Kokemukset vok-sakeista Satakunta.

Ihanhirveerasisti

Tähän ketjuun negatiiviset kokemukset turvapaikanhakijoista, ei väliä missä päin Satakuntaa tapahtunut. Uimahallit, kaupat, ravintolat, mitä missä ja koska? Ihan sen takia koska asioita pimitetään, esim. Satakunnan Kansa EI TODELLAKAAN ole uutisoinut ihan kaikkea. Tai Sydän-Satakunta.

Koska karu tosiasia on se että ei tänne Suomeen eikä Satakuntaan ole mitään "paremminkäyttäytyviä" tai "kiltimpiä" tyyppejä vokkeihin valittu, samaa porukkaa jota löytyy esim. Youtubesta oikeilla hakusanoilla, eikä tarvitse mennä rakasta naapuriamme Ruotsia edemmäs nähdäkseen sen sairaan kaaoksen jota nämä "rauhanuskonnon" ja kulttuurin edustajat parastaikaa tänne levittävät.

Toivo ettet ole oman pienen tyttäresi kanssa jossain vaiheessa rikastuttajapiirin keskellä nuoltavana ja lyötävänä.

36

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vedetään_nenästä

      Ei ongelmia. Me olemme ainoana kaupunkina täysin turvassa.

    • ahmmahdmusafah16v

      Ei oikein kaikkea jaksa edes kirjotella.. pienempää ja isompaa huonoa on kyllä havaittu. Ensi kesää ja raiskauksia ja ahdisteluja odotellaan. Tai ei kai täällä.. Ovat kuulemma korkeasti koulutettuja ihmisiä

      • Niinpä_varmaan

        en tiennyt, että kamelikuski on Lähi-Idässä korkeakoulututkinto.


      • Joo-Niinisalossa

        nuo korkeakoulutetut lappoivat ruuan suoraan tarjottimelle. Lienee lautaset siellä paikallisessa korkeakoulussa tuntemattomia.


    • eiongelmiaminulle

      Olis kiva kuulla ihan konkreettisia juttuja, mitä itse olette kokeneet eikä mitään "kaikenlaista". Itse työskentelen palveluammatissa paikkakunnalla jossa on vok, vapaa-ajalla käyn paljon uimahalleissa, jäähalleissa ja liikuntapaikoissa. Baareissa en käy. Missään työssäni tai vapaa-ajallani en ole kohdannut erityisempiä ongelmia turvapaikanhakijoiden suhteen. ovat toki erilaisia ja joskus hidastavat palvelua koska heille pitää selittää asioita, mutta en ongelmiksi näitä laskisi.

      • allahmohammed666

        Sinulta jäi kertomatta missä VOKissa työskentelet palveluammatissasi? Ryhmien kanssa käytte uimahalleissa, jäähalleissa ja liikuntapaikoissa? Allahi taitaa sitten tuon baareissa pyörimisen kieltää? Vai tarkoititko että baareihin et saa ryhmääsi viedä virka-ajalla?


      • eiongelmiaminulle
        allahmohammed666 kirjoitti:

        Sinulta jäi kertomatta missä VOKissa työskentelet palveluammatissasi? Ryhmien kanssa käytte uimahalleissa, jäähalleissa ja liikuntapaikoissa? Allahi taitaa sitten tuon baareissa pyörimisen kieltää? Vai tarkoititko että baareihin et saa ryhmääsi viedä virka-ajalla?

        Palveluammatteja _on_ muitakin kuin vokissa. Vokissa työskentelevät taitavat sitäpaitsi sosiaalialan ihmisiä.
        En kuitenkaan työpaikkaani aio sinulle kertoa. Voit miettiä olenko se kodinkoneliikkeen mies, joka myy sinulle scart-kaapelisi. Tai R-kioskin täti, joka ottaa vastaan veikkauskuponkisi. Ehkä olenkin postinkantajasi, joka täyttää luukkusiperintäkirjeillä. Tai tyyppi joka paistaa pizzasi. Tai kaupantäti jolta ostat kaljakeissisi. Voin olla mitä tahansa näistä, tai en mikään.


      • AbulAhmedSiral

        Suomen Paritus Rinkin toiminta on siis sinulle hyvin tuttua...


    • mitäneluuleeolevansa

      Minusta ne ovat äänekkäitä. Minua ärsyttää kun ne pölöttävät omaa kieltään. Ne liikkuu aina 3-4 hengen ryhmissä. Ne ei väistä pyörätiellä ja kävelee joskus autotiellä. Niillä on ärsyttävän siistit hiukset ja oudon valkoiset hampaat. Jotkut niistä tulevat puhumaan tuntemattomille ja jotkut pummaa törkeästi autokyytiä tai tupakkaa. Minusta ne ovat röyhkeitä. Ne luulevat olevansa jotenkin hyvännäköisiä ja ovat liian itsetietoisia.

    • UrpåtVaihtoon

      PRKL! Kerrankin joku tekee asiallisen aloituksen, ja eikös vaan perusUrpåt sölkötä kaikenmaailman potaskaa sitten siihen jatkoksi! Itseäni todellakin kiinnostaisi tietää muiden kokemuksia (todellisia!) näistä turvapaikanhakijoista. Enkä nyt sitten tarkoita mitään suvakkipxskaa... Koen oloni turvattomaksi nykyisin, en uskalla baariin, enkä muutenkaan liikkumaan pimeän aikaan yksin. Olen aikaisemmin ajatellut, että täällä "maalla" tohtii yksinään Nainenkin kulkea ja baarissa voi iltaansa viettää turvallisin mielin. Mutta nykyisellään, asia ei olekkaan ihan noin... :-( Itseä harmittaa, kun julkisuudessa ei todellakaan asioista kerrota, tahdon tietää mitä täällä OIKEASTI tapahtuu!!!

      • emmäpelkää

        nimimerkille urpåtvaihtoon: Miks susta vaan negattiiiviset olis sit niitä oikeita kokemuksia ja muut urpoja? Jos on kokemuksii kysytty nii kai saa kertoo mitä ite on kokenu eikä sitä mitä mediassa lukee tai mitä juttui on kuullu? Mul ei oo varsinaisesti omii kokemuksii ku et kyl niitä ny näkyy tääl harjavallas ja porissakin mut oon vaan nähny niitä en muuta. Eikä muakaan kyl ne pelota. Mut on ne tietty vähä outoi ja kyll niihin kiinnittää huomiota kun niitä jossakin näkee.


      • 03130
        emmäpelkää kirjoitti:

        nimimerkille urpåtvaihtoon: Miks susta vaan negattiiiviset olis sit niitä oikeita kokemuksia ja muut urpoja? Jos on kokemuksii kysytty nii kai saa kertoo mitä ite on kokenu eikä sitä mitä mediassa lukee tai mitä juttui on kuullu? Mul ei oo varsinaisesti omii kokemuksii ku et kyl niitä ny näkyy tääl harjavallas ja porissakin mut oon vaan nähny niitä en muuta. Eikä muakaan kyl ne pelota. Mut on ne tietty vähä outoi ja kyll niihin kiinnittää huomiota kun niitä jossakin näkee.

        Aloittaja pyysi nimenomaan NEGATIIVISIA kokemuksia. Tosin voi sekin jonkun mielestä olla negatiivista ettei kokemuksia ole...


    • Hyvää_otantaa

      eiongelmiaminulle, sinun kokemuksesi koskee vain sinua itseäsi, mutta lue nyt vaikka Pakolaishuijari ja suvakit- ketjua niin näet mitä valtamedia ongelmista kirjoittaa. Sekin lienee vasta jäävuoren huippu, mutta toivottavasti antaa sinulle jo vähän näkökantaa...

      • omatkokemukset

        Omia kokemuksia alkuperäisessä mun mielestä kysyttiinkin, eikä mitään muualla tapahtuneita? Maailmalla tapahtuu jatkuvasti kaikenlaista, silti se ei tarkoita, että juuri mulle tapahtuisi kaikkea sitä mitä kirjoitetaan. En ole esimerkiksi koskaan törmännyt rattijuoppoon, vaikka niitä lehtien mukaan on jatkuvasti liikkeellä. En ole myöskään joutunut nettihuijarin uhriksi, enkä terrori-iskun kohteeksi vaikka niitäkin juttuja lehdet on täynnå.
        Joten omia kokemuksia aloittajalle. Oon nainen, en enää teini, mutten vanhakaan. Käyn töissä ja käyn baareissa ja liikun pimeällä yksin kuten ennenkin. Joskus iltaisin lenkilläkin, mutta harvemmin. Mua ei pelota eikä ole pelottanut ennen pakolaisiakaan. Kokemukseni mamuista täällä on se että kylällä olen muutaman kanssa jutellut muutaman sanan. Pari kyseli jotain ja yksi halusi harjoittaa suomenkielen taitoaan.Aika hyvin osasikin jo. Baarissa myös jutellut näitten kanssa. Jutut yleensä liittyy suomen kieleen ja niitten kokemuksiin suomesta. Yksi tarjosi joskus drinkin. Jotkut tyypit moikkaavat vastaantullessaan, mutten tiedä onko ne ne samat joittenka kanssa olen jutellut vai eri, kun musta ne näyttää kaikki samannäköisiltä. Tai sitten ne moikkaa kaikille. Yhden nimi oli omar ja se oli pikimusta. Mun kokemukset on siis tosi vähäiset. Luulin, että ne olisi jotenkin enemmän näkyviä tai niistä olisi enemmän häiriötä. Esimerkiksi laivalla olen törmännyt kyllä semmoisiin hinkkaajiinkin, mitkä tulee tanssilattialla taakse perseeseen kiinni tanssimaan. Täällä hinkuttajat on ollu paikallisia ja kännissä.
        Mä en oo koskaan neliveto päällä, enkä usein muutenkaan, niin ehkä sekin on vaikuttanut etten ole vielä koskaan joutunut tilanteisiin missä mun olis tarvinnut pelätä.


    • on_ne_ihania

      tyttöjen perään lähdetty pyörällä,takaa-ajo lopetettu kun autoilija lähti matujen perään.pikkupojan polkupyörä yritetty viedä kesken ajon. yöntimo joi ja maisteli kaupassa tuotteita sen jälkeen laittoi pullot (kastike) takaisin hyllyyn.myyjille ilmoitettiin.lukemattomat naisiin käsiksikäymiset mitä olen kuullut.

      • 2020202

        Oliko nämä nyt sinun omia kokemuksia, vai asioita joita olet kuullut?


      • on_ne_kamalia

        Minä taas olen kuullut että he olisivat heitelleet polttopulloja ihmisten koteihin ja että partioisivat öisin ja vetäisivät lättyyn vastaantulevia valkoihoisia. Lisäksi he kuulemma uhkailevat jatkuvasti mitä julmimmin sanankääntein suomalaisia internetissä ja ovat perustaneet jopa oman vihasivuston jonka tehtävänä on vain ja ainoastaan aikaansaada vihaa suomalaisia kohtaan. Barbaarista.


      • JotiaTolkkua

        Miksi, suvakki, kirjoitit provoviestisi?
        Jos ihmiset kokevat ongelmallisia tilanteita, ei niissä ole mitään pilkattavaa.


      • suvaitseesuvakit
        JotiaTolkkua kirjoitti:

        Miksi, suvakki, kirjoitit provoviestisi?
        Jos ihmiset kokevat ongelmallisia tilanteita, ei niissä ole mitään pilkattavaa.

        Kuka on suvakki? Ja mikä oli provoviesti? Pilkkaakaan en näe missään?

        Jokaisen kokemus on oma, eikä niissä ole mitään pilkattavaa. Myöskin suvakkien kokemukset on omia ja todellisia, ei niissäkään ole mitään pilkattavaa.


      • ytcvbdfe
        on_ne_kamalia kirjoitti:

        Minä taas olen kuullut että he olisivat heitelleet polttopulloja ihmisten koteihin ja että partioisivat öisin ja vetäisivät lättyyn vastaantulevia valkoihoisia. Lisäksi he kuulemma uhkailevat jatkuvasti mitä julmimmin sanankääntein suomalaisia internetissä ja ovat perustaneet jopa oman vihasivuston jonka tehtävänä on vain ja ainoastaan aikaansaada vihaa suomalaisia kohtaan. Barbaarista.

        No onhan näyttöä. Kosanin pistivät palamaan valtion hirsitalon seinää vasten. Talo paloi ja sen mukana valtion ostamat uudet kodinkoneet. No me veronmaksajat ne maksamme. Vitun juopot natsipellet. Ja sit tulivat vielä autoilla , osa kännissä , nallipyssyllä ammuskelemaan. Juu ja raportoivat aivan valheellista paskaa netissä.


    • ilman_loisia_parempi

      jos voit tehdä matun elämän vaikeaksi,tee se.kylmä ilma ja kylmät ihmiset silloin matu palaa sairaan äitinsä luo.

    • Jaki2000

      Olivat potkineet kaupan edessä pientä koiraa. Niiden mielestä koirat varsinkin mustat ovat saastaisia. KOSKA meillä tulee oikeesti mitta täyteen???? Eikö %-porukat tee mitään???? Ihme vellihousuja sit nekin

    • juha_pedo_lesta

      turvassa raiskauksilta ei ole naiset,lapset,lampaat,miehet,kissat eikä koirat.ei mikään mikä liikkuu tai on paikallaan.kaikille tallinnasta turvasumuttimet tai vastaavat välineet.

      • sika_kaikille

        Venäjältä saa parempia välineitä itsepuolustukseen,ne tappaa ei vai kirvele.Onko
        kylän siat saaneet olla rauhassa,kun tiettävästi muslimit tykkää sikalihasta.Ja
        pillukin on kuin pahalla huoralla.


    • Pippurisumute

      Ovat hyppineet Harjavallan uimahallissa peseytymättä VAATTEET PÄÄLLÄ altaaseen, vaatineet naisille ja miehille oman uintivuoron, tunkeutuneet Holvin naistenvessaan ja eräskin rotta oli koittanut ängetä koppiin muna kädessä, yks paviaani oli Lidlissä seurannut naista jolla pikkumuksu mukana, pihalla kun nainen oli vienyt kärryjä niin tämä sekopää oli ängennyt turpansa naisen naamaan kiinni ja molottanut jotain, nainen ei ollut puhunut sanaakaan äijälle vaan koettanut väistellä lapsen kanssa? Melkosta on touhu, jäävuoren huippuja nuo, mitä kaikkea esim. SPR pimittää työntekijöidensä osalta... No Ruotsissapa ei enää pimitelty, mamu tappoi vapaaehtoistyöntekijän ja täytyy kyllä myöntää että EI SURETA. Sitä näes saa mitä tilaa ja tätä on nyt tilattu.

    • mutaakuonoon

      Viitsitkö muuten kertoa mitä "voimavaroja" on jollain kouluttamattomalla älyllisesti alempitasoisella ja barbaariset tavat omaavalla lammaspaimenella noin niinku maahanmuuton kannalta?

      Mitä annettavaa hänellä meille on? Ei yhtään mitään.Silti tätä sakkia te hingutte Suomeen rasittamaan ennestäänkin liitoksistaan ratkeavaa sosiaalijärjestelmää.

      • Naamapesu

        Uskoisin, että paljon enemmän kuin kaltaisillasi vellihousuilla vaikka teitä olisi 10 ja leijonapaidat päällä.


    • Loldier

      Niin, meillä on kyllä omasta takaa kouluttamatonta ja älyllisesti alempitasoista porukkaa, joka mv-lehteä ylistää ja perussuomalaisia äänestää. Todennäköisesti älykkyysosamäärä kasvaa, mitä enemmän pakolaisia Suomeen otetaan, joten tänne vaan!

      • Solofporin

        KEPPIHEVONEN!!! Nenästäsi on vedetty!!!


    • Näin tällä viikolla kun miespuolisia turvapaikanhakijoita osallistui aktiivisesti lasten kanssa ulkoiluun ja kasvatukseen.

      Yllätyin positiivisesti :)

    • Juhlapaikanhakijat

      Onko muitakin kuin miespuolisia..???

    • Opettelemista

      Tunnen useita turvapaikanhakijaperheitä viidentoista vuoden ajalta ja kyllä on muitakin kuin vain miespuolisia.
      Naisia harvemmin näkee katukuvassa, elävät paljon kotikeskeisempää elämää kuin suomalaiset yleensä ja heitä usein jopa pelottaa yhteiskuntamme vapaus.
      Lapsia ei myöskään kovin helposti päästetä ulos keskenään, koska kotimaassa on ollut turvallisinta pitää lapset sisällä. Paljon heillä on opeteltavaa, juurikin että täällä voi turvallisesti antaa lasten leikkiä ulkona ja että täällä voi luottaa virkamiehiin ym. Tulevat usein korruptoituneista maista joissa rahalla on saanut oikeuksia. Täällä uutta on, että kaikille on sama laki ja että virkamiehet eivät huijaa eivätkä ole väkivaltaisia.

      • vonLagerbom

        Vai saavat lapset olla ulkona rauhassa. Ei saanut Raumalla olla rauhassa edes vastaanottokodissa.


    • Hyvästilomahuijarit

      Heille ainoa opeteltava asia on että mistä kulkee lyhin tie lentoasemalle!

    • Tietämättömät

      Ei kankaanpääläisten tartte laitella nimiä kihniön vokin säilymisen puolesta,kun ette tiedä asiasta yhtään mitään!

    • perkele123123

      mikä voimavara nuo matut on?! tänne ei jää kukaan jolla on korkeakolutustaso tms.
      parempi on mennä vaikka saksaan....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe