Olen aikeissa ostaa kyseisen pelin . Vm- 2009 , 1.4 Tsi 160 hv. Ajettu 72000 km
Jakopään ketju vaihdettu " venymisen vuoksi " Toukokuussa , ajettu silloin 69100 km.
Mitä mieltä olette , onko järkeä ostaa tälläista siisti autoa joka voi olla aikapommi
koska ketju venyy. Tiedän että varaosilla on kahden vuoden takuu.
KOKEMUSIA. KIITOOS .
T. Lasu
VW- Scirocco 1.4 Tsi , 160 Hv
6
3874
Vastaukset
- DASonnenpotku
Siis onko tämä mainitsemasi auto varustettu sillä koneella, jossa on 2 kpl ahtimia? Oliko niin, että toinen on turbo, ja toinen on mekaaninen ahdin? Ja pannusta puskee 160 heppaa? Ihan sairaan hieno laite! Osta hyvä mies, ennen kuin joku muu nappaa sen nenäsi edestä. Ajettu 72 000? Selässä kannettu, sanon minä. Tuo on ihan sisäänajo tuolle moottorille. reilu kymppitonni vuodessa. Varmaan jonkun vanhan mummelin torikassi tai kirkkomatka-autona palvellut.
Nyt kaupat kiinni ja sassiin! Ja lopeta näiden vihamielisten palstojen lueskelu. Täällä ei muuta kuin mustamaalataan ja ollaan katellisia ja valehdellaan ja heitetään paskaa ja yritetään pilata muiden hyvä fiilis, levittelemällä ihan perättömiä puheita. - Saastunutklonkswagon
Älä helvetissä lyö kättäsi mokmaan paskaan!
- NSUrules
Vielä kun jostain saisi hankittua sellaisen NSU ro 80:n. Ihan käyttöautoksi ajattelen.
- VWFanatic
Samaa mieltä DASonnenpotkun kanssa. Äkkiä kaupat lukkoon, ennenkuin joku muu ehtii!!!
- Anonyymi
Jätä ostamatta. Harrasteautona voi olla kesällä. Muuten ei.
- Anonyymi
Joo, taidan jättää ostamatta. Kahdeksan vuotta olen miettinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703886Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään803098Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462133Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232053Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?531904TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851331Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268- 401260
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758