Olen aikeissa ostaa kyseisen pelin . Vm- 2009 , 1.4 Tsi 160 hv. Ajettu 72000 km
Jakopään ketju vaihdettu " venymisen vuoksi " Toukokuussa , ajettu silloin 69100 km.
Mitä mieltä olette , onko järkeä ostaa tälläista siisti autoa joka voi olla aikapommi
koska ketju venyy. Tiedän että varaosilla on kahden vuoden takuu.
KOKEMUSIA. KIITOOS .
T. Lasu
VW- Scirocco 1.4 Tsi , 160 Hv
6
2938
Vastaukset
- DASonnenpotku
Siis onko tämä mainitsemasi auto varustettu sillä koneella, jossa on 2 kpl ahtimia? Oliko niin, että toinen on turbo, ja toinen on mekaaninen ahdin? Ja pannusta puskee 160 heppaa? Ihan sairaan hieno laite! Osta hyvä mies, ennen kuin joku muu nappaa sen nenäsi edestä. Ajettu 72 000? Selässä kannettu, sanon minä. Tuo on ihan sisäänajo tuolle moottorille. reilu kymppitonni vuodessa. Varmaan jonkun vanhan mummelin torikassi tai kirkkomatka-autona palvellut.
Nyt kaupat kiinni ja sassiin! Ja lopeta näiden vihamielisten palstojen lueskelu. Täällä ei muuta kuin mustamaalataan ja ollaan katellisia ja valehdellaan ja heitetään paskaa ja yritetään pilata muiden hyvä fiilis, levittelemällä ihan perättömiä puheita. - Saastunutklonkswagon
Älä helvetissä lyö kättäsi mokmaan paskaan!
- NSUrules
Vielä kun jostain saisi hankittua sellaisen NSU ro 80:n. Ihan käyttöautoksi ajattelen.
- VWFanatic
Samaa mieltä DASonnenpotkun kanssa. Äkkiä kaupat lukkoon, ennenkuin joku muu ehtii!!!
- Anonyymi
Jätä ostamatta. Harrasteautona voi olla kesällä. Muuten ei.
- Anonyymi
Joo, taidan jättää ostamatta. Kahdeksan vuotta olen miettinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391