Millainen Spa Casino?

LomallaKylpylään

Millaisessa kunnossa kylpylä on, millainen asikaskunta? Kiitos asiallisista vastauksista!

14

7422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikälieonkaan

      Ihan toimiva paikka, vaikka se "Spa" on ehkä liioiteltu.
      Tavallinen uima-allas, pieni poreamme ja ulkoallas. Ei liukumäkeä.
      Sesonkina paljon neuvostoliittolaisia.

      • Anonyymi

        casinolle tulee uusi tornihotelli casino tower esim tulee näköalaravintola 16 kerrokseen on aamupala on näköalaravintolassa on lounas päivällinen iltapala
        hotellihuoneita tulee myös studio asunto myös loma-asunto
        2 kerrokseen uudistaan casinon kylpylästä tulee uudenlainen hehmottelukylpylä
        altaaita myös ulkoallas poreallas vesitunneli kylmä-allas ja kuuma-allas lasten-allas vesi-suihkut myös uuteen saunamaailmaan tulee viisi erilaista saunaa on
        Kyly-Karjalainen sauna tulee myös Sampo-sauna kielusauna ja Höyrysauna vitsisauna.


    • niinsemeni

      Viimeksi kun kävin, oli muutama venäläinen perhe. Höyrysaunassa istuin ilkosillani, sinne tulivat myös perheen teini-ikäiset tytöt pyyhkeiden sisällä. Katsoivat pitkään. Porealtaaseen en päässyt, kun venäläiset valloittivat sen eivätkä lähteneet moneen tuntiin muualle. Muuten ihan asiallinen paikka.

    • kylpijä

      Ainakin miesten puolella normi sauna hajoo käsiin ja höyrysauna on haalee,pienempiä pukukpeeja ei oo missään jne

    • remontintarpeessa

      Koko ns. kylpylä on ränsistynyt ja on kaivannut perusteellista remppaa jo pitkään. Pukukoppi ja varsinkin ne "puolikaskaapit" ovat täysin perseestä. Höyrysauna on usein ollut höyrytön ja kylmä, vaikka pitäisi olla päällä.

    • julmajuhani

      Suosittelen. Höyrysaunassa näkee paremmin venakkojen tissilöitä, kun ei ole turhia huuruja tiellä.

      • vaatettamukaan

        Sinne vaan pitää pukeutua lämpimästi, kun muuten tulee kylmä siellä istuessa.


    • qpdb

      Ränsistynyt on Casino. Tanhuvaarassa parempi ja lähes uusi spa. Venäläisiä asiakkaita enimmäkseen molemmissa.

    • Metelipaikka

      Peperiseinat. Kun olin viimekso (en paassyt muualle, pakkosauma) klo 3 yolla Ruskiryhma saapui ja pulisivat 2t kovaan aaneen. Menin respaan saamaan apua. En saanut, venalaisia ei saa hairita - sanottiin! Se oli viimeinen kerta, boikotoin myos kylpylaa. Sln uimahalli on samaa luokkaa vitosella ja respassa natimpi tytto :-)

    • oiNiitäAikoja

      Tissien tuijottelua ja muuta paskaa saa kirjoittaa, kun kehuin -70 luvun aikaista kylpylää ja täyttä toimintaa kylpylässä siihen aikaan, viesti poistettiin??? Ilmankos täällä on niin harvoin mitään oikeaa asiaa!!

    • Anonyymi

      Jo parhaimmat päivänsä nähnyt - kulahtanut ja vanhanaikainen - tulee mieleen vanhat neuvostoliittolaiset paikat.
      Tuntuu olevan hotellin vieraatkin paljolti venäläisiä.
      Pitäisi tehdä uusiksi tai ihan kunnon remontti ja nykyaikaistaa koko paikka.

    • Anonyymi

      Jo parhaimmat päivänsä nähnyt - kulahtanut ja vanhanaikainen - tulee mieleen vanhat neuvostoliittolaiset paikat.
      Tuntuu olevan hotellin vieraatkin paljolti venäläisiä.
      Pitäisi tehdä uusiksi tai ihan kunnon remontti ja nykyaikaistaa koko paikka.

      • Anonyymi

        "Pitäisi tehdä uusiksi tai ihan kunnon remontti ja nykyaikaistaa koko paikka."
        Tuskinpa. Pankissa kuulin, että talous taitaa olla vähän yläkireänä?


    • Anonyymi

      EN SUOSITTELE SPA CASINOA

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe