Oisko tuo hyvä:
http://shop.oil-center.de/index.php/en/hersteller/motul/auto/sae-5w-40/motul-8100-x-cess-5w-40-1x5-liter-motorol-vollsynthetisch.html
Motul öljy
6
4866
Vastaukset
- nettipulju-piraatti
On hyvä. Mutta kannattaako karvakäpälältä tilata? Voi tulla piraattia.
- oilboy
Mikä on karvakäpälä?
- munam
oilboy kirjoitti:
Mikä on karvakäpälä?
Karvakäpälä tarkoittaa uskoakseni samaa kuin karvaranne/mokkakorva.Nimitys värivirheellisistä ulkomaalaisista.
- Mannol-liettua-HC
Piraattiöljy on krakattua ja niin on aitokin.
Mannoolia, kun tilaat, niin saat Suomenssa myytävän täyssynteetisen vastaavaa. Krakattua ja rehellisesti.- 973964308
Piraatiöljy on täyttä paskaa katso oil-club.ru 0w-40 purkissa voi olla vaikka 15-40 tai ihan mitä tahansa... Neste, Teboil ovat nyt vahvoilla.
- munam
Paras öljy tähän asti.Ajelen 15th vaihtovälillä.Castrol Magnatec,Mobil 3000 aiemmat öljyt.Alkoi molemmilla 10th jälkeen nostimet lievästi naputtamaan.Motulia kokeilin kaverin suosituksesta.Voi ajaa täydet vaihtovälit ,moottorin äänet ei muutu.Öljyä saa ilman tilaamista ainakin Käpylän varaosasta.Hinta muistaakseni 33e/5l.Suosittelen varauksetta.Auto d5 volvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509