ja vetäisivät lättyyn vastaantulevia valkoihoisia. Lisäksi he kuulemma uhkailevat jatkuvasti mitä julmimmin sanankääntein suomalaisia internetissä ja ovat perustaneet jopa oman vihasivuston jonka tehtävänä on vain ja ainoastaan aikaansaada vihaa suomalaisia kohtaan. Barbaarista.
No onhan näyttöä. Kosanin pistivät palamaan valtion hirsitalon seinää vasten. Talo paloi ja sen mukana valtion ostamat uudet kodinkoneet. No me veronmaksajat ne maksamme. Vitun juopot natsipellet. Ja sit tulivat vielä autoilla , osa kännissä , nallipyssyllä ammuskelemaan. Juu ja raportoivat aivan valheellista paskaa netissä.
- ilman_loisia_parempi
jos voit tehdä matun elämän vaikeaksi,tee se.kylmä ilma ja kylmät ihmiset silloin matu palaa sairaan äitinsä luo.
- Jaki2000
Olivat potkineet kaupan edessä pientä koiraa. Niiden mielestä koirat varsinkin mustat ovat saastaisia. KOSKA meillä tulee oikeesti mitta täyteen???? Eikö %-porukat tee mitään???? Ihme vellihousuja sit nekin
- juha_pedo_lesta
turvassa raiskauksilta ei ole naiset,lapset,lampaat,miehet,kissat eikä koirat.ei mikään mikä liikkuu tai on paikallaan.kaikille tallinnasta turvasumuttimet tai vastaavat välineet.
- sika_kaikille
Venäjältä saa parempia välineitä itsepuolustukseen,ne tappaa ei vai kirvele.Onko
kylän siat saaneet olla rauhassa,kun tiettävästi muslimit tykkää sikalihasta.Ja
pillukin on kuin pahalla huoralla.
- Pippurisumute
Ovat hyppineet Harjavallan uimahallissa peseytymättä VAATTEET PÄÄLLÄ altaaseen, vaatineet naisille ja miehille oman uintivuoron, tunkeutuneet Holvin naistenvessaan ja eräskin rotta oli koittanut ängetä koppiin muna kädessä, yks paviaani oli Lidlissä seurannut naista jolla pikkumuksu mukana, pihalla kun nainen oli vienyt kärryjä niin tämä sekopää oli ängennyt turpansa naisen naamaan kiinni ja molottanut jotain, nainen ei ollut puhunut sanaakaan äijälle vaan koettanut väistellä lapsen kanssa? Melkosta on touhu, jäävuoren huippuja nuo, mitä kaikkea esim. SPR pimittää työntekijöidensä osalta... No Ruotsissapa ei enää pimitelty, mamu tappoi vapaaehtoistyöntekijän ja täytyy kyllä myöntää että EI SURETA. Sitä näes saa mitä tilaa ja tätä on nyt tilattu.
- mutaakuonoon
Viitsitkö muuten kertoa mitä "voimavaroja" on jollain kouluttamattomalla älyllisesti alempitasoisella ja barbaariset tavat omaavalla lammaspaimenella noin niinku maahanmuuton kannalta?
Mitä annettavaa hänellä meille on? Ei yhtään mitään.Silti tätä sakkia te hingutte Suomeen rasittamaan ennestäänkin liitoksistaan ratkeavaa sosiaalijärjestelmää.- Naamapesu
Uskoisin, että paljon enemmän kuin kaltaisillasi vellihousuilla vaikka teitä olisi 10 ja leijonapaidat päällä.
- Loldier
Niin, meillä on kyllä omasta takaa kouluttamatonta ja älyllisesti alempitasoista porukkaa, joka mv-lehteä ylistää ja perussuomalaisia äänestää. Todennäköisesti älykkyysosamäärä kasvaa, mitä enemmän pakolaisia Suomeen otetaan, joten tänne vaan!
- Solofporin
KEPPIHEVONEN!!! Nenästäsi on vedetty!!!
Näin tällä viikolla kun miespuolisia turvapaikanhakijoita osallistui aktiivisesti lasten kanssa ulkoiluun ja kasvatukseen.
Yllätyin positiivisesti :)- Juhlapaikanhakijat
Onko muitakin kuin miespuolisia..???
- Opettelemista
Tunnen useita turvapaikanhakijaperheitä viidentoista vuoden ajalta ja kyllä on muitakin kuin vain miespuolisia.
Naisia harvemmin näkee katukuvassa, elävät paljon kotikeskeisempää elämää kuin suomalaiset yleensä ja heitä usein jopa pelottaa yhteiskuntamme vapaus.
Lapsia ei myöskään kovin helposti päästetä ulos keskenään, koska kotimaassa on ollut turvallisinta pitää lapset sisällä. Paljon heillä on opeteltavaa, juurikin että täällä voi turvallisesti antaa lasten leikkiä ulkona ja että täällä voi luottaa virkamiehiin ym. Tulevat usein korruptoituneista maista joissa rahalla on saanut oikeuksia. Täällä uutta on, että kaikille on sama laki ja että virkamiehet eivät huijaa eivätkä ole väkivaltaisia.- vonLagerbom
Vai saavat lapset olla ulkona rauhassa. Ei saanut Raumalla olla rauhassa edes vastaanottokodissa.
- Hyvästilomahuijarit
Heille ainoa opeteltava asia on että mistä kulkee lyhin tie lentoasemalle!
- Tietämättömät
Ei kankaanpääläisten tartte laitella nimiä kihniön vokin säilymisen puolesta,kun ette tiedä asiasta yhtään mitään!
- perkele123123
mikä voimavara nuo matut on?! tänne ei jää kukaan jolla on korkeakolutustaso tms.
parempi on mennä vaikka saksaan....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279