kotona palvelijoiksi?`Kun mies huutaa sohvalta että tuo lehti, tuo kahvii tuo voileipää... niin työhän viette. Miksi? Ennemmin äidit on niitä jotka huutelee ja vaatii meistä palvelemaan.
Meillä kukaan ei palvele. Minä teen omat ja mes omat ruutat.
Miksi te äidit alistutte
7
79
Vastaukset
- katsoppapeiliin
Eiköhän se perhe-elämä normaaleissa suhteissa ole yhdessä oloa ja tasapuolista "palvelemista"?Moni uusavuton nainenkin nykyisin teettää miehellään kaikki työt, itse istuu koneella tai lukee lehtiä, valmista odotellen. Naiset ovat usein alistaneet kiltit miehet, niin että oikein säälittää!
- tasanmeillä
joo, meillä on ilmoitustaululla lista omista töistä. Jos jonpikumpi ei ehdi, toinen tekee ja sitten laittaa ruksin siihen että on tehnyt tisen työt ja toinen sitten tekee taksin kun ehtii. Vein eilen lehdet vaifkka oli miehen vuoro hän vie sitten mun vuorolla.
- LKDSAFJKO
voi kiesus, mene vaikka kouluun opettelemaan oikeinkirjoitusta. Kun sen opit, vedä iso musta ruksi seinään!!!!!!
- pirssikuskit
Oletko kännissä, vai kirjoitustaidoton?
Tee sitte se taksi.
- fgtyt
On kurjaa kun miestä pitää passaa. Kuka jaksaa jos mies on noin laiska
- pikkumiehenäiti
ilmeisesti anoppini pitäisi tähän vastata, koska minähän en ole mieheni äiti.
Mutta näin 1 vuotiaan äitinä myönnän syyllistyväni ja toimivani kuvaamallasi tavalla.
Kun poika huutaa ruokaa, kannan hänet ruokapöydän ääreen (meillä ei syödä muualla kuin ruokapöydässä) ja mätän sapuskaa pikkukaverille suuhun.
Lehtiä hän ei lue, repii kyllä mielellään, kahvia ei tulisi mieleenkään antaa, voikkaria ja maitoa saa joskus ja sohvallakin huutaa välillä pää punaisena. Tosin huudosta ei saa mitään selvää kun hän ei vielä osaa puhua :). - vaatikaamiehiä
Lapset pitää opettaa siihen että äiti ei passaa. Lapset pitää opettaa siihen että ojat auttaa vaimojaan ja äitejään ym naisia.
Onkjurjaa kun itse joutuu avaaamaan oven tai laittamaan takin päälle, kohtelias mies auttaa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418