Monessa tanssipaikassa tullut käytyä.
Kaikkien aikojen pohjanoteeraus henkilökunnan toiminnalle on nähty Hietamassa Kartano Kievarilla.
Siis ensi kerralla kaikki tanssijat Revontuleen.
Kartano Kievari palvelukulttuuri
23
1488
Vastaukset
- parastapukkoo
Elekee elekee..ee tarvihe. Helminaahan poejat tarjoiloo parhaat tanssit laavantaena hietamalla.
- humppamies
Kaiken lisäksi silloin tällöin saa pääsymaksusta kuitin jossa on 0€. Rahat kyllä kelpaa,
mitähän tämä tarkoittaapi...- kyöstikö
Sun velan ossuutta
- kievaritusta
Joku valopää yrittää näköjään virittää keskiseen Suomeen omaa "Lumo-Ruusu" -tason vääntöä ja muuta yhtä älykästä. No, voihan sitä aina yrittää. Sitäpaitsi vaihtelu virkistää. Ehdinkin jo kyllästyä siihen iänikuiseen lumotukseen.
- caaacc
Mukava paikka ja mukavia ihmisiä.:)
Lopettakaa jonnii joutava parjaaminen..kateellisten touhuja. - humppamies
Kyllä se veronkierto sais kuitenkin loppua, hallitus kiristää köyhät siniseksi, jotkut vaan vetää välistä!
- KartanoKievari
Työskentelen Kartano Kievarissa ja vastaan mm. yrityksen markkinoinnista. Olen pahoillani, jos asiakkaalla on ollut epäonnistunut ilta. Koemme, että palaute on äärimmäisen tärkeää ja mielelläni kuulisin tarkemmin mikä henkilökunnan käytöksessä oli ollut vialla. Ongelmia ei selvitetä keskustelupalstalla vaan ottamalla suoraan yhteyttä palveluntarjoajaan.
Bussi- ja majoitusasiakkaille annamme 0€ pääsylipun, sillä pääsylippu on jo maksettu joko matkan tai majoituksen yhteydessä josta on myös annettu tosite. 0€ lippu annetaan ARPANUMERON vuoksi, ja arpanumero puolestaan tulee lipunmyynnin kassanauhasta. Arvonta suoritetaan jokaisena tanssi-iltana ja mielestämme on reilua, että myös majoitus- ja bussiasiakkaat voivat arvontaan osallistua. Ostaessasi lipun ovelta lipussa on aina näkyvillä ALV:linen hinta.
Vastaisuudessa otan mielelläni sekä risut että ruusut osoitteeseen [email protected] - Ystävällisin terveisin, Nina Rissanen - jenkkaaja
Entäpä niiden 0€ liput, ketkä ei ole majoitus- ja bussiasiakkaita vaan tulevet ja menevät omia aikojaan. Niistä nyt pääasiassa olikin kyse? Miksi kuitissa ei ole hintaa minkä on maksanut?
- jenkkaaja
Tuli tuosta palvelukulttuurista mieleen - ei paljoa paremaksi pane Laukaassa Savion lava. En kyllä pysty suosittelemaan sitä kenellekään.
- Niistä_nenäsi_ja_tanssi
Sinun suosituksilla en ole koskaan mihinkään paikkaan sisälle mennyt. Koko tämän säikeen rollimiskulttuuri on aivan vierasta Keski-Suomen tanssielämässä.
- mupi1
Näköjään alkaa samanlainen loanheitto jo Keski-Suomessakin kuin mitä on koettu etelässä. Onko tosi, että kaikille paikoille ei riitä tanssivia (maksavia) asiakkaita? Käyn Kievarilla melkein joka lauantai ja olen saamaani palveluun suht tyytyväinen. Jos on ollut jotain huomauttamista niin olen kertonut henkilökunnalle tai laittanut lappua kyselylaatikkoon. Revontulesta on kokemusta tältä talvelta parilta kerralta ja sanon suoraan, että paikkana ok mutta nimenomaan tanssikansan palvelukulttuurissa on kehitettävää. Valitettavasti.
- humppamies
Ei tässä mistään loanheitosta ole kyse, ihan vaan tasapuolisuuden nimissä yhteisistä säännöistä, velvollisuuksista ja vastuista yhteiskuntaa kohtaan!
- mupi1
Siis ketjun aloittaja moitti Kievarin palvelukulttuuria ja kehoitti kaikkia menemään Revontuleen! Siihen asiaan minulla on selkeä mielipide. Minä äänestän jaloillani ja kukkarollani siihen suuntaan missä koen tanssikansaa palveltavan. Kievarilla.
- Mikämättääkertokaa
mupi1 kirjoitti:
Siis ketjun aloittaja moitti Kievarin palvelukulttuuria ja kehoitti kaikkia menemään Revontuleen! Siihen asiaan minulla on selkeä mielipide. Minä äänestän jaloillani ja kukkarollani siihen suuntaan missä koen tanssikansaa palveltavan. Kievarilla.
Mikäs siellä Revontulessa mättää? Itse olen ollut suht tyytyväinen palveluun, mitä nyt ilmastoinnista ja miesten suosimisesta hakuajoissa ei puhuta.
- Sopuisa_örkki
Mikämättääkertokaa kirjoitti:
Mikäs siellä Revontulessa mättää? Itse olen ollut suht tyytyväinen palveluun, mitä nyt ilmastoinnista ja miesten suosimisesta hakuajoissa ei puhuta.
Molemmat ovat hyviä, mutta kun asuu Kievarin pohjoispuolella matka vaikuttaa valintoihin ja bändit.
- mupi1
Mikämättääkertokaa kirjoitti:
No se mikä mättää ei ole vika vaan ominaisuus. Revontuli on tanssiravintola ja Kartano Kievari on talvilava. Siis tanssi-iltoina tanssivat asiakkaat ovat ykkösasia. Ero näkyy pienissä asioissa: vesipiste mukeineen, selkeät hakurivien paikat joita ei ole peitetty sohvilla, hakuvalot vaihtuvat tasatunnein ilman että asiasta pitää käydä erikseen mainitsemassa jne. Korostan, että käyn myös Revontulessa silloin kun on hyvä esiintyjä, mutta pientä skarppausta kaipaan.
- Mie_meen
mupi1 kirjoitti:
No se mikä mättää ei ole vika vaan ominaisuus. Revontuli on tanssiravintola ja Kartano Kievari on talvilava. Siis tanssi-iltoina tanssivat asiakkaat ovat ykkösasia. Ero näkyy pienissä asioissa: vesipiste mukeineen, selkeät hakurivien paikat joita ei ole peitetty sohvilla, hakuvalot vaihtuvat tasatunnein ilman että asiasta pitää käydä erikseen mainitsemassa jne. Korostan, että käyn myös Revontulessa silloin kun on hyvä esiintyjä, mutta pientä skarppausta kaipaan.
Tästä säikeestä opimme sen, että tansseihin kannattaa mennä tanssijan, eikä verotarkastajan asenteella.
- humppamies
Ja itseasiassa joka paikkaan ja olla kusetettavana. Kyllä hallitus osaa sinut laittaa maksumieheksi toisten puolesta!
- nettisivutkuntoon
Kyllä ei oo ainakaan parantunu.
- Erkkilä
Älytön tanssien alkamisaika nykyisin. Nämä kädenalta veivaajat ovat paikan tuhonneet.
- Anonyymi
Äänekoskella toimiva Kartano Kievari saa "työntöapua tv-ruudusta tutulta keisarilta"
https://www.ksml.fi/teemat/8185398 - Anonyymi
- Anonyymi
Entinen Martin Kievari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673