Ongelma nimeltään Klonksvaagen

Das-skeida

Jokohan lie selvinnyt puupäisemmällekin Klonksvaagen kiihkoilijalle kuinka sikamaisen heikkolaatuisesta merkistä on kyse? Päivittäin lähes uutisoidaan milloin mistäkin ongelmasta. Karmaisevin esimerkki on tämä saastehuijaus. Rehellisin keinoin kun ei pärjätä paremmilleen niin huijataan. Taitaa kassa tyhjentyä kun oikeuden käynit alkaa ja miljardien maksut ja sakot lankea. Ei toivoaakaan että rahaa jäisi kunnolliseen tuotekehittelyyn. Syöksykiere jatkaa syvenemistään huijari konsernissa.

27

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VWFanatic

      Ei pidä paikkaansa. Kaikki on vain keksittyä valhetta VW:n mustamaalaamiseksi. Kun muut valmistajat eivät kykene valmistamaan virheettömiä autoja, joissa ei ole koskaan mitään vikoja, niin sitten keksitään tällainen kampanja maailman parasta autoa vastaan. Häpeäisivät edes, jos osaavat sitäkään......

      • se_että

        ympäristö syistä tehdään pieniä turbo moottoreita, joiden jakoketju ei kestä ja päästöt kuitenkin todellisuudessa on mitä on. On turha alkaa Jeesustelemaan ja puolustelemaan. Muistan ku joskus vaihdoin yhteen Saksalaiseen takaiskarit ku oli vuotanu takuuaikana. Asiakas kysy et onko alkuperäset? Sanoin ja näytin iskaria et tos on auton logo ja varaosa numero. Asiakas: Ei ole. Et kyllä se ihme fanaattisuus on tiettyjen automerkkien omistajilla niin syvällä, vaikka on ihan selkee totuus siitä miten asiat oikeesti on.


    • Kenellä_ongelma

      Vaikuttaa vahvasti siltä, että fanaattisimmat kiihkoilijat löytyvät VW:n mustamaalaajien leiristä. Jollakulla taitaa myös olla suurempi henkilökohtainen ongelma kuin mitä mikään Klonksvaagen kykenee aiheuttamaan.

      Itse ajoin 100 tkm vuoden 2008 VW-autolla, jossa oli TSI 1.4 - moottori ja DSG7-vaihteisto. Molemmissa ehti olla korjattavaa, mutta kuntoon saatettuna auto oli mitä mainioin ja siitä luopuessani täydessä iskussa. Jos olisin ollut vaihtoauton ostajan asemassa, olisin kelpuuttanut tuon entisen Volkkarini mielihyvin.

      Olen siirtynyt pois VW-leiristä, kalliimpaan merkkiin, mutta VW-mallien hintaluokissa valitsisin empimättä edelleen VW:n enkä ainakaan sitä toista maailman myydyimmän tittelistä kilpailevaa merkkiä, olipa se kuinka ”luotettava” tai ”vähävikainen” tahansa. Edellytän autoltani muitakin positiivisia ominaisuuksia.

      • VWhäviääpelin

        Varakkaan puhetta tuo.Ole onnellinen asemasta!

        Suomi ajaa kohta 15v vanhoilla autoilla keskimäärin.Taitaa laatu ja kestävyys painaa ostajien kukkarossa?
        Nyt tulee vielä takkuu ja maine kehittämään mielikuvia...


      • Kenellä_ongelma
        VWhäviääpelin kirjoitti:

        Varakkaan puhetta tuo.Ole onnellinen asemasta!

        Suomi ajaa kohta 15v vanhoilla autoilla keskimäärin.Taitaa laatu ja kestävyys painaa ostajien kukkarossa?
        Nyt tulee vielä takkuu ja maine kehittämään mielikuvia...

        Varakkaan? Pankkitilini saldo vaihtelee jossakin suurin piirtein nollan ja kk-eläkkeen välimaastossa. Eläkkeeni on pienempi kuin suomalaisen palkansaajan keskipalkka. Asunto on niinsanotusti oma ja velaton (osakehuoneisto). Sen ja veneentapaisen ohella ei ole muita mainittavia omaisuuseriä, sijoituksista puhumattakaan.

        Vähävaraisenakin haluan hemmotella itseäni mukavalla, laadukkaalla ja turvallisella kulkupelillä, mieluimmin takuun alaisella. Siinä kaikki.


      • Vanhaakamaaa
        VWhäviääpelin kirjoitti:

        Varakkaan puhetta tuo.Ole onnellinen asemasta!

        Suomi ajaa kohta 15v vanhoilla autoilla keskimäärin.Taitaa laatu ja kestävyys painaa ostajien kukkarossa?
        Nyt tulee vielä takkuu ja maine kehittämään mielikuvia...

        15 vuotta vanhojen autojen ostajat eivät ole kovin mielenkiintoinen ryhmä autonvalmistajille. Ja samoin uuden auton ostaja ei paljoakaan mieti minkä arvoinen tai kuinka hyvässä iskussa se ostettava auto on 15 vuoden päästä.
        Että siinä mielessä EVVK.
        Eri maailmassa ovat uusien kauppa ja 10-15 vuotiaiden.


      • kerranoliVW
        Kenellä_ongelma kirjoitti:

        Varakkaan? Pankkitilini saldo vaihtelee jossakin suurin piirtein nollan ja kk-eläkkeen välimaastossa. Eläkkeeni on pienempi kuin suomalaisen palkansaajan keskipalkka. Asunto on niinsanotusti oma ja velaton (osakehuoneisto). Sen ja veneentapaisen ohella ei ole muita mainittavia omaisuuseriä, sijoituksista puhumattakaan.

        Vähävaraisenakin haluan hemmotella itseäni mukavalla, laadukkaalla ja turvallisella kulkupelillä, mieluimmin takuun alaisella. Siinä kaikki.

        BINGO! Arvasin, että VW:n asiakkaista huomattava osa on juuri eläkeläisiä, ja sen hyvin ymmärtää. Eläkeläistä ei haittaa, vaikka aikaa kuluu jatkuvaan seisoskeluun huoltokorjaamolla. Eläkeläisellä on aikaa olla siellä, ja toisaalta ei tarvetta olla jossain muualla, tekemässä jotain muuta. Eläkeläinen tykkää, kun silkkikravattimies tarjoaa veloituksetta kahvia odotellessa. Eläkeläinen muistaa vielä alkuperäisen kuplan ja monet muut takavuosien hyvät volsut, ja assosioi, että nykypäivän "VW"-lätkällä koristellut autot olisivat jotenkin sama asia?
        Sitä en tajua, miten eläkeläinen pystyy maksamaan noita ahdin ja jakopääremppoja. Palkansaajallekin meinaa tulla paska housuun, kun annetaan tuommoinen parinpuolen-kolmentonnin korjauslasku nenän eteen.


      • Kenellä_ongelma

        >Sitä en tajua, miten eläkeläinen pystyy maksamaan noita ahdin ja jakopääremppoja.

        Olin suurimman osan VW-omistusajastani vielä työelämässä. Jakoketjun kiristinyksikön vaihdosta minulta veloitettiin työt 30 % osien hinnasta = n. 1 050 €, mikä tuntui kieltämättä aika suolaiselta. DSG-laatikkoon vaihdettiin ensin mekatroniikkayksikkö veloittaen pelkät työt, noin 180 €. Vika ei ollut tuossa yksikössä, ja lopuksi koko aski vaihdettiin uuteen veloittamatta minulta enää mitään.

        Ahtimia autossani oli kaksin kappalein, mekaaninen ja pakokaasutoiminen. Niiden rempat eivät maksaneet minulle mitään, koska mitään rempattavaakaan ei ilmennyt.


    • Ainalähtee

      "Jokohan lie selvinnyt puupäisemmällekin Klonksvaagen kiihkoilijalle kuinka sikamaisen heikkolaatuisesta merkistä on kyse? Päivittäin lähes uutisoidaan milloin mistäkin ongelmasta. "

      Mun volkkari ei onneksi pyöri netissä lukemassa turhanpäiväisyyksiä. Se vaan toimii ja kulkee. Kohta lähtee kahdeksas vuosi ja vikakorjaussarake näyttää tasan nollaa euroa.
      Kannattaisi sinunkin varmaan keskittyä autoiluun netinselaamisen sijasta. Reaalimaailma ratkaisee onko auto hyvä vai ei. Ei se mitä lehdissä kirjoitellaan.

      • qanteeksiVW

        Ja tietenkin tsi dsg on tuo halpa ja viaton kulkine,
        ajat vuodessa2000km?


      • Ainalähtee

        Toki TSI, mutta manuaali.
        Jos noin vähän tulisi kilometrejä niin ne kannattaisi ajaa taksilla.


      • ojasta-allikkoon

        Kellähän ne Volsut sitten hajoavat kun vuosia kaikkialla kirjoitettu Volkkarin ongelmista. Ei kestä DSG:t ei jakohihnat ei polttoaine järjestelmät, yms . Vuosia tehdas lusmuili korjauksien kanssa, eikä tunnustanut selviä suunnittelu virheitä. Näistä ongelmista kirjoitettu eri maissa vaikka kuinka vuosien varrella. Liekkö mitään parannusta vielläkään tapahtunut. Päinvastoin nyt alettu huijaamaan ostavia asiakkaitaan. Kyllä on tämä konserni syvältä.


      • älä-makaa-katuojassa
        ojasta-allikkoon kirjoitti:

        Kellähän ne Volsut sitten hajoavat kun vuosia kaikkialla kirjoitettu Volkkarin ongelmista. Ei kestä DSG:t ei jakohihnat ei polttoaine järjestelmät, yms . Vuosia tehdas lusmuili korjauksien kanssa, eikä tunnustanut selviä suunnittelu virheitä. Näistä ongelmista kirjoitettu eri maissa vaikka kuinka vuosien varrella. Liekkö mitään parannusta vielläkään tapahtunut. Päinvastoin nyt alettu huijaamaan ostavia asiakkaitaan. Kyllä on tämä konserni syvältä.

        "Kaikkialla on kirjoitettu". Joo. Trollit pitävät huolen siitä, että asioita ylikorostetaan. Jostakin syystä he nauttivat siitä kun saavat dissata jotain toista merkkiä. No, hyvä että heillä on edes jotain sisältöä elämässään.


      • KylmääFaktaaKeskusteluun
        ojasta-allikkoon kirjoitti:

        Kellähän ne Volsut sitten hajoavat kun vuosia kaikkialla kirjoitettu Volkkarin ongelmista. Ei kestä DSG:t ei jakohihnat ei polttoaine järjestelmät, yms . Vuosia tehdas lusmuili korjauksien kanssa, eikä tunnustanut selviä suunnittelu virheitä. Näistä ongelmista kirjoitettu eri maissa vaikka kuinka vuosien varrella. Liekkö mitään parannusta vielläkään tapahtunut. Päinvastoin nyt alettu huijaamaan ostavia asiakkaitaan. Kyllä on tämä konserni syvältä.

        : http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1453343193002.html


    • Bastrado

      Ei nuo lehdissä olevat Uutiset ole ainakaan meikäläisen kulkineen eteenpäin liikkuvuuteen vaikuttaneen mitenkään.

    • saksanmaikka

      VW = Das Problem

    • tämäkinvielänyt

      Klonkswagenit on jo tuontikiellosssa USA:ssa

    • Tietoaon

      Konkursissa kohta koko pulju.

      • Saksasssa

        Kyllä Merkel pelastaa.


      • Sakasatietäjä

        Enpä usko. On se Merkel sen verran fiksu


      • yökyök

        Merkel on läskiperse.


      • Viiiiisas

        Samaa mieltä


    • TaloustieteidenTohtori

      Volkkari on kohta konkursissa. Pysyy pystyssä vain Saksan veronmaksajien rahoilla, aivan samoin kuin Talvivaara Suomessa.

      • Parasta-autoilua

        Yhtiö takoo edelleen rahaa niin että heikompia hirvittää. Myyntimäärissäkin VW on piikkipaikalla koko maailmassa. Miten tuollainen ikimenestyjä voisi mennä konkurssiin kun kriisin keskelläkin meno on tällaista?


    • ongelma

      pil.. nimeltään vagina.

    • prpbleemavw

      Umpiluisten merkki ja huijattavien höhlien.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe