Takavuosina kannatti käydä Elli & Gunnar-nimisessä paikassa jos haki satunnaista (tai pidempiaikaistakin) seuraa vastakkaisesta sukupuolesta. Paikkaahan ei ole ollut aikoihin enää olemassa; onko Turussa nykyään vastaavaa paikkaa?
Turkuunmatkalle
8
2372
Vastaukset
- Tooyoung
EG oli legenda. Kertokaas muistelmia paikasta. Väitetään että eräs hyyyvin pitkäaikainen ministeri-kansanedustaja olisi viihtynyt siellä.
- Mukavapaikka
Osuuskaupan tietäjien E&Gn kannattavuus aleni ja miesväki väheni, koska naiset eivät uudistuneet. Kiertoa ei siis ollut. Samat istuivat vuosikymmenen.
Tanssi alkoi kello 15 arkisin ja taksitolppa oli Puutorilla vastapäätä. Silloin ehti vielä takaisinkin.
Enää ei ole vastaavia paikkoja. Missään ei ole päivätansseja. Nyt on Osuuskaupalla hyvä liikeidea päivätansseihin. - GunnarX
Daamit eivät onneksi olleet pubiruusuja eli liian lyhyt hame ja liianpienet vaatteet, ylipainoa, viinalta ja hieltä haisevia, käheä-äänisiä ja tarjoamista kärttäviä tapauksia.
Naisväki oli keskimäärin tavallista ja reipasta työssäkäyvää ja kävivät säännöllisesti tanssimassa, joka oli pääasia. - LampunYmVaihtaja
"Muistelmia paikasta"
Tanssiin hakenut viitisen vuotta minua iäkkäämpi mutta ok-näköinen daami kyseli ehtisinkö saman tien hänen kotiinsa auttamaan lamppujen vaihdossa. Matka sillan yli Mullintien tienoille ei ollut pitkä.
Avunpyyntöön kanssaihmiseltä tulee aina vastata. - NaistenVuoro
Miehillä on kokemuksia mutta onko naisilla suositusta paikasta kerrottavaa ? Vai oletteko jo palvelutalossa ilman nettiä ?
- ellingunnar
Lihatiskiksi sanottiin aikoinaan. En ole lähelläkään palvelutaloa, hah! Itse taidat olla ikäloppu ukko, joka jahtasit just minua...eikä onnistunut. Miehet ainakin oli todella törkeitä naisia kohtaan, yäk! Enpä siellä käynyt montaa kertaa, oli niin vastenmielisiä juntteja paikka täynnä. Olihan siellä myös parhaat päivänsä nähneitä naisiakin. Ala-ikäisenä sinne pääsi kevyesti. Tyhmät ukot tarjos juomat ja mehän häivyttiin Kiltaan.
- Vaakabingoilija
Lihatiskissä oli vieläkin parempi valikoima kuin Mestarin Palvissa tänä päivänä.
Kukaan nainen tai mies ei tullut kuuntelemaan hyvää musiikkia, pelkästään tanssimaan tai kokeilemaan miltä vodka puolukkamehulla maistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713