Ihanat hetket isäni kanssa

isinlempityttö

Olo oli kuin tuhlaajatytöllä. Tuntui niin nololta muuttaa takaisin kotiin asumaan kaksikymppisenä, kun ensin oli suuria uhoten lähtenyt pois. Jos vaihtoehtoja olisi ollut, en varmasti olisi muuttanut takaisin. Minkä sille kuitenkaan voin, että minun ja Janin suhteesta ja yhdessä asumisesta ei ollut tullut mitään. Koska olin muuttanut Janin kämppään aikoinaan asumaan, minun oli myös muutettava pois.

Äiti ja isä olivat molemmat oikeastaan melko mukavia ihmisiä. He eivät ihmetelleet takaisin tulemistani. Eivätkä he muutenkaan pitäneet minkäänlaisia saarnoja minulle. Molemmat toivottivat minut yksinkertaisesti tervetulleeksi kotiin. Se oli huojentavaa. Kotiin muutto oli jo itsessään nöyryyttävää.

Sain oman vanhan huoneeni takaisin. Olin aina pitänyt siitä, koska se oli iso ja eritoten, koska se oli alakerrassa. Minähän olin ennen lähtöäni käytännöllisesti katsoen hallinnut koko alakertaa. Siellä ei huoneeni lisäksi ollut kuin saunatilat, takkahuone ja autotallit. Parasta alakerrassa oli toinen sisäänkäynti. Olin saanut tulla ja mennä oman mieleni mukaan, eikä kukaan huomannut kulkemisiani yhtä hyvin kuin yläkerrassa olisi huomattu.

Muuton jälkeen olin väsynyt. Vaikka oli lauantai-ilta, en viitsinyt lähteä juhlimaan. Päätin viettää rauhallisen koti-illan isän ja äidin kanssa, saunoa ja katsoa telkkarista Bumtsi-Bumit ynnä muut viihdeohjelmat ja mennä ajoissa nukkumaan. Suunnitelmani ei aivan onnistunut. Äiti olikin lähdössä ulos ystävättäriensä kanssa. Heillä oli tarkoituksenaan käydä kylpylässä uimassa ja rentoutumassa illan aluksi ja mennä sen jälkeen tanssimaan.
– En tiedä, monenko aikaan tulen kotiin. Ilmestyn kyllä sitten joskus aamuyöllä, hän sanoi moiskauttaessaan lähtösuukon sekä minun että isän poskelle. Lilli, pikkusiskoni, oli jo aikaisemmin lähtenyt kaverilleen yökylään. Toni, isoveljeni asui opiskelupaikkakunnallaan ja oli siellä myös tämän viikonlopun. Jäimme siis isän kanssa aivan kaksin.
– Hyvä, että tulit takaisin kotiin. Olisin joutunut lähtemään pubiin iltaa istumaan, jollet olisi tullut. Ei täällä yksin olisi aika kulunut, isä naureskeli minulle. Hän kysyi, haluanko saunoa. Kun hän kuuli myöntävän vastaukseni, hän kävi laittamassa saunan päälle.
– Jos et tykkää edelleenkään kovin kuumista löylyistä, sauna on valmis puolen tunnin päästä, isä tuli sanomaan minulle ja toi samalla pari lonkeroa. Kiitin ja avasin heti toisen pullon ja join sen nopeasti janooni melkein kokonaan. Olin aina tykännyt lonkerosta.

Huomasin, että se hiukan hurahti päähäni. Tavaroiden paikalleen laittaminen tuntui yllättävän leppoisalta, vähän pumpuliselta. Olin tainnut syödä huonosti päivällä.

Puolituntia kului äkkiä. Heitin vaatteet pois päältäni ja menin istumaan saunaan. Avasin toisen lonkeroni ja otin sen mukaan lauteille janojuomakseni. Istuin poikittain lauteilla ja nojasin rentona seinään, nautin lämmöstä. Tuntui tosi mukavalta. Heittelin hiljakseen lisää löylyä kiukaalle ja annoin raukeuden tulla jäseniini. Tunsin kuinka hiki pisaroi ihollani ja pisarat valuivat pitkin rintoja, selkää ja pakaroita. Voiko olla rennompaa olotilaa?
– Anteeksi, luulin sinun jo menneen pois! Isä seisoi saunanovella tullakseen myös sinne, mutta kääntyi mennäkseen pois huomattuaan minut lauteilla. Olin tainnut löylytellä yllättävän kauan aikaa.
– Tule vain tänne, kyllä me molemmat tänne yhtä aikaa mahdumme. Ainakin, jos tuot minulle vielä yhden lonkeron, huikkasin isän perään. En kuullut vastausta, joten oletin isän menneen kokonaan pois. Luulin, ettei hän ollut kuullut pyyntöäni, mutta oli. Hän palasi hetken kuluttua ja toi minulle kylmän lonkeron. Kiitin kauniisti ottaessani sen vastaan.

Nojasin edelleen seinään silmät ummessa ja isä mahtui silti hyvin istumaan lauteille. Sauna oli tehty viisihenkistä perhettä ajatellen. Olimme molemmat hiljaa, me olimme aina olleet saunassa hiljaisia. Sauna ei ollut jutustelun paikka, siellä hiljennyttiin ja rentouduttiin.

Raotin hieman silmiäni ja katsoin isää. Katseeni kulki pitkin isän profiilia ja totesin, että isä oli tosi hyvin säilynyt ikäisekseen. Kroppa oli hyvässä kunnossa. Katseeni kulki yhä alaspäin, kunnes se vahingossa osui isän kulliin. Silmäni rävähtivät auki, kun tajusin sen seisovan puolijäykkänä. Se oli valtavan kokoinen, en ikinä ennen ollut nähnyt sellaista luonnossa. Lehdissä vain. Samalla tajusin oman asentoni. Jalkani olivat hieman levällään, polvet koukussa. Rintani ja pilluni näkyivät kuin tarjottimella isälle ja ilmeisesti näky oli tehnyt vaikutuksen. Suljin silmäni takaisin ja mietin kuinka oikein toimisin, jotta näyttäisin mahdollisimman luontevalta. Otin hörpyn lonkeroa silmät kiinni ja nielaisin sen...

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/insesti/ihanat-hetket-isani-kanssa/

9

5898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirvoilua

      Hitto mitä pervoilua

    • Tytteliini35

      Ihanaa. Tekisin samoin isän kans jos vaan rohkenisin.

      • kukapaei

        Kukapa ei tekis


      • faija65

        Haluisitko imee isääs?


    • nakupari

      kihottava tarina

      • 22vee

        Jep, poikkeuksellisen hyvin kirjotettu ja juonen kuljetus kans hyvin toteutettu - varsinkin insestitarinaksi. Ne kun tuppaa yleensä oleen tosi paskoja


    • heidivaann

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD repes jollain on fantasiat...

    • runkkari69rr
    • voimahoton

      No eihän ny helvetti ainakaan oman biologisen isän kans. Kyl pittää viirata kovasti isällä päässä jos menee sekaantumaan oman rakkaan lapsensa kanssa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2246
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      131
      1320
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe