ASSRIVER EI HELEVETTI

BILL_DOLLAR

Ymmärrättekö te sukurutsat yleensä kuinka perseestä on Suonenjoki ? Oikeasti . Te huutelette toisillenne ja kaikille ja kun teille huudellaan luikitte äkkiä pois paikalta . Te olette raukkoja ,oikeasti tosi tyhmiä savolaasia .

18

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voevoesentään

      Tokihan tuo ymmärretään, ei vaan jakseta välittää :) Elä sinä esa-petteri jaksa kiukutella, sellanen se vasta perseestä onkin. Ei ole kenenkään pakko tämän kylän menoa katella, aina vie juna etelään tai pohjoseen.

    • Meekottiis

      Nyt sattu sulle pili poika kirotusvire! Pohjanmaalla puhutaan savolaasista, täällä savolaesista. Vai ootko kenties puukkojunkkarirunkkari pesäpalloa pyllyyn poikia?

      • BILL_DOLLAR

        Kyllä huomaa missä assriverin porukoitten ajatus pyörii ,kuumottiko Meekottiis nimimerkillä kirjoittajaa kun mainitsi nimettömänä tietenkin , sanan pylly ? Kuumottiko poskia silleen mukavasti , pylly ?


    • klnö

      Joko pillutollari päässyt laturista? Varmaan lomalle.

    • BILL_DOLLAR

      Niin Te tunnutte aavistavan kuka olen , mikäli näin on , mikäli mainitsette nimiä esiinnytte itse omilla nimillä .Yksi alkoholistihomoseksuaali jos nyt mennään asiaan pyysi pari vuotta sitten päästä saunomaan kanssani .Tempaisin sen päästä ulos hankeen ei ollut reppanalla edes kenkiä jalassa sinne jäi soitin heti POLIISIT ne korjasi homon pois . Hän on edesmennyt .Myöskin muut miehet pyytelee ujosti "korjaamaan perämoottoria kesämökille " , en ole suostunut ei kiinnosta , Suonenjoella jostain syystä paljon patoutunutta seksuaalisuutta ? Se ilmenee aluksi huuteluna mutta myöhemmin ujoina kaveripyyntöinä ? Olen hetero , ehkä valitettavasti koska täällä oikein Naisia ole , alkoholisoituneita on mutta ne haisee hielle en siedä niitäkään .

      • miksietmuuta

        No minkä ihmeen tähden sitten jaksat kallista elämääsi tuhlata paikassa joka ei näköjään aiheuta muuta kuin agressiota ja teinimäistä kiukkuilua sinussa?


      • BILL_DOLLAR

      • BILL_DOLLAR
        miksietmuuta kirjoitti:

        No minkä ihmeen tähden sitten jaksat kallista elämääsi tuhlata paikassa joka ei näköjään aiheuta muuta kuin agressiota ja teinimäistä kiukkuilua sinussa?

        Helpointa ja tosi , tosi löysä kommentti on kirjoittaa nimettömänä , muuta pois .Juuri tällaisia ikkunoista huhuilijoita assriver on täynnä ,akkamaisia miehiä ja juoruakkoja .Säälin teitä .


      • Jukkapekkakimmo

        Kuka täällä nimellään koskaan kirjottaskaan, et sinä, en minä eikä nuapurin esa.


      • liftijunabussipolkupyörä

      • sammoomieltä
        liftijunabussipolkupyörä kirjoitti:

        Ihminen ei ole koskaan jumissa mikäli jalat kantaa.

        Tuo on niin totta!


    • voitokkiisa

      Esa,Esa...kun kerran oot noin fiksu ja parempi muita,miksi et ole yhtään paremmin elämässäsi menestynyt? Että ihan Suonenjoelle jumiin jäänyt?

      • BILL_DOLLAR

        Väärin taas . Olen Bill Dollar ja elän netissä .Suonenjoki ,HAH.


      • SÖÖR_PUNTA

        Joo netissäpä sinunlaisesi sukurutsatut elää kun ei ole oikeata elämää olemassakaan


      • BILL_DOLLAR
        SÖÖR_PUNTA kirjoitti:

        Joo netissäpä sinunlaisesi sukurutsatut elää kun ei ole oikeata elämää olemassakaan

        Hah .


      • SOOR_PUNTA
        BILL_DOLLAR kirjoitti:

        Hah .

        On se surkeeta että sinun pitää päivä ja yökaudet istua netissä lukemnassa ja kirjoittamassa noita sukurutsatun tyhmiä aloituksia ja kommentteja. Uteliaisuutesi pakottaa seuraanaan mitä sinun älyttömyyksiisi kommentoidaan ja siksi sinulla ei päivän ei yön rauhaa. Oikeastaan niihin ei kenenkään tulisi vastata mutta sorruin nyt tähän.


      • BILL_DOLLAR

        Hah . Taitaa olla kuumotus sillä puolella , veikkaisin .


    • SOOR_PUNTA

      Hah.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe