Tai siis oikeammin islamilaisten kasvu Suomessa ja Euroopassa? Heillä kun on viehättävän kultturelleja tapoja kohdella seksuaalivähemmistöjä - esim. työntää korkean rakennuksen katolta alas, hirttää, katkaista kaula jne. jo epäilyksen vuoksi, että joku olisi esim. homo. Mitäs luulette itsellenne tapahtuvan, kun jo nyt ahdistellaan ja raiskataan naisia ja tyttöjä? Entäs sitten kun nämä uudet tulokkaat huomaavat seksuaalivähemmistöt? Minua kehitys huolestuttaa. Olen ollut iloinen viimevuosina tapahtuneista edistysaskelista seksuaalivähemmistöjen oikeuksissa. Nyt pelottaa, että mihin tämä mokutus tulee johtamaan.
Eikö teitä mietitytä yhtään tämä "mokutus"?
Miettinytjojonkunaikaa
1
143
Vastaukset
- Miettinytjojonkunaikaa
Tässä video Marokosta, kun trans -henkilö pieksetään:
https://www.youtube.com/watch?v=jiV8Kx5XMxs
Tätäkö halutaan ja kenen toimesta, vai eikö kenelläkään ole tosiaan tullut mieleenkään mitä tapahtuu kun länsimaiseen vapaaseen jokseenkin tasa-arvoiseen yhteiskuntaan päästetään runsaasti patriarkaalisia ja sovinistisia arvoja noudattavia henkilöitä? Minä en halua yhtään tuon kaltaisia tapauksia Suomeen.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2812221Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161640Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2141342Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851155- 761134
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60963TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18934Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva135915- 51876
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61843