Hei,
mikä on tilanne Jatulin uimahallissa nyt? Päivystääkö matut naisten suihkuhuoneen edustalla tai parveilevatko he ylipätään missään allasosastolla? Uskaltaako sinne mennä naisihmiset uimaan?
Oletteko käyneet Jatulin uimahallissa viime viikonlopun ja nyt alkuviikon aikana?
Vain asiallisia vastauksia kiitos. Ylenmääräinen laittomien siirtolaisten haukkuminen jääköön muihin ketjuihin. Haluan vain tietää voiko Jatuliin mennä uimaan?
Tilanne Jatulin uimahallissa, uskaltaako mennä?
uskallankomennäuimaan
6
213
Vastaukset
- Helsangelso
Witun Urpo mene jatuliin kyseleen...........
- iissäonideaa
Tässä taas puttaalainen älykkyys loistaa.
- uintikissa
en oo eläessäni nähnyt yhtään tummaihoista MM kisoissa tai Olympia-altaassa,,
- Hanski-puttaalta
Kannattaa mennä. Oli upea näky se mamun reideltä toiselle retkahteleva iso kulli. Ei se iso ollut, mutta näytti isolle pienellä pojalla. Hmmmmmm...
- Hjjjklkk
No eipä kiinosta sellaset pikkupoikien pippelit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882