Pakkanen paukkuu ja luntakin on maassa. :)
Se on talvi nyt
5
224
Vastaukset
- byrtil
Nyt mennään jo kohti kevättä vaikka talven ote onkin vielä vahva. :)
- efgwrw
Kyllä se vielä talvea pitelee.
- gubbe100v
Talvi jos mikä on retkeilyn kannalta vanhalle ukolle turhaa aikaa. Nuorempana tein muutamia talvivaelluksia, mutta näin 50 iässä en moiseen hommaan alistu; varsinkin, kun minua ei autiotupiin saa. Kevättä siis odotellaan, että päästään taas maastoon. Tsarmitunturi on käymätön paikka, joten sinne pitää päästä ennen räkkää.
- wrgerh
Vettä satelee vaakasuorassa voimakkaan etelätuulen piiskaamana. Lumet jo melkein lähteneet pois. Linnut ruokailevat porukalla talipötköllä.
- Nanguniemi
Kämpän pakkasmittarissa - 33,3. Kasvava kuunsirppi ja huikaisevan kirkas korkea tähtitaivas, jota ei kaupungissa pysty näkemään saati ymmärtämään. Inarijärvessä jäätä 30 cm ja kaiken peitteenä untuvainen puuterilumi. On niin äärettömän hiljaista, hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733