Millaisessa kunnossa kylpylä on, millainen asikaskunta? Kiitos asiallisista vastauksista!
Millainen Spa Casino?
14
7422
Vastaukset
- mikälieonkaan
Ihan toimiva paikka, vaikka se "Spa" on ehkä liioiteltu.
Tavallinen uima-allas, pieni poreamme ja ulkoallas. Ei liukumäkeä.
Sesonkina paljon neuvostoliittolaisia.- Anonyymi
casinolle tulee uusi tornihotelli casino tower esim tulee näköalaravintola 16 kerrokseen on aamupala on näköalaravintolassa on lounas päivällinen iltapala
hotellihuoneita tulee myös studio asunto myös loma-asunto
2 kerrokseen uudistaan casinon kylpylästä tulee uudenlainen hehmottelukylpylä
altaaita myös ulkoallas poreallas vesitunneli kylmä-allas ja kuuma-allas lasten-allas vesi-suihkut myös uuteen saunamaailmaan tulee viisi erilaista saunaa on
Kyly-Karjalainen sauna tulee myös Sampo-sauna kielusauna ja Höyrysauna vitsisauna.
- niinsemeni
Viimeksi kun kävin, oli muutama venäläinen perhe. Höyrysaunassa istuin ilkosillani, sinne tulivat myös perheen teini-ikäiset tytöt pyyhkeiden sisällä. Katsoivat pitkään. Porealtaaseen en päässyt, kun venäläiset valloittivat sen eivätkä lähteneet moneen tuntiin muualle. Muuten ihan asiallinen paikka.
- kylpijä
Ainakin miesten puolella normi sauna hajoo käsiin ja höyrysauna on haalee,pienempiä pukukpeeja ei oo missään jne
- remontintarpeessa
Koko ns. kylpylä on ränsistynyt ja on kaivannut perusteellista remppaa jo pitkään. Pukukoppi ja varsinkin ne "puolikaskaapit" ovat täysin perseestä. Höyrysauna on usein ollut höyrytön ja kylmä, vaikka pitäisi olla päällä.
- julmajuhani
Suosittelen. Höyrysaunassa näkee paremmin venakkojen tissilöitä, kun ei ole turhia huuruja tiellä.
- vaatettamukaan
Sinne vaan pitää pukeutua lämpimästi, kun muuten tulee kylmä siellä istuessa.
- qpdb
Ränsistynyt on Casino. Tanhuvaarassa parempi ja lähes uusi spa. Venäläisiä asiakkaita enimmäkseen molemmissa.
- Metelipaikka
Peperiseinat. Kun olin viimekso (en paassyt muualle, pakkosauma) klo 3 yolla Ruskiryhma saapui ja pulisivat 2t kovaan aaneen. Menin respaan saamaan apua. En saanut, venalaisia ei saa hairita - sanottiin! Se oli viimeinen kerta, boikotoin myos kylpylaa. Sln uimahalli on samaa luokkaa vitosella ja respassa natimpi tytto :-)
- oiNiitäAikoja
Tissien tuijottelua ja muuta paskaa saa kirjoittaa, kun kehuin -70 luvun aikaista kylpylää ja täyttä toimintaa kylpylässä siihen aikaan, viesti poistettiin??? Ilmankos täällä on niin harvoin mitään oikeaa asiaa!!
- Anonyymi
Jo parhaimmat päivänsä nähnyt - kulahtanut ja vanhanaikainen - tulee mieleen vanhat neuvostoliittolaiset paikat.
Tuntuu olevan hotellin vieraatkin paljolti venäläisiä.
Pitäisi tehdä uusiksi tai ihan kunnon remontti ja nykyaikaistaa koko paikka. - Anonyymi
Jo parhaimmat päivänsä nähnyt - kulahtanut ja vanhanaikainen - tulee mieleen vanhat neuvostoliittolaiset paikat.
Tuntuu olevan hotellin vieraatkin paljolti venäläisiä.
Pitäisi tehdä uusiksi tai ihan kunnon remontti ja nykyaikaistaa koko paikka.- Anonyymi
"Pitäisi tehdä uusiksi tai ihan kunnon remontti ja nykyaikaistaa koko paikka."
Tuskinpa. Pankissa kuulin, että talous taitaa olla vähän yläkireänä?
- Anonyymi
EN SUOSITTELE SPA CASINOA
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419