Nyt päättäjät järki käteen ja toimeen. Kaaville ehdottomasti vok-keskus tyhjiin kouluihin. saataisiin kuntaan elämää ja työpaikkoja. Minusta olisi ihanaa kun täälläkin olisi erilaisia kansalaisuuksia ja tyhjät tilat saataisi käyttöön.
kaaville vok keskus
4
182
Vastaukset
- huijaritkyykkyyn
Onhan Kaavilla erilaisia "kansallisuuksia". Eivät tiiä ovatko lintuja vai kaloja, oikeita emaneduntavoittelija päättäjiä. Ja tähän lisätään vielä Upsalan enonooomi. On puurot ja vellit sekaisin, vai sanoisiko omat ja kunnan rahat, paremminkin oma etu vaiko kuntalaisten etu.
- lalalaa
Ihanan karvaisia nuo ulkomaalaiset ja älyttömän hyvin varustettuja;) minä en ymmärrä mitä tuo ukon vätyskin länkyttää heistä mutta minä kyllä tykkään heistä.
- terv.audintakapenkiltä
No,lalalaa. Samanlaiset mustat viikset niillä on nenän alla kuin miehelläskin. Mutta isompi mulukku, ja se on varma.
- isojortsu
Ootkos imeskelly tumman orhen mulukkua viikset mällissä Audin takapenkillä??tyypillinen kuavilainen mies....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928